פאנטזי אטרקציות באילת

הפעלות לילדים באילת – וגם ההורים יכולים ליהנות!

בעוד ישנן הפעלות המיועדות לילדים ומתאימות אך ורק להם, גם ישנן אטרקציות באילת למבוגרים, הפעלות שונות שגם אתם, ההורים, יכולים ליהנות מהן!

מתחם ה- funtasy באילת מזמין אתכם לטעום את טעם החוויה שפשוט ישאיר בכם טעם של עוד!

מציאות מדומה עם קורות הפחד

פעילויות לילדים באילת - הפעלות לילדים באילת וגם להוריםלהיט המציאות המדומה כבש את העולם בסערה! אחת האטרקציות באילת לילדים ולמבוגרים שתוכלו לעשות עם הילדים שלכם וליהנות גם בעצמכם, היא פעילות שלאורכה אתם נדרשים לעשות דבר אחד: להתגבר על הפחד שלכם.

על מנת שתוכלו ליהנות מהאטרקציה, יהיה עליכם להרכיב את המשקפיים הייחודיים שדרכם תוכלו לחוות את המציאות המדומה.

לאורך המסלול, תעמדו על גובה של כ-200 מטר, כאשר יהיה עליכם ללכת על חבל דק.

אטרקציית המציאות המדומה מכניסה אתכם אל עולם החדש המשלב צלילים ומראות – הכל בכדי להעניק לכם את התחושה כי מה שקורה במשחק – קורה בכאן ועכשיו.

חדר האשליות

אם אתם מחפשים פעילויות לילדים באילת וגם בשבילכם, תוכלו ליהנות ממזכרת מדליקה ומגל של לייקים על התמונה שתעלו לאינסטגרם או לפייסבוק, באטרקציה הבאה שהיא במיוחד בשבילכם!

ישנן חווית שאין להן גיל, אלא שפשוט צריך לחוות אותן! כך בדיוק עם חדר האשליות באילת.

החדר הנשקף בפניכם, הוא לכאורה חדר סטנדרטי. עם זאת, בעת שתיכנסו אל החדר וכל אחד מכם יעמוד בצד אחר שלו, תיווצר אשליה כאילו ואחד מכם גמד ואילו השני ענק. לראות כדי להאמין? בהחלט!

ולבנים – שוער רובוטי!

כבר בגיל צעיר הבנים מפתחים חיבה גדולה למשחק הכדורגל. אחת הפעילויות לילדים באילת שמאתגרת אותם ממש היא אטרקציית השוער הרובוטי, על הילדים להפגין את כישורי המשחק שלהם, תוך שיש שוער שימנע מהם להכניס גול!

זהות השחקן ידועה, אך מי השוער? השוער הרובוטי!

למרות שמדובר על הפעלות לילדים באילת, זוהי אטרקציה שגם מבוגרים אוהבים להתנסות בה. אותו שוער רובוטי נע במהירות גבוהה – המגיעה עד למהירות של כ-70 קמ"ש, כאשר על כל גול שתכניסו לשער, תזכו בפרס…

כמה עולות הפעלות לילדים באילת?

כל אטרקציה מתומחרת בנפרד ובמחיר שונה, בין 10- 65 ₪, אך ישנו גם כרטיס משולב, הכולל פעילות של של שעתיים וחצי – כרטיס למגוון פעילויות לילדים באילת, במחיר מוזל ממש!

ישנה גם אפשרות לרכוש כרטיס משפחתי לאטרקציה מסוימת – במחיר מוזל יותר.

לחצו לשיתוף

דילוג לתוכן