אילת העיר שלא ישנה

אילת עיר הנופש הדרומית היא העיר המושלמת לחופשה זוגית, חופשה עבור קבוצת חברים או עבור משפחות. שפע האטרקציות הקיימות בעיר והתחושה שהזמן עמד מלכת וכולם במנוחה, סוחפת את כולם ומייצרת את החופשה האולטימטיבית.

כל מי שאמור להגיע לאילת, מתכנן מראש כמה מהמקומות שבהם הוא רוצה לבקר בעיר. הבחירה מותאמת לכל אחד על פי גילו ואהבותיו.  לאור ההיצע הגדול כל אחד מהנופשים מוצא אטרקציות שממנו הוא נהנה מאד לאורכה של החופשה.

חופשת בטן גב

קיימים נופשים שמטרת החופשה שלהם היא בעיקר לשהות בבריכת השחייה של בית המלון וליהנות מספא איכותי הכולל ג'קוזי וסאונה. אלו שמרגישים שהם עייפים מאד ממרוץ החיים הכולל את הטיפול בילדים, העבודה ושפע הסידורים מוצא כאן זמן איכות לסוגים שונים של עיסויים מצוינים שיאפשרו לו להזרים דם חדש בגופו, להתרענן ולצבור כוחות מחודשים.

בבית המלון נהנים גם מארוחות מצוינות ללא הטרחה של בישול והדחת כלים כך שהחופשה יוצרת רוגע וחוסר מעש מוחלט אשר לו זקוקים הנופשים.

אילת העיר שלא ישנה

קניות באילת

חובבי השופינג, ייהנו ממחירים מוזלים של הפריטים השונים לאור העובדה שאין עליהם חיוב של מס ערך מוסף. אפשר לרכוש מוצרים מוזלים בחנויות האופנה, האלקטרוניקה, ההנעלה ועוד בקניון הוותיק מול הים, במתחם ביג, בפארק הקרח ובחנויות הרבות הנוספות הממוקמות לאורך טיילת המלונות ובבתי המלון עצמם.

זו הרגשה נפלאה לחזור לבית המלון עם שקיות צבעוניות המכילות את כל הקניות שמרוממות את מצב הרוח לנופשים ומוסיפה הרבה סיפוק והנאה לחופשה המושלמת.

חיי הלילה במועדונים ובפאבים

בשנים האחרונות נפתחו באילת הרבה מאד מועדונים, פאבים וברים חדשים שהעלו באופן משמעותי את רמת הבילויים בעיר. אוהבי חיי הלילה ייהנו ממועדונים איכותיים המאפשרים לחוגגים ליהנות ממשקאות מצוינים, בירות איכותיות ושפע של מופעים.

רבים מהם נודדים בכל ערב מפאב לבר או ממועדון לבר ונהנים מההיצע הנרחב ומהייחוד של כל אחד מהמקומות היפהפיים הללו המעניקים חוויה המשלבת קולינריה משובחת, משקאות בטיב מעולה ובילוי המצטרף להנאות הגדולות של החופשה.

אטרקציות לילדים

גם הילדים זקוקים לניקוי ראש אחרי חודשים רבים של לימודים ומבחנים בבתי הספר ואפשר להגיע איתם למתחם חוויתי שבו משחקים בלייזר טאג שהוא לחימה בשדה קרב עתידני, נהנים מהקרנות סרטים באיכות תלת ממד, הולכים לאיבוד במבוך של מראות ומשחקים כדורגל מול רובוט הקולט את מירב הבעיטות. יום מעייף ומהנה במיוחד במיקום זה המיועד לזוגות, לחברים ולמשפחות המגיעות לאילת ונהנות ממקום ייחודי הממוקם בסמוך לאייס מול – Funtasy אילת.

אילת העיר שלא ישנה

ים ושמש בחופי אילת

אין כמו לרבוץ על חוף ים סוף וליהנות מהשמש כשהיא לא חמה ומסוכנת מדי. הנופים סביב, החופים והאווירה הנפלאה, גורמים לניתוק מחיי היום יום ולהנאה מלאה מהשינוי שיוצרת החופשה.

לימודי צלילה

הים האדום הוא המקום המועדף ללימודי צלילה. מי שעדיין לא מכיר חוויה ספורטיבית זו ומעוניין בכך נרשם לקורס צלילה, שבו הוא נחשף לדברים הקורים במעמקי הים, לאלמוגים המדהימים ביופיים, לשפע העצום של הדגה בשלל צבעים וגדלים הכוללים גם דגים גדולים וייחודיים.

מי שעובר בהצלחה את הקורס מקבל תעודה וכוכב צלילה המאפשר לו לצלול בהמשך הדרך.

מי שכבר יש לו כוכב צלילה ומעוניין לשפר את יכולותיו, נרשם לקורס המשך ואם הוא עובר אותו בהצלחה, הוא מקבל כוכב צלילה נוסף.

עולם של הדגים והדולפינים

בילויים רבם באילת כוללים שהייה לצד עולם החי בים. בריף הדולפינים אפשר ליהנות משחייה לצדם של הדולפינים המקסימים ובמצפה התת ימי אפשר ליהנות מצפייה בעולם העצום של הדגה החיה במעמקי הים, בשלל גוונים ובזנים רבים של דגים החיים לצדם של האלמוגים היפהפיים.

חופשה נעימה!

לחצו לשיתוף

דילוג לתוכן