פאנטזי אטרקציות באילת

אטרקציות לילדים באילת

העיר אילת ידועה לציבור הרחב בעיקר בזכות בתי המלון בה, ובזכות התואר הבלתי מעורער שלה כיעד התיירות האהוב והנחשק ביותר בישראל.

כהורים לילדים שרוצים לבלות בחופשה משפחתית בעיר הדרומית, אתם מבררים לפני היציאה לחופשה אילו אפשרויות של אטרקציות לילדים קיימות.

לשמחתכם, לא תצטרכו להסתפק בג'ימבורי של בית המלון, אלא שתוכלו להעניק לילדים שלכם חוויה יוצאת דופן!
ישנן לא מעט אטרקציות לילדים שתוכלו לעשות, אך גם ישנן פעילויות המספקות חוויה ייחודית, משפחתית ומאד מרגשת!

איך לבחור פעילויות לילדים באילת המתאימות ביותר לילדכם?

אטרקציות לילדים באילת

עד כמה החוויה מחדשת, מפתיעה ויכולה לרגש בהפעלות לילדים באילת?

לא מעט הורים הבינו כבר כי קשה מאד לרגש את הילדים. הילדים של שנת 2019, הם ילדים הנחשפים לחידושים, פיתוחים וקצב מסחרר של התקדמות הטכנולוגיה. האם תוכלו להפתיע ולהעסיק אותם במתחם משחקים "קונבנציונאלי"? כנראה שלא.

חפשו אחר מתחם המציע פעילויות לילדים באילת, כאשר הדגש הוא על מתחם חדשני ומרתק.

לפני שאתם מחפשים בגוגל מתחם אטרקציות לילדים באילת אנחנו רוצים להציג את Funtasy

מתחם אטרקציות באילת הוא מתחם פעילות משפחתית באילת בו חושפים בפני הילדים עולם חדש של אטרקציות ומשאיר בהם טעם של עוד ומהווה מתחם מושלם של בילוי עם הילדים באילת.

האם מדובר על פעילות המתאימה לכל המשפחה?

כשאתם נופשים בעיר בחופשת הקיץ ולעתים גם בחורף, אתם מחפשים אטרקציות באילת לילדים ולכל בני המשפחה. לעתים, ישנו פער גילאים בין הילדים שלכם, כך שאתם מוצאים עצמכם חצויים בין רצונתיו של הבכור ובין רצונותיו של הילד קטן.

הפתרון די פשוט: חפשו אחר פעילויות לילדים באילת המתאימות לכל המשפחה!

כך, כל הילדים יוצאים נשכרים, מרוצים ומחוייכים. דוגמאות להפעלות לילדים באילת:

  • קולנוע רב חושי
  • מבוך מראות
  • קורת הפחד
  • לייזר טאג
  • חדר האשליות ועוד..

מיקום מתחם הפעילות – עד כמה הוא "ידידותי" למשפחות?

וחשוב לא פחות: עד כמה מתחם הפעילות שבו אתם רוצים לבקר, מזמן לכם חוויה משפחתית, נוחה וידידותית.

בשונה ממתחמים שונים הניצבים בחלקים נידחים בערים או באזורי התעשייה, מתחם Funtasy ממוקם במיקום המרכזי ביותר בעיר אילת – בקניון האייסמול.

אטרקציות באילת לילדים בהחלט לא חסרות, כך אתם יכולים ליהנות מיום בילוי שלם הכולל אכילה משותפת במסעדה, שופינג וכמובן שמחוויה בלתי נשכחת במתחם הפעילויות החדשני!

אטרקציות באילת לילדים במתחם הפאנזטי באייסמול

אם אתם מחפשים מקום מדליק לקחת את הילדים לחופשה אך מעדיפים לחסוך את הטיסות והביורוקרטיה הכרוכה בטיסה לחו"ל סביר להניח שהאופציה הטובה ביותר שלכם תהיה העיר אילת.

מדובר בעיר האטרקטיבית ביותר בישראל לתיירים ומונה אינספור אטרקציות מלהיבות לכל המשפחה. החל מאטרקציות אקסטרים, אטרקציות מפחידות ומרגשות ועד אטרקציות פנאי, נופש, בטן גב ועוד.

דרך החופים הזהובים, השמש החמימה ומתחמי הבילוי השונים כדאי להשקיע יום אחד לפחות במתחם האטרקציות פאנטזי הנמצא בקניון האייסמול שבאילת.

