פאנטזי אטרקציות באילת

בים המלח יש את האטרקציות הכי שוות !

החופשה השנתית הולכת ומתקרבת והשנה החלטתם לנפוש בים המלח. מקום נהדר ללא כל ספק ואחד המקומות המופלאים ביותר בעולם. ים המלח נחשב למקום הנמוך ביותר בעולם ובשל כך הוא מושך אליו תיירים מכל העולם. המינרלים והמלחים המיוחדים הנובעים מים זה הוכחו לא פעם כתורמים לבריאות ולכן רק טבילה במי ים המלח יכולה להיחשב כאטרקציה בפני עצמה. עם זאת, כאשר מגיעים לכמה ימים לנופש באזור, חשוב לכלול אטרקציות נוספות שישדרגו משמעותית את הביקור שלנו במקום. אטרקציות בים המלח יהיו סטנדרטיות בדרך כלל: טבילה בים או טיול ג'יפים באזור. אם אתם מחפשים משהו חדשני ומדליק אתם מוזמנים להגיע למתחם הפאנטזי איילנד בים המלח.

אטרקציות בים המלח לכל המשפחה

מתחם הפאנטזי איילנד הוא מתחם גדולה ומרווח, נעים במיוחד, הנמצא בסמוך למלון לאונרדו קלאב (אין צורך להיכנס למלון). במתחם הנהדר תוכלו למצוא מגוון אטרקציות מלהיבות לכל המשפחה. האטרקציות מתאימות גם לזוגות וגם למשפחות עם ילדים, כך שתמיד תוכלו למצוא מה שמעניין ומלהיב אתכם.

בין האטרקציות המלהיבות שתמצאו במתחם

  • קולנוע 7 ממדים – בואו לצפות בסרטים קצרים של עד רבע שעה שיטריפו לכם את כל החושים. עם קולנוע 7 הממדים החדש שלנו אף אחד לא יכול להישאר אדיש. בחרו מבין מבחר סרטים מדליקים והיכנסו לעולם של אותו הסרט והרגישו את עצמכם חלק ממנו. ריחות שונים, אוויר המשתנה בהתאם לאווירה בסרט ועוד.
  • לייזר טאג – המשחק ששיגע את העולם. משחק קרבות הלייזר המיוחד בו אתם וחבריכם נכנסים לחדר חשוך ומסתורי, לבושים באפודי מגן מיוחדים מגובים בטכנולוגיה מתקדמת ורובי לייזר מדליקים. תוכלו להתחרות נגד המשפחה, החברים ואפילו נגד אנשים זרים לחלוטין ולהפוך את החוויה לבלתי נשכחת.
  • טיול רגלי – אטרקציה נחמדה נוספת שתוכלו להוסיף ללו"ז שלכם היא טיול נהדר במסלול הליכה קצר ומסודר לעבר עין בוקק. בדרך תפגשו מעין נסתר ומיוחד עם מים נעימים לטבילה.

לסיכום; אם אתם מגיעים לנופש בים המלח ומחפשים אטרקציות מלהיבות באזור אנו מזמינים אתכם להגיע למתחם הפאנטזי המפורסם שבסמוך למלון לאונרדו קלאב וליהנות ממגוון אטרקציות וחוויות לכל המשפחה.

לחצו לשיתוף

דילוג לתוכן