פאנטזי אטרקציות באילת

אטרקציות באילת לזוגות

אם אתם מעוניינים לצאת לחופשה רומנטית עם בן או בת הזוג שלכם באילת, תוכלו ליהנות ממגוון פעילויות שהעיר השמשית מציעה לנופשים. חלק מהזוגות שנוסעים לאילת מעדיפים להישאר כל החופשה בחוף הים או בבריכה, לשתות איזה קוקטייל ולתפוס צבע, כמובן שזוהי אופציה עבור זוגות רבים שנהנים מחופשות רגועות. במקרה שאתם לא מהזוגות שמסתפקים רק בחופשת בטן גב ומעדיפים להיות קצת יותר אנרגטיים ולשלב בחופשה גם פעילויות מעוררות יותר, נוכל להציע לכם מגוון אטרקציות שיכולות להתאים.

לבלות באילת עם בן/ בת הזוג – אטרקציות שמתאימות לזוגות אוהבים

לפניכם 7 אטרקציות מדליקות שיוכלו להפוך את החופשה שלכם למהנה במיוחד:

1. צלילה

אילת מציעה לנופשים מגוון מועדוני צלילה בהם ניתן לצלול עם בני הזוג. במידה שמעולם לא צללתם, או במידה שאחד מכם לא התנסה בחוויית הצלילה, תוכלו לבחור בצלילת היכרות. הצלילה מתבצעת יחד עם מדריך מנוסה שנמצא אתכם לאורך כל הפעילות. בתחילה המדריך יסביר לכם על המכשור והתפעול ועל כל הפרטים החשובים שיש לדעת לפני שצוללים ולאחר מכן תתחילו לתרגל את הצלילה. לאחר התרגול וההסתגלות לנשימה ממיכל האוויר, תתחילו לצלול עד שתגיעו לעומק של 6 מטרים. שם יחכה לכם עולם ומלואו.

אטרקציות באילת לזוגות

2. קולנוע Cinema 7D MAX

בית הקולנוע מקרין סרטי תלת ממד קצרצרים באיכות גבוהה במיוחד. היושבים בבית הקולנוע נחשפים למגוון אפקטים שגורמים להם להרגיש כאילו שהם נמצאים בתוך הסרט. במהלך הצפייה ינשבו באולם רוחות, ירדו גשמים, המקום יתמלא אורות ועשן ואפילו ריחות. הרגשתם שמדגדגים אתכם? אתם לא מדמיינים. תוכלו לצפות בקולנוע במגוון ז'אנרים של סרטים, ביניהם: סרטי פעולה, סרטי אקשן וסרטי ילדים.

3. ריף הדולפינים (פעילות מרגיעה)

בריף הדולפינים תוכלו לטבול ב- 3 בריכות: בריכת מי ים, בריכת מי מלח ובריכת מים רכים. הבריכות מחוממות ונעימות. כמו כן, תוכלו ליהנות מאטרקציה מפנקת במיוחד שנקראת: "סתלבט על המים" שתגרום לכם להיות רגועים במיוחד. במהלך השהייה במקום תוכלו לצוף בעודכם שומעים מוזיקה תת ימית ואף לקבל טיפול מרגיע במים מבעל מקצוע. כל המתחם של סתלבט על המים נמצא בתוך גן ירוק ומרגיע. אם תרצו לאכול ולשתות, תוכלו להזמין ארוחה ושתייה, לרבות משקאות אלכוהול. במידה שתרצו לנוח עוד קצת, תוכלו לשכב על הפופים הרכים ולהביט על הדולפינים החביבים.

אטרקציות באילת לזוגות

4. מציאות מדומה

האטרקציה הזו מתאימה לזוגות אמיצים. במהלך הפעילות תרכיבו משקפי מציאות מדומה ותתחילו להלך על קורה צרה בין בניינים גבוהים. החוויה העוצמתית מהווה ניגוד מוחלט לחוויה הקודמת והמרגיעה שהזכרנו (סתלבט על המים).

5. קיאק שקוף לזוגות

שייט קיאקים בקיאק שקוף יגרום לכם להפעיל את השרירים ולעבוד יחד כצוות. תוכלו לחתור מהר ובעצימות גבוהה או להתרווח וליהנות מהשקט של הים. במהלך השייט תצפו באלמוגים, דגים ומגוון צבעים.

6. קניות במתחם רד

הכי כיף לצאת לשופינג בלי לשלם מע"מ. במתחם הקניות רד תמצאו חנויות אופנה, סופרמרקט, מסעדות ומגוון חנויות נוספות, כמו למשל: IVORY ו- iSmart, אופיס דיפו, מגה קוסמטיקס, ענק המחשבים, מחסני חשמל, לחייל ולטייל וגו פרו.

7. החלקה על הקרח

העיר הזו חמה מדי בשבילכם? מחפשים מקום קריר? בתוך קניון Ice Mall תמצאו משטח החלקה בגודל של 1,800 מ"ר בו תוכלו להחליק על הקרח בחופשיות, רק זכרו להצטייד בבגדים חמים וגרביים.

יוצאים לחופשה מאוזנת באילת

זוגות שיוצאים לחופשה באילת ומשלבים בין אטרקציות מדליקות ובין שהות בחוף הים ובבריכה, יכולים ליהנות מחופשהמגוונת במיוחד, חופשה מאוזנת ומלאת חוויות וזיכרונות טובים. 7 האטרקציות שהצענו יוכלו להפוך את החופשה שלכם לתוססת, רומנטית ואפילו מאתגרת.

לחצו לשיתוף

דילוג לתוכן