אטרקציות באילת לילדים במתחם הפאנזטי באייסמול

האייסמול הוא אחד משני הקניונים הגדולים והפעילים ביותר באילת ומלבד חנויות ומתחמי המזון תוכלו למצוא את מתחם הפאנטזי הענק הכולל מגוון רחב של אטרקציות מלהיבות לכל המשפחה.

כל בני המשפחה יוכלו למצוא אטרקציות מלהיבות לשחק ולבלות בהן, החל מהילדים ועד מבוגרים.

למעשה, אם אתם מחפשים מתחם פעיל ואטרקטיבי עבור הילדים תוכלו לבלות אתם יום שלם ויותר מכך במתחם זה. העלייה והשימוש במתקנים כמובן בהתאם להוראות הבטיחות במקום.

אטרקציות לילדים בעיר אילת שהן מלהיבות ומעניינות

  • לייזר טאג – מתחם ירי מדליק בחדר חשוך בו תהיו לבושים במגנים עם חיישני או ומצוידים ברובי לייזר מתקדמים. המתחם מתאים לגילאים 7 ומעלה כאשר הכניסה תהיה עד 20 משתתפים בעת ובעונה אחת (ניתן כמובן לשחק בקבוצה קטנה יותר בהתאם לרצונכם). 40 דקות של הדרכה ופעילות מלאת אקשן.
  • מתחם הפוטקורט – מתחם מדליק שבו ניתן יהיה לבעוט כדורים לשער, לזכות בפרסים, לשחק סנוקר בשולחן ענקי כאשר הכדורים הם כדורי רגל והמשחק מתבצע עם הרגל, מתחם חץ וקשת בטוח במיוחד ועוד.
  • קולנוע 7 מימדים – בו תוכלו לצפות סרטים קצרים בז'אנרים שונים וליהנות מחוויית צפייה מדליקה המפעילה את כל החושים!

במקום תוכלו ליהנות משלל רחב של אטרקציות לילדים באילת המתאימות גם לכל המשפחה. פשוט הגיעו אל המקום ופנו את היום שלכם 🙂

העיר אילת היא מוקד משיכה למיליוני תיירים ישראלים וזרים מדי שנה. ישראלים רבים באים לבקר באילת פעם בשנה או פעם בכמה שנים ומחפשים אטרקציות מלהיבות לכל המשפחה.

בטן גב, חוף ים ושופינג זה נחמד אבל צריך אטרקציות נוספות ומלהיבות שיעסיקו אותנו ואת הילדים שלנו אז היכן נוכל ללכת? כדאי להכיר כמובן את מתחם הפאנטזי הנמצא באייסמול באילת.

מתחם ענק ואטרקטיבי המחיל מגוון רחב של אטרקציות באילת לילדים, בני נוער ולמבוגרים. למעשה מדובר במתחם לכל המשפחה שתוכלו להעביר ביחד זמן איכות משפחתי, להעסיק את הילדים שעות רבות וכמובן לשלב את זה עם אטרקציות נוספות בקניון עצמו.

מחפשים אטרקציות מגניבות לילדים בעיר אילת?

המתחם נמצא בקניון אייסמול באילת וכולל מגוון רחב של אטרקציות ובילויים לכל המשפחה. במתחם תוכלו למצוא שלל אטרקציות מלהיבות המשלבות אקשן, אקסטרים, ספורט, פנאי, בידור, מציאות מדומה ועוד.

כל ילד, נער ואף אדם בוגר יוכלו למצוא אטרקציות מלהיבות ומה לעשות וניתן להעביר במקום שעות רבות של כיף וזמן איכות משפחתי.

להלן כמה מהאטרקציות במקום, שלא תמצאו בשום מקום אחר בארץ:

