פאנטזי אטרקציות באילת

חוויה של פעם בחיים

ים המלח, השוכן בירדן ובישראל, הוא פלא טבע ייחודי ויעד תיירותי פופולרי. הוא אף נחשב למקום הנמוך ביותר בעולם וככזה ניתן למצוא בו שפע חוויות טבע ואטרקציות בשטח ובמתחמים סגורים. ולכן אFומאשדטם אתם מגיעים לחופשה ומחפשים אטרקציות בים המלח והסביבה פנו לחברת funtasy Iland  מתחמי אטרקציות וקבלו המלצות לחוויות בטבע, ובעיקר במתחם האטרקציות שם תוכלו ליהנות מקולנוע 7 מימדים שבו תשתתפו פיזית בחוויית הסרט ותרגישו ריחות, עשן, רטיבות מים, תנועה ועוד תחושות כאילו שאתם בתוך הסרט ממש. תוך כדי צפיה בסרטים המותאמים לכל גיל. ואם תרצו קצת אקשן תוכלו להשתתף בלייזר טאג עם רובים ולבוש הולם תלחמו ביריבים שלכם תוך כדי מוסיקה מדרבנת ומעוררת יציאה לקרב.

לצוף וליהנות מטיפולי בוץ לגוף ולנפש

ים המלח הוא גוף המים המלוח ביותר בעולם, עם ריכוז מלח של כ-34%. זה כמעט בלתי אפשרי לשקוע, מה שמאפשר למבקרים לצוף ללא מאמץ על פני המים. החוויה היא באמת מיוחדת במינה, ומבקרים רבים מוצאים אותה מרגיעה להפליא.

אמבטיות בוץ- הבוץ של ים המלח עשיר במינרלים ומחקרים מודים שיש לו תכונות טיפוליות. מבקרים רבים באזור מנצלים את ההזדמנות למרוח את עצמם בבוץ העשיר במינרלים וליהנות מאמבט בוץ טבעי. הבוץ משמש גם בטיפולי ספא רבים באזור.

עין גדי, מצדה, ומערות קומראן חוויות טבע היסטוריות

עין גדי הוא נווה מדבר באמצע המדבר, עם מפלים, נחלים וצמחייה עבותה. שמורת הטבע היא ביתם של מגוון רחב של צמחים ובעלי חיים, כולל יעלים, ומספר רב של מיני ציפורים. המבקרים יכולים לצאת לטיולים מודרכים בשמורה וליהנות מהנוף היפהפה.

מצדה היא מבצר עתיק שנבנה על גבי רמה המשקיפה על ים המלח. המבצר נבנה על ידי המלך הורדוס במאה הראשונה לפני הספירה ומאוחר יותר שימש מקלט למורדים יהודים בזמן המצור הרומי. כיום, המבקרים יכולים לחקור את חורבות המבצר וללמוד על ההיסטוריה של האזור.

קומראן הוא אתר ארכיאולוגי השוכן בחוף הצפון מערבי של ים המלח. הוא ידוע בעיקר כמקום בו התגלו מגילות ים המלח בשנת 1947. המבקרים יכולים לחקור את האתר וללמוד על הכת היהודית העתיקה שחיה בו. אטרקציות בים המלח והסביבה הן רבות ויש מקומות נוספים שחובה לבקר בהם כמו נחל ארנון, ונהר הירדן הדרומי המתחבר לים המלח ומקודש גם לנצרות. אז אם אתם מעוניינים בחופשה חווייתית מלאת אטרקציות פנו לחברת Funtasy Iland  מתחמי אטרקציות שנמצא במלון ליאונרדו קלאב בטלפון 08-6744149 תחוו חוויה בלתי נשכחת.

 

לחצו לשיתוף

דילוג לתוכן