ברוכים הבאים ל Funtasy !

היי !
שמחים שבחרת לעבוד איתנו !!

עם הצטרפותך לחברה, ישנם מס' דברים לבצע – שרצוי שיקרו ממש בהקדם:
 
  1. מילוי טופס 101 אונליין
  2. מילוי די הרבה טפסים (אנחנו חברה מסודרת…)
  3. לחוות את כל האטרקציות שלנו !! (כן, זה חובה …  🙂  
  4. פול צריך להוסיף אותך לשעון נוכחות (על מנת שיגיע לך כסף על שעות העבודה)
  5. פול צריך להוסיף אותך לאתר סידור עבודה
  6. עלבין צריך להוסיף אותך לקבוצות הווצאפ. כן, כן – כמה קבוצות …
  7. עלבין צריך להעביר לך הדרכה על פתיחת וסגירת משמרת
  8. ינון צריך להעביר לך הדרכות מקצועיות על העמדות השונות.
עברת את כל השלבים ?
מעולה, כעת הינך חלק מהחבר'ה …
מבוך המראות באילת

אז קודם כל חשוב להבין שבחרת עבודה שכיף לעבוד בה !!!

אנחנו לא מנקים שירותים ולא עובדים בביטוח לאומי עם אנשים במצוקה ונשבר לנו על הלב מול אנשים שקשה להם… ההיפך !!!

התפקיד שלנו הוא רק לעשות כיף לאנשים, לתת להם חוויה שתעשיר להם את החופשה !
 
חוץ מזה זכית בבוס מדהים (עם עברית קצת מצחיקה), להיות חלק מחבורה של אנשים שכיף לעבוד איתם, בהזדמנות לזכות בהרבה פרסים (רק על לעשות את העבודה, לא יותר) וישנן גם תקופות של בונוסים כספיים.
 
בהמשך הדף יופיע כל מה שעליך לדעת.

דבר ראשון בשביל האנרגיות - כדאי להכיר את תחרות הפרסים !

ופה צריך להבין – שזו לא באמת תחרות !
 
כל אחד יכול לזכות ובהמון דברים !
אייפון 14, טיסה לחו"ל, נופש במלון, טלוויזיות ענק, מחשבים ניידים ועוד המון פינוקים.
מה צריך לעשות בשביל זה ?
למכור !  
 

אבל למכור בכיף …  

אנחנו לא מסעדה אחת מתוך הרבה במרכז התיירות, שצריכים לשכנע אנשים להיכנס.
האנשים באים אלינו, רוצים להוציא כסף ושיהיה להם כיף בחופשה.  

כבר ראית שהאטרקציות שלנו ממש כיפיות, אז כשנשכנע אנשים להכנס ליותר אטרקציות, לקנות כרטיסים משולבים, לקנות כרטיס לכל האטרקציות (לונה פארק/יום כיף) אז אפשר להיות בטוחים שתהיה להם חופשה מדהימה.

בשביל זה הם חסכו !!!

אז בעצם זה שמכרת להם אטרקציות, הפכת להם את החופשה לבלתי נשכחת והוספת לנו עוד קצת כסף לקופה.
ועל זה מגיע לך ניקוד שמצטבר לפרסים ממש שווים …
 
כל הפרטים   > בקישור הזה <
 
אז זוהי תחרות הפרסים.
 
הדליק אותך ???
בצדק !!!
אז איך מתחילים ?
דבר ראשון צריך להכיר את נהלי המקום.
בקישור הזה יפתח לך קובץ עם כל נהלי העבודה בכל המתקנים.
יש לקרוא את הקובץ היטב (אל דאגה, תהיה לך גם הדרכה בע"פ).
 
זה הקישור לקבצים:  

נהלי העבודה אצלנו

חובת קריאה - עוד לפני שניגשים למתקן !

סרטוני הדרכה

וזה הזמן לצפות בכמה סרטוני הדרכה, שיעשו לך סדר בעבודה.
  
את הסרטונים יקרינו לך בשלב ההכשרה, בטלוויזיה בחדר תדריכים.
הסרטונים נמצאים גם כאן, שתהיה לך אפשרות להתרענן לפני עבודה, בכל פעם שייצא לך לעשות משהו בפעם הראשונה.

