מה לעשות באילת?

מה לעשות באילת היא השאלה שכולנו שואלים לפני הנסיעה המיוחלת. 

אילת עיר הנופש הדרומית היא מקום נפלא לכמה ימים של חופש, להירגע מהמירוץ היום יומי הכולל טיפול בילדים, עבודה, לימודים וכל נטל אחר הרובץ על כל אחד.

באילת הזמן עומד מלכת, הכול זורם לאט ואפשר ליהנות מחופש אמתי ולצבור כוחות להמשך הדרך. אז מה לעשות באילת? 

דברים לעשות באילת

כשנוסעים לאילת יש תמיד תכניות בראש, קצת בטן גב בחוף הים או בבריכת השחייה, תלוי במזג האוויר, שהייה בספא, ג'קוזי, סאונה, מסג' טוב לחילוץ העצמות ועוד.

בין לבין, ליהנות מארוחות טובות ומזינות, קצת שופינג בקניונים השונים כמו האייס מול ובקיצור ימים של הנאה שאינה נגמרת.

מה לעשות באילת והסביבה ?

אם התלבטתם בשאלה מה לעשות באילת? לאחרונה נוספו אטרקציות רבות למגיעים לנפוש באילת, במתחם פנטזי הממוקם באייס מול, וכך בנוסף לשופינג בו אפשר להשתעשע ולהעביר זמן איכות זוגי, משפחתי או קבוצתי עם חברים.  

מדובר בחוויות נפלאות שמקצתן קיימות רק באילת ולכן הן הפכו לשם נרדף לניצול השהייה באילת ומילוי המצברים.

סימגול

עבור כל מי שאוהב כדורגל, קיימת כאן הזדמנות יוצאת דופן לשחק כדורגל מול שוער רובוטי הזז לכל עבר כדי לתפוס את הבעיטות הנבעטות כפנדלים ממרחק של שבע מטר. הבקעת שערים מול שוער כול יכול הוא אתגר מהותי עבור כל משתתף.

פרק הזמן שבו נמצא כל "שחקן" מול השוער הרובוטי בסימיגול הוא זמן מלא בהנאה, תחרות וחוויה עוצרת נשימה. מי שמצליח להכניע את השוער המנוסה, זוכה גם בהטבות שהופכות את הביקור במקום לכדאי במיוחד.

סימיגול

לייזר טאג

משחק מאתגר תוך שימוש ברובי לייזר ובאפוד מגן היוצר תחרות בין שתי קבוצות במקום חשוך שבו רב הנסתר על הגלוי.

המתמודדים עושים כל שניתן כדי לנצח למרות הקשיים ומוציאים כך את כל האמוציות שלהם תוך שימוש גם בקולותיהם כדי להצליח במשימות ולנצח במערכה.

לייזר טאג -אטרקציה באילת

 

קולנוע 7D

חוויה עוצמתית אשר בה הצופה הוא חלק מהסרט, הכיסאות זזים על פי הפעילות, הצופים נהנים ממשבי רוח, טיפות מים המגיעות אליהם, עשן, שינוי בתאורה והשפעות של אפקטים מדליקים נוספים ההופכים את השהיה בבית הקולנוע וצפייה בסרטי אקשן, אימה, פעולה או סרטי ילדים לחוויה עוצרת נשימה.

קולנוע 7d - אטרקציה בים המלח

מבוך מראות

במבוך מראות באילת כניסה לשטח הכולל אין ספור מראות בכיוונים שונים, המשתתפים הולכים ממקום למקום אך לעתים קרובות מגיעים לדרך ללא מוצא, וכך הם צריכים לחזור על עקבותיהם ולחפש דרכים חדשות שיובילו אותם אל מחוץ לשטח המראות. מדובר בחוויה מרתקת הטבולה בהמון הפתעות במהלך המשימה המאתגרת.

מבוך מראות באילת

מחפשים אילו דברים לעשות באילת? אנו מחכים לכם במתחם Funtasy – אטרקציות באייסמול באילת.

בנוסף, אולי יעניין אתכם לקרוא גם על דברים לעשות בים המלח!

מה לעשות באילת השבוע ?

אילת היא יעד תיירותי פופולרי בישראל הידוע בחופיה היפים ובמזג האוויר החמים.