  • XD DARK RIDE – מתחם קולנוע מלהיב עם כמה אפשרויות משחק שבהם אתם מנסים להציל את עצמכם ואת העולם מזומבים, אנשי הזאב ודמויות שונות אחרות בדרגות פחד שונות. הטכנולוגיה המתקדמת במתקן זה תבטיח חוות משחק שטרם חוויתם.
  • המנוף האנושי – מתקן יחיד במינו בישראל והיחיד שמאושר על ידי מכון התקנים מסוג זה. אחד מבני הזוג או המשפחה נתלים על המנוף וחבר או בן משפחה אחר שולט במנוף ומזיז אותו. המטרה היא להניח את בן המשפחה/החבר בתוך מתחם שלם של הפתעות וחטיפים שבו הוא יוכל לאסוף כמה שיותר חטיפים וגם פרס אחד מדליק. המתקן היחיד מסוגו בארץ והיחיד בעולם בעל אישור מכון התקנים.
  • מרוץ מכוניות אמיתי עם חוויית נהיגה אמיתית – בתוך סימולטור. המסלול הינו מיניאטורי וכך גם הרכבים אולם הסימולטור מאפשר לכם להיכנס ממש אל תוך המכוניות המיניאטוריות ולנהוג בהן ממש כמו במרוץ אמיתי עם הקהל שמעודד אתכם מסלול ובמסלול מיניאטורי אמיתי וריגוש שיא! המתקן היחיד מסוגו בארץ ובין הבודדים בעולם.
  • מקספלייט – סימולטור 360 מהפכני, בו תוכלו לחוות חווית טיסה במטוס קרבי, או לרכב על רכבת הרים חוויתית עם מוזיקה מטורפת, או לדמות צלילה פרועה בצוללת מתחת לפני הים.

אילת אטרקציות לילדים – לסיכום,

אם אתם מארגנים חופשה באילת או נמצאים כבר באחת כזו ומחפשים אטרקציות לילדים באילת אתם חייבים לבקר במתחם הפאנטזי שבקניון אייסמול בעיר.

המתחם פתוח כל יום. מומלץ מאוד לשאול על כרטיס שנקרא כרטיס "יום כיף" – כרטיס המשלב 9 אטרקציות לבחירתכם ומאפשר לכם בילוי באטרקציות הכי כייפיות באילת, ביותר מ 50% הנחה!

אטרקציות באילת לילדים

מתכננים טיול לאילת עם הילדים ומחפשים אטרקציות מדליקות? בואו אלינו למתחם הפאנטזי בקניון אייסמול באילת ותמצאו מגוון רחב של אטרקציות מלהיבות במתחם עם פעילויות ואטרקציות לכל המשפחה.

חוששים שלילדים יהיה משעמם? במתחם הפאנטזי תוכלו להעביר ימים שלמים מבלי להשתעמם!

מגוון אטרקציות מסוגים שונים החל מסימולטורים מציאותיים, דרך קולנוע 7 ממדים, מבוך מראות ענקי ואטרקטיבי, קורת הפחד, משחקי מציאות מדומה, מתחם הפוטקורט לאוהבי הכדורגל והספורט ועד מתקנים שיבחנו את האומץ שלכם ושל הילדים שלכם.

אטרקציות לילדים במתחם הפאנטזי:

המתחם כולל מגוון רחב של פעילויות לילדים באילת החל מקולנוע 7 ממדים שבו תוכלו ליהנות מסרטים קצרים (אורכים של 6 עד 14 דקות) תוכלו ליהנות מקולנוע עם כיסאות נעים, רוח, גשם, ריחות, עשן, תאורה מיוחדת ועוד אטרקציות מלהיבות שיחדדו את החושים שלכם ויכניסו אתכם לאווירה, יצחיקו אתכם, יפחידו אתכם (תלוי בסרט שתבחרו) ותיהנו מחוויה בלתי נשכחת.

הילדים שלכם אוהבים כדורגל? אתגרו אותם עם משחק פנדלים מול רובוט הסימגול שלנו. הוא יעמוד בשער והילדים שלכם ינסו להבקיע לו גול ולזכות בפרסים.

מבוך מראות המתפרס על שטח 130 מ"ר וכולל מגוון הפתעות מדליקות (לא מפחידות) שפשוט חובה לבקר בו, להצטלם וליהנות!

אטרקציה נוספת שתרצו לבקר בה היא כניסה לחדר האשליות. זו ההזדמנות שלכם להיכנס לחדר בו הילדים שלכם יהפכו לגדולים ואתם תהפכו לקטנים, הכול מתהפך ותוכלו ליהנות מתמונות מדליקות ומזכרות מדליקות לשנים קדימה.

מדוע להגיע למתחם הפאנטזי ולהנות ממגוון פעילויות לילדים באילת?