הפעלת קורת הפחד – איך עושים חוויה ללקוח

המתקן הוא מתקן חוויתי מאוד, שמידת ההנאה של הלקוח תלויה בצורה משמעותית – מאופן ההפעלה שלך.

בסרטון זה נדריך אותך, כיצד להפעיל את מתקן קורת הפחד ללקוח, עם הטריקים והטיפים שלנו, ולא פחות חשוב (אפילו יותר חשוב) – איך לשמור עליו כדי שהוא לא יפגע …

סיור הכנסת לקוחות לסלפי

כאשר אנחנו מכניסים לקוחות למתחם מוזיאון הסלפי, חובה לערוך להם סיור קצר – על מנת שיכירו את כללי הבטיחות במקום ואת אופן השימוש ברקעים השונים.

כמו כן יש להציע להם חצובה עם רינג לצילום עצמי.

ויש להציע להם לרכוש בקופה קלקר בלוטות לצילום עצמי, שנשאר שלהם ונמכר להם במחיר עלות.

הפעלת קורת הפחד – איך עושים חוויה ללקוח

המתקן הוא מתקן חוויתי מאוד, שמידת ההנאה של הלקוח תלויה בצורה משמעותית – מאופן ההפעלה שלך.

בסרטון זה נדריך אותך, כיצד להפעיל את מתקן קורת הפחד ללקוח, עם הטריקים והטיפים שלנו, ולא פחות חשוב (אפילו יותר חשוב) – איך לשמור עליו כדי שהוא לא יפגע …

סגירת משמרת – איך עושים את זה נכון !

מטרת הסרטון היא להדריך אותך בנוגע לפעולות שנדרשות לבצע בקופה, בשלב סגירת המשמרת.

כל נושא העיסוק בכספים מחייב זהירות כפולה והקפדה – כל טעות כאן יכולה להיחשב כעבירה פלילית ולכן חשוב מאוד להכיר את הנהלים בצורה טובה.

אירועי בטיחות ותקלות בעבודה – חשוב !!

אנשים באים אלינו לבלות – חשוב לנו מאוד שייהנו בחופשתם ולא יפגעו.

גם אנחנו יכולים להפגע – חלק מהמתקנים שלנו ממש יכולים להרוג !
חשוב להכיר היטב את נהלי הבטיחות ואת שיטות העבודה הנכונות – על מנת להעניק ללקוח חוויה מיטבית.

הדרכת קופה ראשונית

אחד הדברים הכי חשובים בעבודה- זו עבודה נכונה עם הקופה.

הכרות לא טובה עם אופן הפעלת הקופה, יכולה לגרום לחוסרים כספיים או עבירות מס הקשורות במסירת חשבוניות ללקוחות ומימוש הכרטיסים ללקוחות.

מצורפת הדרכה ראשונית, להכרת מסכי הקופה השונים ואופן השימוש בהם.

ההדרכה לא מחליפה הדרכה מסודרת של אחמ"ש בקופה עצמה.

כיול רובים ואיפוס תוכנת המטווח – לביצוע ירי מדויק

אחד הדברים הכי חשובים ללקוחות המטווח – הוא הדיוק של הנשק. מדובר בתחרות – ויש אגו והלקוחות יכולים להתרעם, כאשר הרובים לא מכוילים.

כך עושים את זה נכון !

הפעלת מתקן מקספלייט – חלק 1

מתקן המקספלייט חוויתי מאוד – אך גם מורכב ומסוכן.

המתקן מסוכן ללקוחות (תלוי בנו), אך יותר מסוכן לנו – שנמצאים לידו בשעת פעולתו.

סרטון זה מסביר כיצד להפעיל את המתקן מאפס, וכיצד להפעיל משחק ללקוחות.

תאונות בקורת הפחד – מפעיל

אנחנו לפעמים שוכחים שהלקוח בקורת הפחד "עיוור" ולא רואה כלום.
אנחנו חייבים להיות לידו במוכנות לתפוס אותו בנפילה, או למנוע ממנו להתרסק בצורה כזו או אחרת.

הסרטים של המקספלייט

הזדמנות לצפות (באופן רגוע) בסרטים של המקספלייט, על מנת שתוכלו להמליץ ללקוחות.

