פאנטזי אטרקציות באילת

אטרקציות בים המלח – כרטיס משולב

אם חיפשתם אטרקציות בים המלח – הגעתם למקום הנכון!

ים המלח הוא המקום הנכון להירגעות, מנוחה ולצבירת כוחות מחודשים ולכן במרבית ימי החופשה הנופשים נכנסים להשתכשך בים המלח, בבריכות הגופרית המיוחדות ונהנים מהפעילויות בתוך בית המלון.

מתחם "פנטזי איילנד" בים המלח 

אטרקציות בים המלח

לא מכבר הקמנו את מתחם Funtasy island – מתחם אטרקציות ייחודי במלון ליאונרדו קלאב בעין בוקק על שפת ים המלח.

המטרה של מתחם זה היא ליצור אטרקציות יוצאות דופן בנקודה הנמוכה ביותר בעולם כדי לאפשר לנופשים לבלות וליהנות מאווירה מלאת אקשן בימי החופשה.

הפעילות במתחם זה מתאימה לכל האוכלוסייה, לזוגות שנמצאים בחופשה רומנטית, משפחות גרעיניות ומשפחות מורחבות שיצאו יחד לחופשה, ימי גיבוש של מקומות עבודה, קבוצות של חברים גברים וקבוצות של חברות נשים.

הפעילויות במתחם פנטזי 

אפשר לרכוש כרטיס משולב – לייזר טאג + סרט שבעה ממדים וכך ליהנות מכל העולמות וגם לקבל הטבה באופציה זו. המקום המושלם לאטרקציות בים המלח לילדים

לייזר טאג 

לייזר טאגזהו משחק עתידני אשר מדמה שדה קרב.

המשתתפים מתחלקים לשתי קבוצות אשר נלחמות זו בזו וכל אחת מהן מעוניינת לנצח את המשחק.

בשלב הראשון כל אחד מהאורחים מקבל אפודת מגן, רובה לייזר והסברים מקיפים על אופן ההתנהלות בעת המשחק.

המטרה היא לצבור כמה שיותר נקודות על ידי הכנעת היריבים בדרכים מתוחכמות.

כל ההתנהלות נראית במקום שהוא עתידני ובעל מבוכים חשוכים. הכול לוטה בערפל ומוזיקה קצבית נשמעת כל הזמן ברקע. דבר זה מדרבן את המתחרים לבצע את המיטב.

במהלך הקרב חברי שתי הקבוצות יורים זה בזה ומי שנפגע יוצא מהמשחק.

נשמעות קריאות התלהבות מכל עבר, צעקות של הוצאת אנרגיות, השתחררות ממועקות והמון רגעי אושר וצחוק. עם הזמן כל קבוצה צוברת נקודות עד תום המשחק, כאשר יש הכרעה מיהו המנצח.

על גבי לוח התוצאות אפשר לראות בתום המשחק, מי מבין המשתתפים צבר נקודות וכמה כדי להבין מה עמד מאחורי ההתנהלות במשחק ומי היה הכוכב במהלך כולו. 

אולם קולנוע ב – 7 ממדים 

אולם קולנוע ב – 7 ממדים 

אולם הקולנוע שלנו הוא חדשני ואפשר לצפות בו בכל סרט שהוא בעל שבעה ממדים, דבר שמעניק ראייה מכמה וכמה זוויות של הסרט וגורם להנאה רבה לצופים.

בנוסף לכך מי שמגיע לאולם זה נהנה מתחושה שהוא נמצא בתוך הסרט כיוון שדברים שקורים על המסך מועברים לאולם כמו עשן בשורר בכל המתחם, ארומה של ריחות ספציפיים כמו קפה או משקאות אחרים, סילוני מים שיוצאים לכאורה מהמסך ומגיעים לכל היושבים, רוח שנושבת בחוזקה ומזיזה את היושבים וכיסאות אשר נעים במצבים מסוימים כמו בכיוון הנסיעה של מכונית הנעה קדימה.

כאשר הכיסאות זזים התחושה זהה לזו שקיימת כשנוסעים במכונית ולכן ההנאה היא מושלמת.

אתם מוזמנים לרכוש כרטיס משולב – לייזר טאג + סרט שבעה ממדים ליהנות ממשחק מאתגר וליהנות מסרט ילדים, הרפתקאות או אימה במתחם הנפלא.

לחצו לשיתוף

דילוג לתוכן