פאנטזי אטרקציות באילת

איך נראה יום הולדת מושלם?

ביום הולדת מושלם בראש ובראשונה – הילד הוא מרכז האירוע.

לא ההורים, לא האחים ולא החברים מהכיתה. הילד הוא זה שמקבל את הבמה והכלים לחגוג יום הולדת בלתי נשכח באילת.

יום הולדת מושלם בשילוב אטרקציית לייזר טאג

ילדים מעדיפים מסיבת יום הולדת עם לייזר טאג מכיוון שהוא מציע דרך מהנה ומרגשת לחגוג. המשחק משלב אלמנטים של אסטרטגיה, עבודת צוות ופעילות גופנית, מה שהופך אותו למושך לילדים מתחומי עניין ורמות מיומנות שונות.

לייזר טאג מספק חוויה סוחפת המאפשרת לילדים להיות בעולם אחר, ולשכוח מהלחצים של חיי היומיום. פרץ האדרנלין בירי על יריבים יוצר תחושה של התרגשות והרפתקה, שילדים אוהבים.

בנוסף, ניתן להתאים מסיבות לייזר טאג כדי לענות על הצרכים והאינטרסים של ילדים בודדים, מה שהופך את החוויה לבלתי נשכחת ומהנה עוד יותר.

עם רובי הלייזר והאפודים, ילדים יכולים לעסוק במשחק עתיר אנרגיה המקדם פעילות גופנית ומסייע בשריפת אנרגיה עודפת. לסיכום, מסיבות יום הולדת בלייזר טאג הן דרך מצוינת לחגוג, שכן הן מספקות לילדים חוויה מהנה ובלתי נשכחת שהם יסתכלו עליה בחיבה.

ילד יום ההולדת מקבל נשק משופר, מה שיבטיח את ניצחונו במשחק והרבה שמחה והתרגשות גם אח"כ.

מתחם ה-Funtasy באילת – המקום המושלם לחגוג בו יום הולדת!

במתחם ה- Funtasy באילת, אנו מציעים לכם לחגוג בחדר VIP פרטי עם מסך גדול (בו ניתן להקרין מצגת), עם כיבוד ללא הגבלה ובנוסף – הילדים יבלו גם במבוך המראות וגם בקולנוע 7 מימדים.

זהו יום הולדת שלא יפסיקו לדבר עליו בכיתה עוד ימים רבים – ילדי הכיתה הולכים להתרגש ולא לשכוח והילד/ה שלכם יזכור לכם את החוויה שהענקתם לו, לכל החיים !

לחצו לשיתוף

דילוג לתוכן