פאנטזי אטרקציות באילת

אטרקציות באילת למשפחה

אין ספק כי לקראת עונת הקיץ ולאחר שנה שלמה של קורונה, לא מעט משפחות מחפשות אחר חופשה משפחתית מיוחדת ובלתי נשכחת.

רוב האנשים מצאו את השנה האחרונה קשה במיוחד, בשל משבר הקורונה, לימודים בזום וכמובן יציאה לחל"ת, עבודה מהבית וכדומה.

לכן מגיע לכולנו להתעודד ולהתאוורר מעט, על מנת להחזיר לעצמינו את שמחת החיים ואת תחושת החופש.

אחד היעדים החביבים ביותר על רוב הישראלים, הוא כמובן העיר הדרומית ביותר במדינה.

אילת נחשבת לעיר הנופש של ישראל, בזכות האטרקציות המדהימות שהיא מכילה, הנוף המהמם ותחושת החופש שמלווה אותה.

אנו במתחם האטרקציות באילת של FUNTASY נשמח לספק לכם מגוון עצום של אטרקציות מעניינות ומרגשות, המתאימות במיוחד לחופשה משפחתית מהנה ומשמחת.

אטרקציות למשפחה באילת

העיר אילת מציעה מגוון רב של אטרקציות מלהיבות לכל המשפחה. אם אתם מחפשים אטרקציות מעניינות לנופש שלכם בעיר אתם מוזמנים למתחם הפאנטזי.

המתחם הינו מתחם מקורה וממוזג, נעים לשהייה וכולל אינספור אטרקציות מלהיבות לכל המשפחה, מילדים ועד מבוגרים.

המתחם נמצא בקניון אייסמול המפורסם בעיר (חניה צמודה לקניון) ובמקביל ליום הכיף שלכם במתחם תוכלו לשלב גם קניות, אוכל במתחם המזון בקניון ועוד.

אמרתם אטרקציות באילת למשפחה אמרתם פאנטזי. לפרטים נוספים צרו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

אילו סוגי אטרקציות באילת למשפחה אתם מחפשים?

כאשר מגיעים עם כל המשפחה לאילת בוחנים תחילה את ההרכב המשפחתי.

יש משפחות המגיעות רק עם אנשים בוגרים בגילם ומשפחות אחרות המגיעות עם ילדים.

יש הבדל גדול בסוג האטרקציות כאשר מגיעים עם ילדים, שכן רוצים לרצות את הילדים, לספק להם אטרקציות מלהיבות ומעניינות שיוכלו ליהנות מהם, לפרוק אנרגיות, לצבור חוויות לכל החיים ועוד.

אטרקציות מלהיבות לכל המשפחה במתחם הפאנטזי באילת:

  • המנוף האנושי – קשרו בצורה בטיחותית את אחד הילדים או מישהו מבני המשפחה אל המנוף ובן משפחה/חבר אחר הנמצא אתכם יניע את המנוף כאשר האדם הקשור יהיה בגובה 4 מטר מעל מתחם חטיפים והפתעות ענק ומדליק במיוחד בו יוכלו לתפוס כמה שיותר חטיפים והפתעה אחת מדליקה במיוחד.
  • XD DARK RIDE – מתחם מדליק במיוחד בו תוכלו להילחם בדמויות עוינות כמו זומבים, פיראטים ואפילו ליצנים מפחידים, לזכות בנקודות ולהתחרות מול חבריכם.
  • מקספלייט – סימולטור 360 מעלות מפחיד במיוחד. תוכלו לבחור סימולציות שונות כמו רכבת הרים, לטוס בחלל ואפילו טיסה וליהנות ממתקן זוגי עם סרט הגורם לכם להרגיש חלק ממנו. אחת החוויות המאתגרות במתחם ללא ספק.
  • קולנוע 7 מימדים – אליו תוכלו להיכנס עם כל המשפחה לסרטים קצרים של עד רבע שעה בדרך כלל. תוכלו לבחור את הסרט המועדף עליכם ולהיכנס לתוך העולם של הסרט, לחוש באווירה, בריחות, בדמויות ממש מולכם.
  • סימגול – האטרקציה הספורטיבית המדליקה במתחם. חושבים שאתם מוכשרים בכדורגל? נראה אתכם מבקיעים פנדל לסימגול השוער הרובוט שלנו. מעטים הצליחו את זה אנו יכולים לשתף.

 

אטרקציות באילת למשפחה

אטרקציות משפחתיות באילת – האופציה המושלמת לחופשה בארץ

קודם כל, כדאי להדגיש כי הנסיעה לאילת מהווה אטרקציה בפני עצמה, מאחר ומדובר על אחת הערים היפות והמיוחדות ביותר במדינה.

מדובר על עיר שכל מי שמגיע אליה, מרגיש באופן אוטומטי שקט, שלווה וחופש, מבלי לעלות על מטוס או לבזבז את זמנו בשדות התעופה השונים בחו"ל.

במקום זה, ניתן להגיע תוך שעות ספורות בלבד, לעיר נופש מושקעת, יפה ומיוחדת, המציעה לכל אחד חוויה בלתי נשכחת. מעבר לרביצה בחופי הים השונים, התמוגגות משוניות האלמוגים וכמובן טיולים בנוף המרשים של הרי אילת, חשוב להכיר את כל האטרקציות המיוחדות שיש לעיר הזאת להציע.

אין ספק כי כל אחד יכול למצוא את האטרקציה המושלמת ביותר עבורו, תוך כדי התחשבות בגיל הילדים ובתחומי העניין שלהם.

אטרקציות משפחתיות באילת – רעיונות ששווה להכיר!

מעבר לאטרקציות השופינג שכולנו מכירים בעיר הדרומית ביותר בארץ, כדאי להכיר את כל האטרקציות השונות, שיכולות לשדרג באופן ניכר את החופשה המשפחתית הבאה שלכם.

כדאי לדעת למשל, כי בקניון המרכזי של אילת, קניון האייסמול, ניתן למצוא מעבר למסעדות, בתי קפה ומגוון רחב של חנויות, גם לא מעט אטרקציות שישמחו את הילדים.

ניתן למשל, ליהנות ממכוניות מרוץ תחרותיות, לירות במטווח המערב הפרוע, ליהנות מהמנוף האנושי, ללכת לאיבוד במבוך המראות המדהים, לצפות בסרטים בקולנוע ב- 7 ממדים, לעבור מעל קורת הפחד וכמובן ליהנות משהייה בלתי נשכחת בחדר האשליות.

מדובר על אטרקציות מלהיבות שכל ילד ישמח להתנסות בהן, ללא שום קשר לגיל שלו או לתחומי העניין המועדפים עליו. זוהי ללא ספק הדרך המושלמת ביותר לשדרג את החופשה שלכם בעיר ולהעניק לילדים חוויה מסוג שונה.

אנו במתחם האטרקציות FUNTASY נשמח לספק לכם מגוון עצום של אטרקציות בים המלח או באילת שיספקו לכם. מדובר על תחנת חובה עבור כל מי שמגיע לעיר עם הילדים, מאחר ואין ילד שיוכל לחלוף ליד האטרקציות שלנו, מבלי לרצות לקחת בהן חלק פעיל. חשוב לציין כי כל האטרקציות לילדים באילת בטיחותיות לחלוטין ומתאימות  בגילים שונים. לקבלת מידע נוסף, צרו קשר.

לחצו לשיתוף

דילוג לתוכן