  • אינספור פעילויות מדליקות לכל המשפחה. גם הילדים יהיו עסוקים וגם ההורים, כולם ייהנו ותוכלו להצטלם ולעשות חוויות מרגשות ומלהיבות.
  • אטרקציות במגוון ז'אנרים כך שכל ילד עם אופי שונה או תחומי עניין שונים יוכל למצוא עניין באטרקציות מסוימות ולשחק בהן.
  • ניתן להעביר יום שלם מבלי לשים לב ומבלי להשתעמם.
  • המקום מתאים לאירוח קבוצות ואירועים.
  • המתחם נמצא בקניון אייסמול בעיר כך שתוכלו ליהנות באותו יום משופינג וכמובן מתחמי מזון עשירים בטעמים וריחות במגוון מאכלים מתרבויות שונות וסגנונות שונים.

אז בואו לבקר אותנו במתחם הפאנטזי באייסמול ונשמח להעניק לכם שעות רבות של כיף ביחד עם הילדים.

אל תוותרו על "כרטיס יום כיף" – כרטיס מטורף המציע לכם 9 אטרקציות לבחירה, במחיר מטורף (50% הנחה ויותר), על האטרקציות הכי מבוקשות בעיר אילת.

ניתן לממש את הפעילויות בכרטיס על פני כל ימי החופשה, אפילו עד שבוע!

אטרקציות לילדים באילת- כיף לכל המשפחה!

 

אטרקציות לילדים באילת – כיף לכל המשפחה !

אילת, הממוקמת בחלק המזרחי ביותר של ישראל, ידועה בשמש הזורחת מרבית ימות השנה וכמובן במים החמימים המושלמים לשחייה. אז אם אתם נוסעים לחופשה עם ילדים, ומחפשים אטרקציות לילדים באילת תדעו שיש שפע של פעילויות ואטרקציות שישמחו אותם.

מתחם Funtasy הנמצא בקניון אייסמול הוא המושלם לפעילות לכל בני המשפחה במתחם יש הכול החל מפעילויות אקסטרים, סרטים לפי בחירה, משחקי לייזר טאג, מבוך המראות, מציאות מדומה, מסיבות לפי נושא ועוד, כך שכל המשפחה תהיה שותפה ותיהנה מפעילות מפנקת ועשירה.

פארק מים וסיורים תת ימיים

פארק המים המרגש "יו ספלאש"  מושלם לכל המשפחה, והוא אטרקציה חובה לילדים. הפארק מציע מגוון רחב של מגלשות מים, בריכות גלים ומתקני מים לפעוטות, וכמובן דוכנים של אוכל שיספקו כיף אינסופי לילדים בכל הגילאים.

כמו כן יש למעוניינים אפשרות לסיורים תת ימיים – חקר העולם התת ימי הוא חוויה מרגשת לילדים.

הם יכולים לצאת לסיור בסירה עם תחתית זכוכית או אפילו לנסות שנורקלינג כדי לקבל מבט מקרוב על החיים הימיים המרתקים שקוראים לשוניות האלמוגים של אילת בית.

שמורת טבע חוף האלמוגים היא אזור מוגן המהווה בית למגוון שוניות אלמוגים מדהימות ודגים צבעוניים. ילדים יכולים לחקור את המצפה התת ימי של השמורה ולצפות בדגים מקרוב, או אפילו לנסות את כוחם להאכיל אותם.

גמלים,דולפינים, חרדונים ועוד חוויות מעשירות לילדים

טיולי רכיבה על גמלים – "ספארי גמלים": סיור רכיבה על גמלים הוא חוויה בלתי נשכחת שילדים לא ישכחו לעולם.

הם יכולים ללמוד לרכוב על גמלים וליהנות מנופי המדבר המדהימים. ניתן גם לבקר בארץ החרדונים (חרדוני הצב) הנמצאת בכניסה לאילת שם ניתן לראות מחילות של חרדוני הצב  ואת אורח חייהם שעליו מגנים בגדרות עץ למניעת פגיעה על ידי רכבים.

במקום יש מסלול הליכה ועליה למצפור חרדון שממנו ניתן לראות את פארק הצפרות הבינלאומי לציפורים.

אילת מציעה מגוון רחב של פעילויות ואטרקציות מושלמות לילדים. מפארקי מים מרתקים וסיורי רכיבה על גמלים ועד הרפתקאות תת-מימיות ומפגשים מקרוב עם בעלי חיים מרתקים, באילת יש משהו לכל אחד.

אז אם ברצונכם למצוא אטרקציות לילדים באילת פנו לחברת Funtasy הנמצאת בקניון אייסמול בטלפון: 08-9118282 ותקבלו מענה מהנה.

לחצו לשיתוף

דילוג לתוכן