פאנטזי אטרקציות באילת

בילוי עם הילדים באילת – כל מה ששווה לעשות

אין ספק כי אילת נחשבת לעיר הנופש של ישראל, העיר שכולם רוצים להגיע אליה על מנת ליהנות מתחושת השקט, החופש והרוגע. הדבר נכון במיוחד אחרי שנת הקורונה שעברה עלינו, אשר גרמה להצטברות של לא מעט מתח ולחץ. לכן אין זה מפתיע כי כולם מחפשים לאן לנסוע ומה לעשות עם הילדים, מאחר ולאחר שנה שלמה בבית, ישנה מוטיבציה אדירה לנסוע, לטייל וליהנות. אך חשוב לזכור כי מעבר ליופי ולייחודיות של אילת, מדובר על עיר המכילה לא מעט אטרקציות מהנות ומיוחדות, שיכולות לשדרג את כל החוויה. אנו במתחם האטרקציות באילת של פאנטזי נשמח לספק לכם חוויה מהנה לכל המשפחה. אנו ממוקמים בתוך קניון האייסמול ומספקים מגוון עצום של אטרקציות שונות, החל מקולנוע 7 ממדי ועד למנוף אנושי, לייזר טאג, מכוניות מרוץ וכדומה. כל ילד יוכל ליהנות ממתחם האטרקציות שלנו, מאחר ומדובר על שדרוג מטורף לחופשה המשפחתית שלכם.

בילוי עם הילדים באילת - כל מה ששווה לעשות

בילוי עם הילדים באילת – כיצד לעשות זאת נכון?

השלב הראשוני כולל כמובן תכנון מקדים של כל החופשה, מאחר ואילת אינה מורכבת רק מארוחות בוקר מפוארות בבתי המלון השונים ומשעות על גבי שעות בבריכה של המלון. כל מי שמגיע לאילת חייב להתנסות במגוון האטרקציות השונות הנמצאות בעיר, החל מטיול ג'יפים מאתגר בהרים ועד לצלילה עם שנורקל בים סוף. מעבר לכך, חשוב להכיר את כל האטרקציות לילדים באילת שהן מיוחדות, ויכולות לשדרג באופן מהותי את כל החוויה. למשל, מי לא היה רוצה להתנסות בקולנוע 7 ממדי, המאפשר לכל אחד לצפות בסרטים מיוחדים, המפעילים את כל החושים. אם בקולנוע רגיל אנחנו רגילים להפעיל רק את חוש השמיעה ואת חוש הראיה שלנו, הרי שבקולנוע 7 ממדי ניתן להפעיל גם את חוש הריח, חוש המישוש וכדומה. הקולנוע בנוי באופן ייחודי המאפשר לכיסאות לזוז ברגעים הנכונים, ריחות מסוימים נפלטים בתזמון המתאים והצופים מרגישים כי הם הפכו לחלק מהעלילה.

בילוי עם הילדים באילת – טיפים ששווה להכיר

מעבר לקולנוע ה-7 ממדי, חשוב להכיר את אחת האטרקציות המהנות ביותר- לייזר טאג. מדובר על חוויה בלתי נשכחת, המאפשרת לילדים לרוץ, לקפוץ ולכוון היטב את כלי הנשק שלהם. המטרה היא כמובן לפגוע ביריב, אך אין מה לדאוג, מדובר בסך הכול על רובי לייזר המאפשרים לכל אחד להעלות את רמות האדרנלין שלו וליהנות מחוויה בלתי נשכחת עם כל המשפחה. מעבר לכך, כדאי להתנסות בקורת הפחד, המאפשרת לכל אחד להתמודד עם פחד הגבהים שלו, באמצעות מציאות מדומה. התחושה אמיתית, הפחד אמיתי ורק מי שיצליח לעבור את הקורה, יוכתר כמנצח. 

אנו במתחם הפאנטזי נשמח לספק לכם מגוון רחב של אטרקציות וחוויות לכל המשפחה. אנו ממוקמים בסמוך לחנויות, מסעדות ובתי קפה, לכן ניתן להגיע אלינו ליום כיף באילת שלם של הנאה צרופה. לקבלת פרטים נוספים, צרו קשר עוד היום!

לחצו לשיתוף

דילוג לתוכן