© כל הזכויות שמורות לFuntasy - מתחמי אטרקציות.
אז קודם כל חשוב להבין שבחרת עבודה שכיף לעבוד בה !!!
אנחנו לא מנקים שירותים ולא עובדים בביטוח לאומי עם אנשים במצוקה ונשבר לנו על הלב מול אנשים שקשה להם… ההיפך !!!
אבל למכור בכיף …
כבר ראית שהאטרקציות שלנו ממש כיפיות, אז כשנשכנע אנשים להכנס ליותר אטרקציות, לקנות כרטיסים משולבים, לקנות כרטיס לכל האטרקציות (לונה פארק/יום כיף) אז אפשר להיות בטוחים שתהיה להם חופשה מדהימה.
בשביל זה הם חסכו !!!
סרטוני הדרכה
הפעלת קורת הפחד – איך עושים חוויה ללקוח
המתקן הוא מתקן חוויתי מאוד, שמידת ההנאה של הלקוח תלויה בצורה משמעותית – מאופן ההפעלה שלך.
בסרטון זה נדריך אותך, כיצד להפעיל את מתקן קורת הפחד ללקוח, עם הטריקים והטיפים שלנו, ולא פחות חשוב (אפילו יותר חשוב) – איך לשמור עליו כדי שהוא לא יפגע …
סיור הכנסת לקוחות לסלפי
כאשר אנחנו מכניסים לקוחות למתחם מוזיאון הסלפי, חובה לערוך להם סיור קצר – על מנת שיכירו את כללי הבטיחות במקום ואת אופן השימוש ברקעים השונים.
כמו כן יש להציע להם חצובה עם רינג לצילום עצמי.
ויש להציע להם לרכוש בקופה קלקר בלוטות לצילום עצמי, שנשאר שלהם ונמכר להם במחיר עלות.
הפעלת קורת הפחד – איך עושים חוויה ללקוח
המתקן הוא מתקן חוויתי מאוד, שמידת ההנאה של הלקוח תלויה בצורה משמעותית – מאופן ההפעלה שלך.
בסרטון זה נדריך אותך, כיצד להפעיל את מתקן קורת הפחד ללקוח, עם הטריקים והטיפים שלנו, ולא פחות חשוב (אפילו יותר חשוב) – איך לשמור עליו כדי שהוא לא יפגע …
סגירת משמרת – איך עושים את זה נכון !
מטרת הסרטון היא להדריך אותך בנוגע לפעולות שנדרשות לבצע בקופה, בשלב סגירת המשמרת.
כל נושא העיסוק בכספים מחייב זהירות כפולה והקפדה – כל טעות כאן יכולה להיחשב כעבירה פלילית ולכן חשוב מאוד להכיר את הנהלים בצורה טובה.
אירועי בטיחות ותקלות בעבודה – חשוב !!
אנשים באים אלינו לבלות – חשוב לנו מאוד שייהנו בחופשתם ולא יפגעו.
גם אנחנו יכולים להפגע – חלק מהמתקנים שלנו ממש יכולים להרוג !
חשוב להכיר היטב את נהלי הבטיחות ואת שיטות העבודה הנכונות – על מנת להעניק ללקוח חוויה מיטבית.
הדרכת קופה ראשונית
אחד הדברים הכי חשובים בעבודה- זו עבודה נכונה עם הקופה.
הכרות לא טובה עם אופן הפעלת הקופה, יכולה לגרום לחוסרים כספיים או עבירות מס הקשורות במסירת חשבוניות ללקוחות ומימוש הכרטיסים ללקוחות.
מצורפת הדרכה ראשונית, להכרת מסכי הקופה השונים ואופן השימוש בהם.
ההדרכה לא מחליפה הדרכה מסודרת של אחמ"ש בקופה עצמה.
כיול רובים ואיפוס תוכנת המטווח – לביצוע ירי מדויק
אחד הדברים הכי חשובים ללקוחות המטווח – הוא הדיוק של הנשק. מדובר בתחרות – ויש אגו והלקוחות יכולים להתרעם, כאשר הרובים לא מכוילים.
כך עושים את זה נכון !
הפעלת מתקן מקספלייט – חלק 1
מתקן המקספלייט חוויתי מאוד – אך גם מורכב ומסוכן.
המתקן מסוכן ללקוחות (תלוי בנו), אך יותר מסוכן לנו – שנמצאים לידו בשעת פעולתו.
סרטון זה מסביר כיצד להפעיל את המתקן מאפס, וכיצד להפעיל משחק ללקוחות.
תאונות בקורת הפחד – מפעיל
אנחנו לפעמים שוכחים שהלקוח בקורת הפחד "עיוור" ולא רואה כלום.
אנחנו חייבים להיות לידו במוכנות לתפוס אותו בנפילה, או למנוע ממנו להתרסק בצורה כזו או אחרת.
הסרטים של המקספלייט
הזדמנות לצפות (באופן רגוע) בסרטים של המקספלייט, על מנת שתוכלו להמליץ ללקוחות.
להימנע מלהקרין סרטים שאתם לא מכירים.
תפעול שגוי במנוף האנושי
השכבה שגויה של לקוחות במנוף
המנוף האנושי הוא מתקן בטוח ועובד בצורה ראויה כל הזמן. פוטנציאל הסיכון קיים – ונובע מכך שילד קטן (לעיתים בן 3) נמצא בגובה 4 מטר מהקרקע ועלול לצנוח ולהיפגע !
