פאנטזי אטרקציות באילת

נופש עם הילדים באילת? כדאי להכיר מתחם לילדים באילת

 

אילת עם ילדים זה זמן איכות משפחתי נטו, שהוא כה חשוב מאד לגיבוש המשפחתי ללא קשר לגילאים של הילדים.

מעבר לזמן שבו נחים ונהנים מחופש אמיתי של בטן גב, כדאי למצוא גם זמן לפעילות איכותית שתוסיף הרבה מאד חוויות משפחתיות שייזכרו לאורך שנים, במיוחד כשהכול מצולם ומתועד.

לאחרונה נפתח מרכז מדהים באילת, Funtasy אילת הדרך המושלמת לחוות את אילת עם ילדים, בסמוך לפארק הקרח המאפשר למשפחות חוויות עוצמתיות באמצעות שפע של אטרקציות ייחודיות שלא מוכרות בארץ, כיוון שרובן קיימות בשלב זה רק במתחם הנפלא באילת.

במקום החדש קיימים כמה מרחבי פעילויות וכל משפחה בוחרת את המרחב המתאים לה ביותר או כמה מרחבים, בהתאם לגילאים של הילדים.

מתחם לילדים באילת

סימגול

כולם רוצים להבקיע גולים כמו טובי הכדורגלנים בעולם, זה אפשרי כשמשחקים עם החברים, פעם השוער מצליח להדוף את הכדור ופעם הכדור נכנס לשער, אך כשמדובר ברובוט המשימה קשה שבעתיים.

השחקנים מנסים להבקיע פנדלים ממרחק של 7 מטר מהשער והשוער הרובוטי עושה כל שניתן כדי לעצור את כל הכדורים. האתגר הוא גדול וקריאות העידוד נשמעות מכל עבר. אלו המצליחים להכניע את השוער הרובוטי, זוכים לפרסים יקרי ערך כולל טלוויזיות מהנהלת המתחם.

משחק זה מיועד לילדים מגיל 6 ומעלה והוא הזדמנות מצוינת לגיבוש משפחתי כשהמטרה של כולם היא זהה, לצבור כמה שיותר גולים.

מבוך מראות

מבוך המראות משתרע על שטח גדול וכולל הרבה מאד מסדרונות ומבוכים. לאורכו של כל המסלול קיימות אין ספור מראות בגדלים שונים ובשפע של סוגים וצבעים היוצרים יחד תעתועים רבים. המכשולים הללו מקשים על מציאת הדרך ליציאה מן המבוך ולכן נדרשת חשיבה וסיעור מוחות משותפים כדי למצוא את נתיב הבריחה ולצאת מהמקום. במהלך הדרך קורות הפתעות רבות שגורמות לרגעי צחוק וסיפוק רבים, וכך ההנאה במקום זה היא מושלמת.

מבוך מראות באילת

קולנוע 7D

בבית הקולנוע במתחם אפשר לצפות בסרטי תלת ממד איכותיים שבהם הקהל הוא משתתף פעיל. הכיסאות זזים בקצב בהתאם לתוכנו של הסרט, הקהל נע עם המכוניות הנוסעות על המסלול, נהנה מהתזת מים מהממטרות או מגורמים אחרים, נחשף לפעולות שונות כמו עשן המפוזר באולם ומשפע של אורות בצבעים שונים הגורמים לתעתועים ולתחושות שונות.

הקהל הכולל ילדים מגיל ארבע ואילך, מרגיש שהוא חלק מהשחקנים על הסט ורק בתום ההקרנה חוזר למציאות של כאן ועכשיו. זוהי חוויה עוצרת נשימה שלוקח לכל אחד מבני המשפחה כמה דקות כדי להירגע ממנה בסופו של הסרט הקצר.

לייזר טאג

שדה קרב עתידני הקיים במתחם ומאפשר לשתי קבוצות להתחרות ביניהן כדי לנצח בקרב הדמיוני. המשתתפים מקבלים ביגוד מתאים וכלי נשק ייעודיים ויוצאים לקרב בין מבוכים מפותלים, אזורים חשוכים לחלוטין, מקום שהסכנות בו אורבות בכל פינה ומוסיקה שמכניסה את כולם אל הלא נודע.

במהלך הקרב נחשפים המשתתפים לאין ספור סיטואציות מפחידות אך גם מצחיקות מאד והם מנסים לגבור על כולם כדי להתקדם במסלול ולנצח בקרב. המשחק דורש ריכוז והמון אמוציות וגורם להנאה מרובה לשתי הקבוצות שבמקרים רבים מעוניינות לצאת לסבב נוסף של לחימה, כדי להעצים את החוויה המשפחתית.

המשחקים המשותפים גורמים לכולם להכיר טוב יותר זה את זה בכל מיני סיטואציות, לעודד את המוטיבציה, את רוח הלחימה והתחרותיות. ההבנה שפעם מרוויחים ופעם מפסידים מקבלת כאן את המשמעות הנכונה תוך כדי פעילות מבורכת וכיפית במיוחד.

בפעם הבאה שאתם מגיעים לאילת, בואו להתרשם וליהנות ממקום הבילויים החדש שהוא האטרקציה המרכזית למשפחות המגיעות לנופש באילת.

זה המקום לשכוח מטרדות היום יום ופשוט ליהנות גם מהמתקנים וגם מהאווירה המשפחתית.

לחצו לשיתוף

דילוג לתוכן