להימנע מלהקרין סרטים שאתם לא מכירים.

תפעול שגוי במנוף האנושי

השכבה שגויה של לקוחות במנוף

המנוף האנושי הוא מתקן בטוח ועובד בצורה ראויה כל הזמן. פוטנציאל הסיכון קיים – ונובע מכך שילד קטן (לעיתים בן 3) נמצא בגובה 4 מטר מהקרקע ועלול לצנוח ולהיפגע !

עד כה לא חווינו תאונות במנוף (טפו טפו), אך יש לזכור שבמידה ותקרה תאונה – המתקן ייסגר !

לכם יש מרכיב חשוב בבטיחות, הנובע בראש בראשונה מאופן השכבת הלקוח על הערסל. מצב אחורי מידי יכול להביא לנפילת הלקוח (הילד) ופציעתו !

חוסר מוכנות למצב חירום במנוף

בהמשך לסרטון הקודם, חשוב להבים שהמנוף האנושי הוא מתקן חוויתי מאוד – אך גם מורכב ומסוכן.

המתקן מסוכן ללקוחות (תלוי בגיל), והוא מסוכן יותר לילדים קטנים – בשל העובדה שהם לא צפויים, משוללים והרתמה עוטפת אותם באופן רפוי יותר, מאשר אדם בוגר.

בשל כך אנחנו חייבים להיות עירניים ומודעים למצב הלקוח (להסתכל עליו כל הזמן) ולהיות מוכנים לעצירה פתאומית של המתקן, במידה ובלקוח הגיע למצב מסוכן (לפני שיעלה למעלה).

השכבה שגויה של לקוחות – 2

שוב מצב בו משכיבים את הלקוח במצב אחורי מידי, למרות שהוא גבוה.

לא עירניים ל-2 הנקודות החשובות:
1. הברכיים לא בפנים או קרובות לקצה
2. הישבן לא נמצא מתחת לשאקל.

בגלל תפעול לא נכון (עם אחמ"ש לא מנוסה) המנוף הושבת למשך שעתיים, עד היה ברור שאין בו תקלה – אלא רק תפעול לא טוב !
שימו לב – מתקן מסוכן, ערנותכם נדרשת כל הזמן.

עובד מזלזל ולא דרוך

בסרטון הזה ניתן לראות עובד שמזלזל לחלוטין בעבודה במנוף !

הטעויות:
1. לא מעביר תדריך מסודר ללקוח שמפעיל את המנוף עם החיצים
2. לא מסתכל על הפעילות, אלא בודק את הטלפון, עם הגב ללקוח (לא רואה בכלל)

כשמתרחש אירוע בטיחות (הלקוח יורד על הבמה) הוא לא מבחין בזה – ורק כשצועקים לו מהדלפק הוא ממהר למקום וגם לא ברור לו מה לעשות.

ילד קופץ מהמנוף

כפי שהדגשנו – עבודה עם ילדים במנוף מסוכנת יותר !

הם לא צפויים, מתרגשים, פחות מקשיבים להוראות ולא מודעים לבטיחות ולסיכון.

בסרטון הזה תראו ילד שקופץ החוצה מהרתמה. המעורבות שלנו כאן צריכה להיות בצעקה חריפה: "תפסיק לקפוץ" וברצף – ללחוץ על הפטריה ולעצור את המנוף.

כאן העובדת לא לחצה על הפטריה (טעות) אם כי היה ברור שהילד מחוץ לרתמה והיא תעלה לבד.

הדרכת חילוץ במנוף

לעיתים רחוקות, המנוף האנושי נתקע והלקוחות נשארים תקועים בגובה, בבריכה או באמצע הדרך.

לרוב זה יקרה לנו בשלב ההחזרה – עקב תקלה טכנית במנוע בחזור או באיסוף הכבל.

במצב זה נוצר לחץ וההורים מפסיקים לצלם ומתחילים להיות לחוצים – חשוב שתכירו היטב את התהליך, אן כי הדבר הראשון שיש לעשות, הוא לקרוא לאחמ"ש ולראש צוות.

חשוב לשמור על קור רוח, לא לקצר תהליכים ולא להילחץ מההורים.

עברת על הכל ?
מצוין !!
 
