אטרקציות בים המלח לילדים

אטרקציות באזור ים המלח לילדים

אין ספק כי ים המלח עם הילדים נחשב לאחת האטרקציות המומלצות ביותר עבור כל מי שמחפש אחר אטרקציה מושלמת לכל המשפחה.

אין ספק כי עונת הקיץ מחייבת את רוב ההורים לחפש אחר אטרקציות מעניינות ומיוחדות עבור הילדים שלהם, מאחר וכמה כבר אפשר לשבת בבית מול המסכים? כל הורה יודע כי חייבים להוציא את הילדים מהבית, מאחר וזוהי הדרך היחידה להפגיש אותם עם העולם.

לכן יש צורך לתכנן היטב את החופשה המשפחתית שלכם, מאחר וללא תכנון מקדים אתם עלולים לסבול מנסיעה ארוכה ומייגעת, הכוללת לא מעט תלונות וצעקות. 

אנו במרכז הבילוי Funtasy island נשמח לספק לכם מבחר רחב של אטרקציות בים המלח לילדים, שישדרגו משמעותית את החופשה שלכם.

באמצעות ביקור במרכז הבילוי שלנו, תוכלו ליהנות מלייזר טאג ומקולנוע 7 ממדים בשילוב עם חופשה מפנקת במקום הנמוך ביותר בעולם.

אטרקציות לילדים באזור ים המלח
אטרקציות לילדים באזור ים המלח

אטרקציות בים המלח לילדים – כיצד לעשות זאת נכון?

לא מעט אנשים מעוניינים להעביר יום כיף או לחילופין, מספר ימים של חופשה משפחתית בים המלח. אך כמובן שחופשה עם ילדים מחייבת לא מעט אטרקציות ותכנון מקדים.

לכן יש צורך לתכנן מראש מספר מוקדי עניין שתרצו לבקר בהם, במטרה לשדרג את החופשה שלכם ולהעניק לה נופך נוסף.

אחת ההמלצות החמות ביותר, היא לבקר במרכז בילוי המכיל מגוון רחב של אטרקציות מיוחדות ומעניינות, על מנת להלהיב את הילדים.

חשוב כמובן ליהנות מהיופי והשקט של ים המלח, לטבול במים המרפאים ולצאת לסיורים וטיולים מרהיבים באזור, אך יש לזכור כי הילדים זקוקים גם לאטרקציות אקטיביות ומעניינות יותר, שיעניקו להם ערך מוסף ותחושה קלה של ציפייה בכל מהלך החופשה.

אטרקציות בים המלח לילדים

אטרקציות שמומלץ לשלב בחופשת ים המלח עם ילדים

אחת האטרקציות המרגשות ביותר הן עבור הילדים והן עבור המבוגרים, היא ביקור בקולנוע 7 ממדים. מדובר על קולנוע חדשני ומשוכלל, המציג מבחר סרטי תלת ממד ברמה הגבוהה ביותר.

כדאי לציין כי מעבר לסאונד הנפלא ולהזיה האופטית המאפשרת לכל אחד להרגיש שהוא נמצא בתוך הסרט, מדובר על קולנוע המספק אפקטים נוספים הכוללים רוח, מים, ריח, עשן ועוד.

הכיסאות בבית הקולנוע נעים לפי העלילה של הסרט וישנן לא מעט הפתעות נוספות, אשר יגרמו לכם להרגיש חלק מהעלילה.

מדובר על בית הקולנוע המתקדם ביותר בעולם ולכן כדאי לבקר בו ולא להחמיץ את החוויה. ניתן לבחור בין סרטי ילדים המיועדים לגילאי 4 לבין סרטי אימה המיועדים למבוגרים בלבד.

כמו כן, כדאי להיכנס למתחם לייזר טאג, שיאפשר לכם להרגיש בשדה קרב ייחודי. כל משתתף מקבל אפוד מגן ורובה לייזר ויוצא למשימה, במטרה להשיג כמה שיותר נקודות.

