יום כיף ליום הולדת באילת

הפעלות לימי הולדת

מחפשים הפעלות לימי הולדת באילת?

לחגוג יום הולדת באילת זו חוויה נפלאה ואפשר ליהנות ביום חשוב זה בהרבה מאד דרכים ייחודיות. מתחם הפנטזי עורך חגיגות ימי הולדת שלא שוכחים כל כך מהר.

בעל השמחה מזמין את חבריו ובני משפחתו ליהנות יחד אתו ביום כיף באילת ולהשתתף במשחקים משותפים שישלבו הנאה עם גיבוש וחוויות משותפות רבות.

אטרקציות עוצרות נשימה במתחם פנטזי

הקרנת סרט יום הולדת

חדר פרטי הממתין רק למשתתפי החגיגה ובו מוקרן סרט ייחודי שנבחר למסיבה זו. המשתתפים נהנים מכמות בלתי מוגבלת של פופקורן להנאתם המלאה.

קורת הפחד

קורה צרה שאורכה פחות מ- 3 מטר, שהמוזמנים עולים עליה ומקבלים למטרה זו משקפי מציאות מדומה. השימוש במשקפים יוצר תחושה שהמשתתף נמצא בגובה רב מאד ולכן קשה לו מאד ללכת על הקורה, כיוון שהוא חושש ליפול ממרומי בניינים גבוהים, פסגות הרים, או גשרים. החרדה הגבוהה והקיצונית יוצרת התנהלות המפחידה את המשתתף, אך מצחיקה מאד את שאר הנוכחים.

מבוך מראות

יום כיף באילת - מבוך מראותקל מאד להיכנס למבוך, אך קשה מאד לצאת ממנו במיוחד כשמדובר במראות מתעתעות. מה שנראה כמעבר מתגלה בסופו של דבר כאזור חסום וההפך. האורחים עוברים במסלולים השונים ונהנים מהאתגרים המוצבים לאורך כל הנתיבים עד שהם מוצאים את השביל המוביל ליציאה מהמבוך.

מדובר בחוויה המצריכה חשיבה רבה מחוץ לקופסה, מלאת צחוקים וכיף גדול עבור כולם.

בעיטות כדורגל

במתחם פנטזי נהנים ממשחק כדורגל מול שוער כול יכול המסוגל להדוף כמעט את כל הבעיטות שהאורחים בועטים לשער ממרחק של 7 מטר. פנדלים חלשים או חזקים במיוחד זוכים לקפיצה של השוער הרובוטי שאינו מאפשר לכדורים להיכנס לשער.

השליטה הנפלאה שלו מדרבנת את המשתתפים לבצע בעיטות מתוחכמות ועוצמתיות במיוחד כדי להכניע אותו ולגרום לכך שהתוצאה תשתנה וההתלהבות מהמשחק רק תלך ותגבר עד למועד סיומו.

סימגול - סימולטור כדורגל

סרט קולנוע שבעה מימדים

ההזדמנות להפוך לחלק מהחוויות בסרט היא הזדמנות נפלאה להרגיש כמו שחקן קולנוע. אם מדובר בסרטי ילדים או בסרטים למבוגרים. כל צופה מרגיש שהוא חלק אינטגרלי בתוך הסרט ולכן נהנה מפעילות מיוחדת לכל אורכה של ההקרנה, עשן בשטח האולם, אורות מרצדים שצבעיהם מתחלפים, טיפות גשם המורגשות על הגוף, ריחות שונים שחותכים את האוויר וכסאות הזזים לכיוונים שונים על פי אופן הנסיעה המרתק במכונית, במטוס או בסירה תוך השתלבות בדרכים השונות באוויר ביבשה ובים, כדי להגיע לסוף המסלול.

זוהי חוויה עוצרת נשימה המתאימה לילדים מגיל 4 ולמבוגרים בכל גיל במתחם funtasy באילת.

עדיין מתלבטים באילו הפעלות לימי הולדת באילת לבחור? דברו איתנו ונשמח לעזור!

צרו איתנו קשר ואנו נדאג לכם ליום כיף ליום הולדת באילת שלא תשכחו לעולם!

לחצו לשיתוף

דילוג לתוכן