פאנטזי אטרקציות באילת

חגיגה בלתי נשכחת

ימי הולדת הם אירועים מיוחדים שאנשים מצפים להם בהתרגשות ובציפייה. אילת, עיר נופש פופולרית השוכנת בדרומה של הארץ. מהווה יעד לכל סוגי הנופשונים.

החל מנופש לכל המשפחה לקבוצות וארגונים ועד לירח דבש, חגיגות בר מצוה וימי הולדת.

אז אם אתם מעוניינים לחגוג יום הולדת לחבר, או לבן משפחה או לילד חברת- Funtasy מתחמי אטרקציות בקניון אייסמול שבאילת יכולה לארגן לכם יום הולדת בהתאם לגיל או לקונספט שמעוניינים בו. וזה כולל משחקי קבוצות ואקשן, אוכל שתיה, סרטים והפעלות, והכל בצורה מקצועית ומותאמת לחוגגים.

טיול באילת ביום ההולדת שלי חוויה מעצימה

אפשר להתחיל בטיול, את חגיגת יום הולדת באילת, להמשיך בביקור במוזיאון אילת, ללמוד על ההיסטוריה של העיר כחוויה מעשירה לימודית, להמשיך למצפה התת ימי לראות את החיים הימיים המדהימים מקרוב, ללכת לריף הדולפינים ולהתפעל ממשחקי המים היפים שלהם, ולקנח  ביציאה לטיול ג'יפים במדבר, חוויה מלהיבה ורבת אקשן שאפשרה לראות את יפי הטבע של האזור.

כל הפעילויות הללו הן רק התחלת אירועי יום ההולדת החגיגיים, ששיאם יגיע בערב במסיבה החגיגית.

לילה של חגיגה נמשכת

גולת הכותרת של היום תהיה מסיבת יום ההולדת שמתוכננת לערב. ניתן להזמין חדר פרטי במתחם האטרקציות ושם גם ניתן להקרין סרט שהוזמן מראש או שהוכן.

במתחם האטרקציות של Funtasy בקניון אייסמול  ניתן ליהנות מאטרקציות שונות, כמו משחקי אקסטרים ואקשן, שילהיבו את כולם קטנים וגדולים.

ניתן להמשיך משם לארוחה טובה באחת המסעדות לאורך החוף עם מוסיקה וריקודים עד השעות הקטנות של הלילה. אילת מפורסמת גם במלונות שלה שבהם ניתן ללון ולהמשיך את החגיגה למחרת.

מרגוע ליד הים האדום

למחרת לאחר ההתרגשות של המסיבה, אפשר להמשיך בטיול במנוחה ליד הים האדום. ניתן לשכב על חוף הים, לקרוא ספר, לצלול, לשחות וליהנות בנחת עם כל המשפחה והחברים.

לחגוג יום הולדת באילת זו חוויה בלתי נשכחת. הנופים המדהימים של ים סוף, הפעילויות המרגשות, המטבח הטעים והבילוי עם החברים והמשפחה הפכו את זה לאירוע מיוחד באמת.

אז אם אתם מעוניינים במסיבת יום הולדת חוויתית באילת אנא התקשרו לFuntasy  בטלפון: 089118282 ותיהנו מחגיגת יום הולדת בלתי נשכחת של הרפתקאות, חגיגה והתרגעות.

לחצו לשיתוף

דילוג לתוכן