עכשיו נלמד איך עובדים עם סידור העבודה.
 
סידור העבודה נמצא בקישור הזה:
http://funtasy.mishmarot.com/  
 
במסך הפתיחה, גם המספר המזהה וגם הסיסמא הם מספר תעודת זהות שלך.
לאחר הכניסה הראשונה, המערכת תבקש ממך להחליף סיסמא.
 
במסך הבית תוכל לראות את הדברים הבאים:
 
  1. תפריט (3 קווים למעלה מימין, ליד השם שלך)
  2. קישורים
  3. הודעות הפורום
  
סידור עבודה

 

בתפריט שנפתח בלחיצה (מימין למעלה), יש ללחוץ על "תפריט משתמש" ואז יופיעו כמה דברים שחשובים לך – ניתן לראות בתמונה.

סידור עבודה
אילוצים – 
זו ההזדמנות שלך לעדכן את פול, אם ישנם זמנים בשבוע הבא שלא נוח לך לעבוד.
יפתח לך החלון הבא ותהיינה לך שתי אפשרויות לצבוע בצבע אדום ופול ידאג לא לשבץ אותך במשמרות אלו.
  
 
קודם ללחוץ על הריבוע האדום ("לא יכול") ואז ניתן ללחוץ פעמיים, על המשמרת בה לא מתאים לך לעבוד.
אם התחרטת או טעית, אפשר ללחוץ על הריבוע הכחול ("יכול") וללחוץ על המשמרת האדומה והאילוץ יתבטל.
  
 
אם יש משהו מורכב יותר (נניח טיסה לחו"ל, אירוע במרכז וכו'), אז לרשום את זה בצורה ברורה בהערות.
אם מדובר בחופשה (גם של יומיים) – יש לתאם את זה מראש עם פול, ולא להגיע למצב שהוא רואה את זה עם ראשונה באילוצים.
 
את האילוצים שלך חובה למלא (תמיד) עד יום שלישי בשעה 14:00 – בהתייחס לשבוע הבא ! 
סידור עבודה
סידור עבודה
 
סידור העבודה –
 יהיה באפשרותך לצפות בסידור העבודה לשבוע הבא (מפורסם בימי חמישי) וכמובן במהלך כל השבוע.
 
אין יותר תזכורות ואין הודעות – באחריותך לזכור מתי המשמרת שלך (לרשום ביומן) ולהגיע בזמן.
חובה לבדוק את סידור העבודה בכל ערב, ולבדוק האם ישנם שינויים למחר.
סעיף חילופים –  
לאחר שנשלח סידור עבודה, המשמרות שלך נקבעו !
אם ברצונך להחליף משמרת, או למצוא מחליף שיחליף אותך מאיזו סיבה – חשוב לפנות קודם כל לפול !
 
רק לו יש את התמונה המלאה מי פנוי ומי יכול.
רק במידה ולפול אין מחליף, ניתן להגיש בקשה להחלפה (למשמרת מסוימת) בסעיף חילופים שנמצא בתפריט.
  
 
אין לבקש החלפות בווצאפ, אלא רק דרך תוכנת המשמרות.
מי שיחליף אותך יאשר את הבקשה ורק אז פול צריך לאשר את החילוף.

רק לאחר אישור של פול, ההחלפה מאושרת.
אין החלפות שלא באישור פול !!

על מנת שיהיה לך קל להכנס לסידור עבודה –
ממליץ לבצע את הפעולות הבאות ולהוסיף את האתר לדף הבית בטלפון, ממש כמו אפליקציה:

1.מפעילים את דפדפן כרום ומכניסים   http://funtasy.mishmarot.com .

2. לאחר שנכנסנו לאתר לוחצים על התפריט.
(במערכות הפעלה אנדרואיד הוא נמצא כ-3 נקודות למעלה משמאל.)

3. יפתח התפריט הבא – שבו יש את האפשרות "הוסף למסך דף הבית" (לקראת הסוף).
ללחוץ עליו

סידור עבודה

4.     יופיע לנו חלון ובו ניתן לשנות את שם האתר. החלון נראה כך:

סידור עבודה

 5. ללחוץ על "הוסף" ויש לך קיצור דרך על דף הבית אל אתר סידורי עבודה.

דילוג לתוכן