רעיונות לפעילויות בים המלח עם המשפחה

בילוי בים המלח יכול להיות חשוב מאוד לבריאות שלכם, לנפש ובכלל לגיבוש המשפחתי. בדרך כלל ההורים לא יגיעו לבד אלא עם הילדים, גם כדי שהם יטבלו במי המלח הנהדרים והמיוחדים של ים המלח וגם כדי להוציא את הילדים קצת מהבית, שיהיו ביחד עם ההורים במהלך החופשה ויוכלו ליהנות מאטרקציות משפחתיות משותפות. אז לקראת החופשה הקרובה בים המלח בוודאי חיפשתם אטרקציות לילדים בים המלח והגעתם אלינו. אנו רוצים להמליץ לכם על מתחם הפאנטזי איילנד המיוחד בים המלח בו תוכלו למצוא מגוון אטרקציות מלהיבות לילדים ובכלל לכל המשפחה.

היכן נמצא מתחם הפאנטזי איילנד?

מתחם הפאנטזי איילנד של ים המלח נמצא בכניסה למלון לאונרדו קלאב שבאזור ים המלח. אין צורך להיכנס לבית המלון וכי הכניסה הינה נפרדת למתחם. תוכלו לשלב ביקור נהדר במלון זה או מלונות אחרים בסביבה, ליהנות מטבילה מיוחדת במים המיוחדים של ים המלח וליהנות מאטרקציות נוספות לילדים במתחם הפאנטזי. האטרקציות מתאימות לכל המשפחה כך שגם אתם ההורים תוכלו ליהנות מהם.

אילו אטרקציות לילדים בים המלח עשויים להתאים לנו?

כאשר אנו מחפשים אחר אטרקציות בים המלח ובכלל חשוב שאלה יתאימו לילדים. הכוונה היא התאמה מבחינת בטיחות, עניין ומיקום. המתקנים הנמצאים במתחם הפאנטזי נבנו בהתאם לתקני הבטיחות הנדרשים. במקום ניתן למצוא מגוון אטרקציות מלהיבות גם לילדים וגם למבוגרים כך שמבחינת עניין לא תשתעממו לרגע – באחראיות! המיקום של המקום הוא מיקום מנצח, עם חניה מסודרת וקל למצוא בסמוך למלון לאונרדו קלאב (ללא צורך בכניסה לבית המלון).

אילו אטרקציות נמצא במתחם הפאנטזי?

בין האטרקציות השונות במתחם הפאנטזי איילנד של ים המלח תמצאו את קולנוע 7 המימדים המטריף חושים שיגרום לכם להרגיש באמת מה זה לחיות בסרט. תוכלו לבחור מבין סרטים קצרים שונים ולהיכנס לתוך העלילה, לחוש את הריחות, האוויר, הגשם וליהנות מחוויה בלתי רגילה. בנוסף לאטרקציה זו תוכלו ליהנות ממתחם הלייזר טאג המיוחד בו תוכלו להילחם עם רובי לייזר  מול קבוצה אחרת, לצבור נקודות וליהנות מחוויה מדליקה במיוחד באווירה מחשמלת. לפרטים נוספים צרו קשר באתר או בטלפון או פשוט הגיעו למקום ונשמח לעמוד לשירותכם.

לחצו לשיתוף

דילוג לתוכן