פאנטזי אטרקציות באילת

חבילות יום הולדת באילת

איזה כיף! לילד שלכם יש יום הולדת והוא מאוד מתרגש לחגוג אותו יחד עם חבריו. אבל כאן עשויה לעלות השאלה: "איך כדאי לחגוג את יום ההולדת?"

בניגוד לעבר, בימים בהם האפשרויות היו מעטות וילדים רבים היו חוגגים את יום ההולדת בכיתה בה הם לומדים, בגן, בבית או באחד הפארקים של השכונה, היום ניתן לבחור בין שפע אפשרויות, והשפע עשוי לבלבל מאוד. אך בין האפשרויות הרבות יש מספר אופציות טובות יותר וטובות פחות. אחת האפשרויות הטובות והמקוריות יותר מבין השאר היא לחגוג את יום ההולדת באילת, שמציעה לילדים ולמבוגרים מגוון אטרקציות באילת מהנות.

פעילויות מגוונות שממריצות את הילדים

שואלים את עצמכם "מה לעשות באילת?" ילדים זקוקים לתעסוקה מתמדת משום שהם ממצים פעילויות במהירות וכל הזמן מחפשים אחר הריגוש הבא, לכן, כאשר מארגנים יום הולדת, חשוב לקחת את הנושא בחשבון.

מכיוון שהילדים של ימינו לא מסתפקים בפעילות אחת או שתיים, חשוב לדאוג לכך שהמסיבה של הילד תהיה מלאת אדרנלין ולא תפסיק לעורר בילדים התרגשות וציפייה.

באמצעות משחקים שונים ומגוונים שחלקם מתבצעים בזוגות, חלקם לבד וחלקם בקבוצות, אפשר לייצר אינטראקציות רבות ולעורר את הסקרנות והעניין בקרב הילדים. באמצעות הפעילויות המגוונות ניתן בין היתר לאחד בין הילדים, לאתגר אותם, לגרום להם לעבוד בשיתוף פעולה ואף ללמוד איך לנצח וללמוד איך להפסיד – שגם הם כישורים שנחוצים לכולם בימינו.

חבילות יום הולדת באילת

הכירו את Funtasy – מתחם נפלא לחגיגות ימי הולדת

אצלנו, במתחם המיוחד שנקרא בשם: "Funtasy", תוכלו לחגוג את יום ההולדת של ילדכם עם הרבה אנרגיות חיוביות. המתחם מציע אטרקציות לנוער באילת שונות ומלהיבות שיגרמו לילדים להתרגש, להתלהב במשך שעות, לצחוק ולבלות. במתחם שלנו, שנמצא בקניון אייסמול, באילת, תוכלו גם אתם ליהנות ממגוון אטרקציות מהנות ולקחת חלק בחגיגה של ילדכם.

אילו אטרקציות יש במתחם שלנו? טעימה קלה ממגוון האטרקציות שקיימות במתחם Funtasy

במתחם תוכלו למצוא בין היתר את משחק הלייזר טאג מעורר החושים ותוכלו לצפות בסרטים ב-7 ממדים שמלווים באפקטים מדליקים, כמו למשל: רוח, גשם, עשן ואורות, כל האפקטים יגרמו לכם ולילדים להרגיש כאילו שאתם נמצאים בתוך הסרט. כמו כן, תוכלו לערוך לילד טקס יום הולדת ייחודי ומרגש.

המתחם מציע אטרקציות נוספות, כמו למשל: קורת הפחד – במסגרת אטרקציה זו, שהיא מציאות מדומה, חשים המשתתפים כאילו שהם הולכים על קורה צרה מאוד שנמצאת בבניין גבוה, כך שעליהם להתמודד עם הפחד. נוסף על כך, יכולים הילדים ליהנות מאטרקציה נוספת שדורשת מהם לנסות להתחרות עם שוער רובוטי במשחק כדורגל.

חבילות יום הולדת באילת

במבוך המראות המתעתע, שהוא אטרקציה מעניינת, יראו הילדים את עצמם עשרות פעמים ויתמודדו מול משימה, אם הם יצליחו להתמודד עם המשימה, הם יקבלו פרס. כמו כן, יוכלו הילדים להיכנס אל חדר האשליות שמלא באשליות אופטיות ולצאת מהחדר עם צילומים מצחיקים. חובבי הכדורגל יוכלו ליהנות גם מאטרקציה שנקראת: "Foot Court", האטרקציה מכילה מתקן מדליק, שער, מגרשים וסנוקר ענקי.

במידה שתרצו, נוכל להתאים לילד את האירוע באופן אישי ולגרום לו להרגיש שהוא נמצא במרכז הבמה. כמו כן, נוכל להציע לכם חבילות יום הולדת שונות, לרבות חבילות משודרגות של הפעלות.

אם אתם מעוניינים לקבל מידע נוסף על המתחם שלנו ועל מגוון ההצעות שלנו, אתם מוזמנים למלא את הפרטים שלכם בטופס ונחזור אליכם בהקדם. אם לא בא לכם להמתין ומתחשק לכם לקבל את המידע כבר עכשיו, תוכלו ליצור קשר בטלפון ונציגינו ישמחו להשיב על כל שאלה.

נשמח לחגוג אתכם את יום ההולדת ולראות את הילד ואת חבריו מאושרים. אם אתם מעוניינים לקבל מידע נוסף על אטרקציות באזור ים המלח או אטרקציות בים המלח לילדים צרו קשר.

לחצו לשיתוף

דילוג לתוכן