פאנטזי אטרקציות באילת

מדריך לאתרי החובה המובילים

אילת היא יעד מהמם לחופשות ולבילויים המציע מגוון אטרקציות לכל סוגי המבקרים תיירות חוץ ופנים. אילת התברכה בחופים יפים ואתרי טבע מדהימים,  וגם חיי לילה תוססים. אבל חובה על כל מבלה להתכונן מראש ולבנות לעצמו את תוכנית הבילויים האולטימטיבית עבורו.

חברת Funtasy מתחמי אטרקציות הנמצאת בקניון אייסמול מתמחה בכך, והיא תארגן לכל מבקש תוכנית בילויים מושלמת בכל מזג אויר. לפי בקשתו ורצונו.

החל מספורט אתגרי  וכלה במציאות מדומה, דרך מבוך מראות וסרטים אינטראקטיביים. בעיר אילת אטרקציות הם הדבר המוביל.

חוף אלמוגים ריף הדולפינים והמצפה התת ימי-קסם מתחת לפני המים

  • שמורת חוף אלמוגים היא אחד המקומות היפים והמוכרים באילת. עם מים צלולים ומגוון רחב של חיים ימיים, זהו גן עדן לשנורקלינג ולצוללנים.
    השמורה היא ביתם של למעלה מ-100 מינים של אלמוגים, והמבקרים יכולים גם לראות מגוון של דגים צבעוניים, צבים ויצורים ימיים אחרים.
  • ריף הדולפינים – הוא חוויה ייחודית ובלתי נשכחת. המבקרים יכולים לשחות ולקיים אינטראקציה עם דולפינים עם אף בקבוק בסביבתם הטבעית.
    השונית היא גם ביתם של מגוון בעלי חיים ימיים אחרים, כמו דגים טרופיים וצבי ים.
  • המצפה התת ימי אף הוא אטרקציה מרתקת המציעה למבקרים הצצה לעולם החיים הימיים של הים האדום.
    המבקרים יכולים לרדת 6 מטרים מתחת לפני הים כדי לצפות במגוון של דגים ויצורים אחרים. הפארק כולל גם אקווריום, מיכל כרישים ובריכת צבים.

פעילות שטח תרבות מורשת וחוויה

פארק תמנע הוא ארץ פלאות טבעית הממוקמת במרחק נסיעה קצר מאילת. עם נופי המדבר המדהימים והתצורות הגיאולוגיות הייחודיות שלו, זהו ביקור חובה לאוהבי הטבע.

הפארק כולל גם מגוון מסלולי הליכה, מכרות נחושת עתיקים, והעתק של המשכן המקראי.

הקניון האדום הוא עוד פלא טבע יפהפה שנמצא במרחק נסיעה קצר מאילת. עם צוקי אבן חול אדומה וקניונים מפותלים, זהו יעד פופולרי לטיולים. הקניון מהמם במיוחד בזריחה ובשקיעה, כשהאור משתקף מהסלעים.

בעיר אילת אטרקציות הם גם סתם בילויים בטיילת התוססת ושוקקת חיים הנמתחת לאורך הים האדום. זה המקום המושלם לטייל בנחת, לצפות באנשים או לחטוף ארוחה קלה.

עם מגוון של חנויות, בתי קפה ומסעדות, תמיד קורה משהו. אז אם אתם מעוניינים בחופשה מאתגרת לכל בני המשפחה פנו Funtasy מתחמי אטרקציות בקניון אייסמול בטלפון: 08-9118282 ותזכו לחופשה של קסם.

לחצו לשיתוף

דילוג לתוכן