עד כה לא חווינו תאונות במנוף (טפו טפו), אך יש לזכור שבמידה ותקרה תאונה – המתקן ייסגר !
לכם יש מרכיב חשוב בבטיחות, הנובע בראש בראשונה מאופן השכבת הלקוח על הערסל. מצב אחורי מידי יכול להביא לנפילת הלקוח (הילד) ופציעתו !
חוסר מוכנות למצב חירום במנוף
בהמשך לסרטון הקודם, חשוב להבים שהמנוף האנושי הוא מתקן חוויתי מאוד – אך גם מורכב ומסוכן.
המתקן מסוכן ללקוחות (תלוי בגיל), והוא מסוכן יותר לילדים קטנים – בשל העובדה שהם לא צפויים, משוללים והרתמה עוטפת אותם באופן רפוי יותר, מאשר אדם בוגר.
בשל כך אנחנו חייבים להיות עירניים ומודעים למצב הלקוח (להסתכל עליו כל הזמן) ולהיות מוכנים לעצירה פתאומית של המתקן, במידה ובלקוח הגיע למצב מסוכן (לפני שיעלה למעלה).
השכבה שגויה של לקוחות – 2
שוב מצב בו משכיבים את הלקוח במצב אחורי מידי, למרות שהוא גבוה.
לא עירניים ל-2 הנקודות החשובות:
1. הברכיים לא בפנים או קרובות לקצה
2. הישבן לא נמצא מתחת לשאקל.
בגלל תפעול לא נכון (עם אחמ"ש לא מנוסה) המנוף הושבת למשך שעתיים, עד היה ברור שאין בו תקלה – אלא רק תפעול לא טוב !
שימו לב – מתקן מסוכן, ערנותכם נדרשת כל הזמן.
עובד מזלזל ולא דרוך
בסרטון הזה ניתן לראות עובד שמזלזל לחלוטין בעבודה במנוף !
הטעויות:
1. לא מעביר תדריך מסודר ללקוח שמפעיל את המנוף עם החיצים
2. לא מסתכל על הפעילות, אלא בודק את הטלפון, עם הגב ללקוח (לא רואה בכלל)
כשמתרחש אירוע בטיחות (הלקוח יורד על הבמה) הוא לא מבחין בזה – ורק כשצועקים לו מהדלפק הוא ממהר למקום וגם לא ברור לו מה לעשות.
ילד קופץ מהמנוף
כפי שהדגשנו – עבודה עם ילדים במנוף מסוכנת יותר !
הם לא צפויים, מתרגשים, פחות מקשיבים להוראות ולא מודעים לבטיחות ולסיכון.
בסרטון הזה תראו ילד שקופץ החוצה מהרתמה. המעורבות שלנו כאן צריכה להיות בצעקה חריפה: "תפסיק לקפוץ" וברצף – ללחוץ על הפטריה ולעצור את המנוף.
כאן העובדת לא לחצה על הפטריה (טעות) אם כי היה ברור שהילד מחוץ לרתמה והיא תעלה לבד.
הדרכת חילוץ במנוף
לעיתים רחוקות, המנוף האנושי נתקע והלקוחות נשארים תקועים בגובה, בבריכה או באמצע הדרך.
לרוב זה יקרה לנו בשלב ההחזרה – עקב תקלה טכנית במנוע בחזור או באיסוף הכבל.
במצב זה נוצר לחץ וההורים מפסיקים לצלם ומתחילים להיות לחוצים – חשוב שתכירו היטב את התהליך, אן כי הדבר הראשון שיש לעשות, הוא לקרוא לאחמ"ש ולראש צוות.
חשוב לשמור על קור רוח, לא לקצר תהליכים ולא להילחץ מההורים.
בתפריט שנפתח בלחיצה (מימין למעלה), יש ללחוץ על "תפריט משתמש" ואז יופיעו כמה דברים שחשובים לך – ניתן לראות בתמונה.
רק לאחר אישור של פול, ההחלפה מאושרת.
אין החלפות שלא באישור פול !!
על מנת שיהיה לך קל להכנס לסידור עבודה –
ממליץ לבצע את הפעולות הבאות ולהוסיף את האתר לדף הבית בטלפון, ממש כמו אפליקציה:
1.מפעילים את דפדפן כרום ומכניסים http://funtasy.mishmarot.com .
2. לאחר שנכנסנו לאתר לוחצים על התפריט.
(במערכות הפעלה אנדרואיד הוא נמצא כ-3 נקודות למעלה משמאל.)
3. יפתח התפריט הבא – שבו יש את האפשרות "הוסף למסך דף הבית" (לקראת הסוף).
ללחוץ עליו
4. יופיע לנו חלון ובו ניתן לשנות את שם האתר. החלון נראה כך:
5. ללחוץ על "הוסף" ויש לך קיצור דרך על דף הבית אל אתר סידורי עבודה.
.
לגבי שעות בחגים וחופשות, כדאי להתעדכן בגוגל (פנטזי אילת)
.
לגבי שעות בחגים וחופשות, כדאי להתעדכן בגוגל (פנטזי איילנד)
© כל הזכויות שמורות לFuntasy - מתחמי אטרקציות.