פאנטזי אטרקציות באילת

אטרקציות אקסטרים באילת

נופשים רבים יורדים לאילת במטרה לבצע כמה פעולות אקסטרים שאפשר לבצע אותן רק באילת. רבים מהם אוהבים פעילויות שונות לאורך השנה ליד ביתם אך כאן יש הנאות ייחודיות ולכן רוצים לטעום מהן וחופשה ללא אקסטרים אינה חופשה. אל חשש, יש לנו מגוון אטרקציות לנוער באילת וגם אטרקציות לילדים באילת כך שכולם יוכלו להנות.

שפע של אטרקציות פתוחות באילת – אקסטרים

חלק ניכר מאילת אטרקציות יוצאות הדופן קשורות לים. אפשר ליהנות מגלשני רוח בים האדום, סאפ, קייט סרפינג, סקי מים, רכיבה על בננה ועל אטרקציות נוספות בחופים היפהפיים.

אוהבי החיות הימיות נהנים במיוחד מצלילה במעמקי הים שם נגלה להם עולם מופלא. הצלילה נערכת רק באמצעות מדריך מקצועי. בעלי כוכבי הצלילה נהנים בכל פעם מצלילה שמצליחה להפתיע אותם במקומות נסתרים ובמבחר גדול של אלמוגים וכמויות עצומות של דגים בשלל גוונים.

רק באילת אפשר לשחות עם דולפינים בריף הדולפינים, להאכיל אותם וליהנות מהשחייה לצידה של אחת החיות החכמות ביותר בתבל.

אפשר לבצע צניחה חופשית ולראות את אילת, עקבה וסיני ממעוף הציפור, זו חוויה עוצרת נשימה. או לחילופין לקפוץ בנג'י מגובה של 15 מטר. פארק האתגרים מציע לנופשים קירות טיפוס שחלקם גבוהים במיוחד, משחקי חץ וקשת מרתקים, סנפלינג, נסיעה ברכבי קרטינג ועוד. 

אוהבי הטיולים בטבע יכולים לצאת לטיול ג'יפים בשמורת הרי אילת היפהפיים ולראות חיות מיוחדות כולל צבאים בימים מסוימים.

פנטזי – מתחם האקסטרים של אילת

אחד המקומות המוצלחים באילת הוא מתחם פנטזי הממוקם בתוך פארק הקרח. מטרתו של מקום זה הוא להעניק חוויות אקסטרים לחברים, זוגות ומשפחות כדי ליצור חוויות משותפות שייזכרו לעד. 

במתחם סגור וממוזג זה, קיימים כמה מרחבי בילויים והנופשים מחליטים לאילו אולמות הם מעוניינים להיכנס מתוך ההיצע הקיים. בימים החמים זהו מקום המפלט האולטימטיבי כדי להסתתר מהחום הכבד באילת. 

מתחם פנטזי

סימגול 

משחק כדורגל שנראה פשוט אך בשער עומדת רובוטית מוכשרת במיוחד שאינה מתעייפת, היא כל הזמן ממוקדת במטרה ולכן הודפת את רוב הכדורים שהחברים מנסים להבקיע. האתגר הופך למשמעותי מרגע לרגע והמטרה היא לעשות כל שניתן כדי להצליח ולהכניע אותה.

מי שמצליח בסופו של דבר להבקיע גול זוכה במתנה יקרת ערך כיוון שברור לכולם שזו משימה כמעט בלתי אפשרית ורק אם מבצעים מהלכים מתוחכמים במיוחד, ההתקפה היא מוצלחת ומסתיימת בהבקעת גול. 

לייזר טאג

משחק מלחמה הנערך במלוא הרצינות בין שתי קבוצות. רמת האדרנלין במהלך הקרבות הוא גבוה במיוחד, הצעקות נשמעות למרחוק וההנאה היא מושלמת.

כל אחד מהם עושה כל שניתן כדי לפגוע בחברי הקבוצה השנייה כך שהם ייפלו ואז יישארו בקבוצה אחת משתתפים יותר וכך יהיה להם קל יותר להכניע את היריב. חברי הקבוצות נהנים משימוש ברובי משחק המעצימים את החוויה שהופכת למרתקת מרגע לרגע. 

מבוך המראות

המטרה היא למצוא את הדרך החוצה וזו משימה שנראית פשוטה אך היא ממש לא כזו. במבנה קיימות מראות רבות ויש ללכת בתוך המבוך לכיוון היציאה. אך מכיוון שקיימות מראות בגדלים ובזוויות שונות דרך שנראית פנויה הופכת לדרך ללא מוצא ומסלול שנראה נהדר הופך מהר מאד למסלול חסום. אחרי הרבה מאד סיבובים והליכות של סחור סחור, מוצאים את שער היציאה. 

קורת הפחד

ללכת על הקורה במקום בטוח אך לשים משקפי מציאות מדומה, הופך את כל ההליכה על הקורה למשימה בלתי אפשרית. המתחרה בטוח שהוא נמצא בקומה העליונה של גורד השחקים וכל צעד יוביל אותו מגובה 120 מטר הישר לתהום, קשה לו מאד לבצע את הצעדים הפשוטים ולגמוע את המרחק של 3 מטר.

לחצו לשיתוף

דילוג לתוכן