פאנטזי אטרקציות באילת

חופשה מושלמת וחמימה

אילת, הממוקמת בקצה הדרומי של ישראל, היא יעד פופולרי לתיירים המחפשים מפלט חמים ושטוף שמש. למרות שהיא אולי ידועה בעיקר בזכות החופים הבתוליים ושוניות האלמוגים שלה, אילת מתגאה גם במגוון אטרקציות המושלמות לחופשת חורף. לכן מי שמחפש אטרקציות באילת בחורף ומתכנן חופשה צריך לקחת בחשבון שיהיו ימים בהם היציאה לטבע תהיה בעייתי ולכן צריך מתחם בילויים סגור, שכמובן יתאים לכל הגילאים, לסוגים רבים של בילוי וכמובן  שיהיה מעניין ומאתגר. ואת זה ניתן למצוא במתחם הFuntasy-  בקניון אייסמול אילת בו יש אטרקציות לכל המשפחה החל מבתי קולנוע אינטראקטיביים, משחקי ספורט, אטרקציות אקסטרים, מציאות מדומה, ועוד חוויות כמו ימי הולדת מושקעים, ערבי חברה, או סתם רומנטיקה לזוג בירח דבש.

צלילת חורף באילת

המים הצלולים ושוניות האלמוגים של אילת הופכים אותה למיקום מעולה לצלילה בכל ימות השנה. עם זאת, חודשי החורף מציעים חוויה ייחודית לצוללנים. עם טמפרטורות המים הקרירות יותר, מינים ימיים שונים נודדים לחופי אילת. זה מהווה הזדמנות מצוינת לצוללנים לצפות במגוון רחב יותר של חיי ים. מועדוני הצלילה מספקות חבילות צלילה לחורף הן לצוללנים מנוסים והן למתחילים, עם מדריכים מקצועיים לחוויה בטוחה ומהנה.

הר צפחות תצפית לארבע ארצות

לתצפית ללא תחרות על אילת, עלו במסלול מעגלי. ותזכו לצפייה קסומה במיוחד בחודשי החורף, שהרי  המקום אינו מוצל.  בחלק העליון, המבקרים יכולים ליהנות מנופים פנורמיים של הים האדום הנוף המדברי וההרים שמסביב.

פארק תמנע חובה לחובבי טבע

ממוקם ממש מחוץ לאילת, פארק תמנע הוא ביקור חובה לחובבי הטבע. הפארק כולל תצורות סלע מדהימות, מסלולי הליכה ואתרים ארכיאולוגיים. במהלך חודשי החורף, הטמפרטורות הקרירות יותר גורמות לטיול נוח יותר, והמבקרים יכולים להתרשם מהיופי של הפארק מבלי לסבול מחום בפארק תמנע מתקיימים גם אירועי ערב, כמו סיורי צפייה בכוכבים, מהנים במיוחד בחודשים הקרירים.

מרכז הצפרות באילת

אילת היא מקום פופולרי לצפייה בציפורים, עם למעלה מ-500 מיני ציפורים העוברים באזור בעונת הנדידה. ובחודשי החורף יכולים המבקרים לראות מגוון רחב יותר של מינים מאשר בחודשים החמים. המרכז מציע סיורים מודרכים וסדנאות צפרות, מה שהופך אותו לפעילות מהנה ומלמדת למבקרים בכל הגילאים. ישנם מגוון אטרקציות באילת בחורף ואם אתם מעוניינים לברוח מהחורף הגשום פנו לחברת Funtasy  בקניון אייסמול בטלפון: 08-9118282 ותזכו לחופשה מושל

לחצו לשיתוף

דילוג לתוכן