פאנטזי אטרקציות באילת

פעילות מטורפת ביעד המושלם – גיבוש עובדים באילת

פעילויות גיבוש לעובדים הן דרך מצוינת עבור חברה להגביר את המורל, להגביר את עבודת הצוות ולטפח תרבות עבודה חיובית. אילת, ישראל מציעה מיקום ייחודי ומרגש, המאפשר לעובדי החברה להשתחרר לבלות יחד וליהנות משלל האטרקציות שיש לעיר להציע. מהחופים היפים ועד לפארקי ההרפתקאות ושמורות חיות הבר, באילת יש משהו לכל אחד.

על ידי הפסקה משגרת היומיום ובילוי משותף, העובדים יכולים ליצור קשרים חדשים ולחזק את הקיימים, מה שמוביל לתקשורת ושיתוף פעולה טובים יותר במקום העבודה. בנוסף, שינוי הנוף והאווירה הנינוחה יכולים להוביל ליצירתיות מוגברת ולנקודות מבט רעננות, מה שהופך את הנסיגה להשקעה בעלת ערך עבור החברה.

פעילות המרוץ למיליון במתחם ה Funtasy  באילת מאפשר לעובדים להתגבש בקבוצות קטנות, בפעילות מותאמת אישית, עם אלמנטים תחרותיים שמוסיפים אדרנלין וצחוק – ובעיקר, הפתעה מושלמת מפעילות שלא ציפו לה.

לייזר טאג, סימולטורים, פעילויות בסגנון של פעם, קולנועים עם כסאות נעים, מבוך מראות, מוזיאון סלפי ומה לא … העובדים שלכם עומדים לעוף !

בתכנון מדויק של הפעילות החוויתית, אנו נדע לזקק את החיבור למקום העבודה, את הקשר בין העובדים, את השחרור והיעדר הרשמיות, ההפתעה לעובדים מפעילות שאינם מכירים והתחושה כי השקיעו בהם בענק (אבל במחיר לא גדול).

לחצו לשיתוף

דילוג לתוכן