פאנטזי אטרקציות באילת

כל מה שהילדים אוהבים לעשות בעיר אילת

אם אתם מחפשים אטרקציות באילת לילדים אנו ממליצים לבחון את מתחם הפאנטזי בקניון אייסמול באילת. המתחם הממוזג והמקורה מקבל אנשים רבים מדי יום ולאורך כל השנה. במתחם תוכלו למצוא אינספור אטרקציות מדליקות לכל המשפחה. תוכלו למצוא אטרקציות לילדים ומצד שני אטרקציות למבוגרים, שיספקו לכם חוויית בידור מלהיבה במיוחד. לצד חוויית שופינג מלהיבה בקניון ומתחמי מזון מגוונים תוכלו להרכיב יום כיף משפחתי נהדר ומעניין.

אטרקציות באילת לילדים במתחם שכולו אווירה חיובית:

במתחם פאנטזי תוכלו למצוא אטרקציות מלהיבות שיעסיקו את הילדים, ישחררו אנרגיה וכמובן ישמחו אותם בצורה שאפילו לא חלמתם עליה. עם כמות חוויות אדירה עמה יחזרו למלון ולאחר מכן הביתה, תוכלו להיות בטוחים שעשיתם את ההחלטה הנכונה. להלן כמה מהאטרקציות המלהיבות שתוכלו למצוא במקום:

  • המנוף האנושי – במתחם המנוף האנושי יש מנוף שנבנה כאן בישראל, תחת כל האישורים של מכון המתקנים. תוכלו לקשור את הילדים למנוף ולהניח אותם בתוך מתחם מלא בממתקים והפתעות שיתפסו כמה שיותר מהם. אין ספק כי מדובר בחוויה מדהימה, במיוחד עבור הילדים שיחשבו שהם בגן עדן.
  • מרוץ מכוניות AR RACING – אתגרו את הילדים שלכם למרוץ מכוניות נגדכם, בין האחים או מול אנשים זרים לחלוטין. תנו להם לשבת מאחורי ההגה ולשחק במרוץ מכוניות במציאות רבודה עם מכונות מיניאטוריות מדליקות במיוחד.
  • מבוך המראות – רוצים לספק לילדים חוויה מבלבלת אך מדליקה במיוחד? כנסו אתם למבוך המראות ונסו למצוא את דרככם החוצה ביחד. ראו כיצד הילדים מתמודדים עם הבלבול ועזרו להם לעבור את המסלול ללא פחד וללא לחץ.
  • חדר האשליות – מזכרת משפחתית מדליקה במיוחד!
  • סימולטור כדורגל – הילדים שלכם טובים בכדורגל? חושבים שהם יבקיעו לסימגול שלנו? בואו לבחון את היכולות שלכם ושל ילדיכם מול סימולטור הכדורגל המאתגר.

אירועים לילדים:

במתחם ניתן לערוך, בתיאום מראש, אירועים לילדים כמו ימי הולדת, מסיבות ואירועים שונים בהם תוכלו לשלב מגוון אטרקציות מלהיבות לילדים. החל מאטרקציות ספורט, דרך קולנוע 7 מימדים עם סרטים מסוגים שונים ועוד מגוון הפתעות מדליקות במיוחד מחכות לכם במתחם הפאנטזי באילת. נשמח לראותכם!

לחצו לשיתוף

דילוג לתוכן