הנה כמה הצעות לפעילויות שתוכלו לעשות באילת:

  1. שנורקלים וצלילה: אילת ידועה במים הצלולים ובחיים הימיים המגוונים שלה, מה שהופך אותה ליעד פופולרי לשנורקלינג וצלילה. אילת ידועה במים העמוקים בקרבת החוף, שמורות האלמוגים המפורסמות (מי לא שמע על הסטי"ל) ומגוון דגה מהמיוחדים בעולם.
  2. ביקור בפארק המצפה התת ימי: פארק זה מציע הזדמנות ייחודית לראות מגוון של חיים ימיים ושוניות אלמוגים צבעוניות בסביבה מוגנת. בריכת הכרישים החדשה שם והקולנוע ב-7 מימדים הם אטרקציות חדשות ומיוחדות באילת.
  3. צאו לסיור מדברי: אילת ממוקמת בסמוך לקצה מדבר הנגב, ומציעה אפשרות לצאת לסיור מדברי ולחקור את הנופים שמסביב. בטרקטורון ג'יפ או רייזר – הזדמנות לדהור בשבילי המדבר ולהנות מהחוויה ומהנוף.
  4. הירגעו בחוף הים: חופי אילת הם מקום פופולרי לשיזוף, שחייה ופעילויות מים אחרות.
    טמפ' המים קבועה כל השנה וניתן להשתזף ולשחות בהנאה גדולה. שבו לכם באחד מהחופים המוכרזים ותהנו מבירה צוננת ואבטיח קר – אטרקציה מומלצת לימים חמים.
  5. ביקור בפארק תמנע: פארק זה הוא פלא טבע מלא בתצורות סלע ייחודיות, כולל עמודי שלמה המפורסמים. בפארק מספר נקודות תצפית מרתקות, שיד אדם לא נגעה בהם מאות בשנים, אך השתנו בשל הרוחות והסחף. בפארק יש גם אגם נהדר.
  6. צאו לסיור בשקיעה או לאור ירח: את השקיעות המרהיבות ולילות הכוכבים של אילת ניתן לחוות בסיור בסירה, או בטיילת הנהדרת.
  7. בלו באטרקציות בקניון האייסמול – קניון זה הפך להיות מרכז האטרקציות של אילת וניתן למצוא שם אטרקציות טכנולוגיות מתקדמות דוגמת לייזר טאג, המנוף האנושי, מוזיאון הסלפי הכי מתקדם בארץ, סימולטורים, קולנוע 7 מימדים ועוד הרבה מאוד.
  8. ואל תשכחו את המלון – בתי המלון באילת הינם ברמה הכי גבוהה בארץ. ארוחות מעולות, בריכות רחבות ידיים וגישה מהירה לחוף. בעונה – בתי המלון מפיקים אירועים ומחזות, שלא יביישו את תל אביב …

אז אם שאלתם – זה מה יש לעשות באילת, ואת זה תענו לילד ששואל – "מה לעשות באילת" ?

אלו הן רק חלק ממגוון הפעילויות הקיימות באילת, ויש משהו שיתאים לתחומי העניין וההעדפות של כל אחד.

 חדש באילת –

מתחם מוזיאון סלפי – מתחם ייחודי מסוגו בארץ, וברמה עולמית, שם תוכלו לצלם את התמונות של חייכם למזכרת !

selfie

Selfie.eilat.

מה לעשות באילת היום

היום קצר והמלאכה מרובה

אילת ידועה בחופיה הבתוליים ובמימיה הצלולים, מה שהופך אותה ליעד מושלם לחובבי שנורקלינג וצלילה. שמורת הטבע חוף אלמוג היא מקום פופולרי לחקר העולם מתחת למים. שם ניתן למצוא מגוון רחב של חיים ימיים, כולל אלמוגים, דגים גדולים וקטנים וצבי ים.

השמורה מציעה סיורי שנורקלינג מודרכים, המושלמים למתחילים, וצוללנים מנוסים יכולים לחקור את החלקים העמוקים יותר של השמורה.

השמורה היא אזור מוגן, והמבקרים נדרשים לפעול לפי ההנחיות של החברה להגנת הטבע. ריף הדולפינים הוא אטרקציה נוספת עבור משפחות ואוהבי בעלי חיים. השונית היא ביתם של דולפינים, והמבקרים יכולים לצפות בהם ממרחק או אפילו לשחות איתם בפגישה מפוקחת.

השונית כוללת גם חוף פרטי, מסעדה וספא, מה שהופך אותה למקום מושלם ליום רגוע. הצוות בריף הדולפינים דואג לרווחתם של הדולפינים, והמבקרים מוזמנים לפעול לפי ההנחיות כדי להבטיח את שלומם, אז מה לעשות באילת היום היא לא השאלה, אלא מה נספיק לעשות באילת היום, ואת זה רצוי לשאול את חברת פנטזי -funtasy  מתחמי אטרקציות המומחים לאטרקציות באילת שיתאימו לכם חבילה מושלמת ליום של כיף מלא חוויות ואירועי אקסטרים שישאירו אתכם מלאי אנרגיות לעוד הרבה זמן.

לחוות את יופיו של הקניון האדום

אם אתם חובבי טבע, ואתם תוהים מה לעשות באילת היום הקניון האדום הוא יעד שחובה לבקר בו. הקניון כולל תצורות גיאולוגיות ייחודיות, כולל סלעי אבן חול אדומים וורודים, ומעברים צרים הנפתחים לנופים עוצרי נשימה.

השביל קל יחסית לטיול, והמבקרים יכולים לחקור את הקניון בקצב שלהם. מומלץ לבקר בקניון האדום בשעות הבוקר או אחר הצהריים המאוחרות כשהטמפרטורה קרירה יותר.

