מקום למסיבת רווקים באילת

אילת היא עיר תוססת ואפשר למצוא בהם הרבה מאד מקומות שמתאימים לחגוג את מסיבת הרווקים. כל החברים הטובים ובני המשפחה הקרובים חושבים יחד על המקום המתאים ביותר שיהיה עם מגוון אטרקציות באילת שיהיה אהוב על החתן לקראת יום החתונה.

איפה אפשר לערוך מסיבת רווקים בעיר אילת?

מסיבת רווקים באילת

אפשר לערוך מסיבה פרטית הכוללת מוסיקה, ריקודים והפתעות בבית המלון עם משקאות איכותיים עד השעות הקטנות של הלילה.

אופציה נוספת היא להגיע לאחד מהמועדונים או הפאבים המוצלחים בעיר ולחגוג שם עם כל החברים את ימי הרווקות האחרונים.

גם חדרי הבריחה מתאימים מאד למסיבת רווקים. בוחרים את גודל האולם בהתאם למספר המשתתפים ואת הנושא או אם הרצון הוא ליהנות מערב קריוקי מטורף, עם מאכלים טעימים שיוגשו לאורחים ומשקאות כיד המלך.

רווקים רבים מעדיפים לחגוג בוילה פרטית הכוללת בריכת שחייה. כולם משתכשכים במים, עושים שמח ומכינים את הרווק לחיי הנישואין על כל המורכבות והאהבה שיש בהם.

מתחם פנטזי – מקום למסיבת רווקים באילת שלא תרצו לפספס!

מתחם פנטזי הוא מתחם הבילויים המובהק והמועדף עבור כל מי שמחפש מקום למסיבת רווקים באילת. זאת לאור האטרקציות המיוחדות והאווירה יוצאת הדופן שמחברת בין כל המשתתפים. במקרים רבים קיימת החבורה המרכזית של החברים הטובים ומצטרפים אליהם חברים נוספים שלא מכירים את הגרעין כמו חברים מהעבודה או מהלימודים. סוגי הפעילות במתחם פנטזי יוצרים קשר מהיר בין כל הצעירים.

המתחם כולל כמה מרחבים פנימיים שבכל אחד מהם יש משחק אחר ואפשר לבחור את הפעילויות המתאימים לכל קבוצה על פי ההעדפות שלה.

רוב באי המסיבה הם אחרי שירות צבאי ולכן משחק לייזר טאג מזכיר להם את ימי הצבא והם מבצעים אותו בכל הכוח. האורחים מתחלקים לשתי קבוצות ומקבלים הדרכה על חוקי המשחק. מעבר לכך כל קבוצה לובשת אפוד בצבע אחר כדי להבדיל ביניהם וכל אחד מצויד ברובה דמה.

שדה הקרב העתידני מכיל שפע של הפתעות ואי אפשר לדעת מהיכן תצוץ הצרה הבאה ואיך אפשר יהיה להתגונן מולה. השחקנים מבצעים מהלכים מתוחכמים כדי לנצח את הקבוצה היריבה בדרכים שונות עד שיש הכרעה בעניין זה.

  • קורת הפחד מאפשרת למשתתפים ליהנות ממשחק של מציאות מדומה כמו שהם רואים בסרטים. כל אורח מקבל משקפיים של מציאות מדומה, הוא עולה על קורה שמורמת מהקרקע בסנטימטרים בודדים אך התחושה שלו בהתאם להזזת הקורה ובהתאם לתמונה הנראית לו מבעד המשקפיים היא שהוא נמצא בקומה העליונה של בניין מאד גבוה. לכן אוחז בו פחד עצום עד שהוא יורד ומבין את השיטה.
  • חדר האשליות הופך את נראותם של המשתתפים. כשהם מביטים במראות הרבות הם לא מזהים את עצמם כיוון שכל מי שהוא רזה הפך פתאום לשמן, הנמוכים הפכו לגבוהים וכך קשה מאד לזהות זה את זה דבר שגורם לרגעי צחוק ארוכים בניסיון לזהות את החברים.
  • מבוך המראות – האורחים נכנסים לחדר גדול הכולל מסדרונות רבים כשעל כל הקירות מודבקות מראות שונות. המראה המתעתע יוצר שבילים שנקטעים ודרכים שאינן מובילות לשום מקום. כדי למצוא את הדרך החוצה הולכים בכמה נתיבים עד שמוצאים את הנתיב האחד שאכן מוביל החוצה.
  • קולנוע שבעה ממדים – הקולנוע המיוחד מקרין סרטים קצרים לבאי המסיבה. חלקם מעוררי אימה וחלקם מצחיקים. כל הקהל הוא חלק מהחגיגה ולכן טיפות הגשם נופלות על כולם, הרוח המנשבת מעיפה גם להם את הכובעים וריחות מעניינים נישאים באוויר. הכיסאות זזים תוך כדי תנועת הרכבים והחוויה היא מושלמת.

אין ספק שמדובר במסיבת רווקים מושלמת שידובר עליה רבות גם אחרי החתונה!

לחצו לשיתוף

דילוג לתוכן