אנו במרכז הבילוי Funtasy island נשמח לספק לכם חוויה מיוחדת ובלתי נשכחת בים המלח עם הילדים. להזמנות ולקבלת מידע נוסף, צרו קשר.

אטרקציות בים המלח לילדים

ים המלח הוא אחד האזורים הפופולריים ביותר בישראל וגם אחד המיוחדים שבהם.

הסגולות הרפואיים הקסומים של מי ים המלח, לצד אזור אטרקטיבי עם בתי מלון שווים במיוחד וחוף מדליק המאפשר לנו ליהנות מבטן גב ועוד שלל הפתעות מדליקות באזור. כעת גם תוכלו ליהנות ממתחם הפאנטזי איילנד הנמצא במתחם מלון לאונרדו קלאב שבים המלח באזור הסמוך לעין בוקק.

המתחם מלא במגוון אטרקציות בים המלח לילדים ולכל המשפחה כך שתוכלו להעביר חופשה בים המלח – ולשלב בה חוויות ואקשן.

אטרקציות בים המלח לילדים במתחם הפאנזטי:

  • לייזר טאג – מתחם אדיר של קרב ברובי לייזר עם ווסטים ורובים מדליקים ומיוחדים. המדריך יציג בפניכם את כללי הבטיחות וייתן לכם זמן להתלבש ולהתארגן ואז תיכנסו ל20 דקות של פעילות אטרקטיבית של 2 קבוצות המתחרות אחת בשנייה.
  • קולנוע 7 ממדים – במתחם הקולנוע תוכלו ליהנות מצפייה בסרטים קצרים ב7 ממדים כאשר תוכלו לחוש את הריחות, הרוחות, הדגדוגים והכיסאות הזזים שיכניסו אתכם לאווירה המרגש והמחשמלת במקום.

מקום הבילוי הנכון כשרוצים לעשות אטרקציות בים המלח לילדים

אטרקציות לילדים בים המלח, חיוניות מאוד כדי להעביר את החופשה בצורה הטובה והנעימה ביותר שאפשר. חופשה עם הילדים מחייבת אותנו לדאוג להם לאטרקציות ותעסוקה וכעת עם פאנטזי איילנד אנחנו כהורים יכולים להיות רגועים שיש הרבה מה לעשות באזור.

בואו לבקר במתחם הבילוי הנמוך בעולם, באטרקציות ברמה הכי גבוהה שיש !

אטרקציות לילדים בים המלח

אטרקציות לילדים בים המלח

אזור ים המלח הוא אחד האזורים המתויירים בישראל גם על ידי אזרחים וגם על ידי תיירים זרים.

אחת הבעיות באזור זה, היא שהאטרקציה העיקרית בו היא הים עצמו ומלבד כמה פעילות בחוף הרחצה ונופש בטן גב אין הרבה מה לעשות באזור.

כעת הנושא נפתר וניתן להגיע למתחם הפאנטזי איילנד שבסמוך למלון לאונרדו קלאב וליהנות ממגוון אטרקציות מלהיבות לכל המשפחה.

המתחם המלהיב מפעיל 2 אטרקציות מבוקשות וחוויתיות. תוכלו לבחון את האומץ שלכם, להתחרות בחבריכם ובני המשפחה וגם לאתגר את עצמכם עם מגוון אטרקציות מלהיבות במקום.

אטרקציות לילדים באזור ים המלח

מתחם אטרקציות לילדים באזור ים המלח שמתאים לכל המשפחה ובכל הגילאים. במקום אטרקציות מלהיבות, מתקנים ופעילויות ותוכלו לבחור את המתקנים והפעילויות הרלוונטיים לכם ביותר.

המקום מומלץ לזוגות, משפחות, מילדים ובני נוער ועד אנשים מבוגרים וגם לקבוצות. ניתן לערוך במקום גם אירועים שונים לחברות, ימי הולדת, בר/בת מצווה, מסיבות, ימי גיבוש ועוד.

בואו להתרגש וליהנות ביחד אתנו עם אטרקציות לילדים בים המלח!

לחצו לשיתוף

דילוג לתוכן