אל תשכחו לנעול נעליים נוחות ולהביא מספיק מים וחטיפים לטיול. או לחילופין לצאת למדבר אילת לטיול ג'יפים, לרכוב על גמל או לטייל במדבר כדי לחקור את הנוף הייחודי.

המדבר כולל גם אטרקציות טבעיות כמו פארק תמנע, הכולל תצורות גיאולוגיות, כולל סלע הפטריות המפורסם.

לחקור את ההיסטוריה והתרבות של אילת במוזיאון אילת

מוזיאון אילת הוא יעד מצוין למי שמתעניין בהיסטוריה ובתרבות של האזור. במוזיאון מוצגים המציגים את ההיסטוריה של אילת, מימיה הראשונים של התקופה הנבטית ועד לעידן המודרני. המבקרים יכולים ללמוד על החי והצומח המקומיים, אורח החיים הבדואי המסורתי והתפתחותה של אילת ליעד תיירותי. המוזיאון מציע גם סיורים מודרכים ותוכניות חינוכיות לילדים.

אז אם אתם רוצים פעילות יומית מגוונת אטרקטיבית ומעניינת פנו לחברת פנטזי –funtasy  מתחמי אטרקציות בטלפון: 08-9118282 ותזכו לחוויה של פעם בחיים.

 

מה יש לעשות באילת ?

אילת היא עיר נופש יפהפיה השוכנת בקצה הדרומי של ישראל. ידועה בחופי הים האדום עוצרי הנשימה, בשוניות האלמוגים הססגוניות ובחיי הלילה התוססים שלה, אילת מציעה מגוון פעילויות ואטרקציות המושלמות למקומיים ולתיירים כאחד. אם אתם מחפשים כמה דברים מהנים כמו מה לעשות באילת השבוע, נתחיל  באטרקציות שיש לחברת פנטזי -funtasy  מתחמי אטרקציות להציע לכל המשפחה: פעילויות אקסטרים, משחקי מציאות מדומה, מבוך מראות ועוד פעילויות חברתיות לארגונים לחברות ליחידים ולמשפחה שישאירו בכם זיכרון בלתי נשכח.

פעילויות שטח חווייתיות

אחת האטרקציות המרכזיות של אילת היא שמורת חוף האלמוגים, המציעה חוויה תת-ימית ייחודית שלא תמצאו בשום מקום אחר בעולם. עם מים צלולים ושפע של חיים ימיים, שמורה זו היא אתר חובה לכל חובב טבע או שנורקל מושבע. ריף הדולפינים אם אתם מחפשים חוויה בלתי נשכחת, גשו אל ריף הדולפינים, שם תוכלו לשחות ולקיים אינטראקציה עם דולפינים בסביבתם הטבעית. עם מגוון פעילויות לבחירה, כולל שנורקלינג, צלילה ואפילו שיעורי יוגה, עם משקאות טובים וקוקטיילים למיניהם ריף הדולפינים הוא מקום נהדר לבלות בו יום עם משפחה או חברים. הרי אילת אם יש לכם מצב רוח להרפתקה כלשהי יש לכם מה לעשות השבוע באילת, צאו לטיול במעלה הרי אילת, שם תוכלו לחוות נופים עוצרי נשימה של העיר והים האדום. עם מספר מסלולי הליכה לבחירה, כולל שביל הקניון האדום הפופולרי, הרי אילת הם דרך מצוינת להתאמן וליהנות מהטבע. למצפה התת ימי יש נקודת מבט ייחודית על החיים הימיים בים האדום, בקרו במצפה התת-ימי, בו תוכלו לצפות במגוון דגים, כרישים ויצורים אחרים ממרפסת תצפית תת-ימית. עם מופעי האכלה יומיים ותערוכות אינטראקטיביות, המצפה התת ימי הוא חוויה מהנה ומלמדת עבור מבקרים בכל הגילאים.

דברים שכדאי ושווה לעשות באילת

בואו לחוות את חיי הלילה באילת

אילת ידועה בחיי הלילה התוססים שלה, עם מגוון ברים, מועדוני לילה ומסעדות לבחירה. אז בין אם יש לכם מצב רוח למשקה מרגיע על החוף או למסיבת ריקודים כל הלילה, באילת יש משהו לכולם, לא פלא שצעירים מכל רחבי העולם חוזרים שוב ושוב לאילת והיא נמצאת בראש הרשימה שלהם כיעד מהנה ומרגש לחופשה. לכן אם אתם מתכננים טיול לאילת בין אם זה משפחתי עם חברים או עם בת הזוג, מהרו להתקשר לטלפון: 08-9118282 לחברת  פנטזי -funtasy  מתחמי אטרקציות, שתארגן בשבילכם חופשה מלאת אטרקציות מהנה וחווייתית כדי שיהיה לכם מה לעשות השבוע באילת.

dark ride eilat

לחצו לשיתוף

דילוג לתוכן