פאנטזי אטרקציות באילת

מקספלייט סימולטור

מחפשים מידע על אילת אטרקציות? הרצון ליצור מקומות בילוי ייחודים באילת למשפחות ולחברים שמגיעים לבילוי בעיר הדרומית, הוביל אותנו לרכישת מתקנים מתקדמים ויוצאי דופן שאינם קיימים בישראל. 

מתחם פנטזי באילת 

מתחם פנטזי הייחודי ממוקם בקניון האייס מול באילת, מתאים בהחלט ליום כיף באילת ויש בו כמה מתקנים מתקדמים לשעות הפנאי כמו סימגול שהוא משחק כדורגל מול שוער שהוא רובוט, קולנוע שבעה ממדים, סימולציות נהיגה במרוץ מכוניות, לייזר טאג, מבוך מראות, חדר אשליות ועוד.

מקספלייט סימולטור באילת
מקספלייט סימולטור באילת – חוויה שלא תרצו לפספס!

מקספלייט סימולטור

אחד המתקנים המיוחדים שהגיעו לאחרונה למתחם פנטזי באילת הוא מקספלייט סימולטור אשר מזכיר בביצועים שלו את כל המתקנים המאתגרים המתאימים להרפתקנים בלונה פארק.

המשתתפים יושבים חגורים בתא אשר מזכיר תא טייס והמתקן מסתובב בלופים ובגלגולים מצד לצד. זוהי חוויה כיפית ומטלטלת וקולות השמחה המהולים גם בקולות הפחד, נשמעים למרחק רב. 

במהלך הזמן שהלקוחות נמצאים בתא זה, הם נהנים מסרטים ייחודיים ברמת הקרנה של HD.

קיים מבחר גדול של סרטים חווייתיים והמשתתפים נהנים לצפות בהם כשהם חשים שהם ממוקמים אי שם באוויר. 

תוכנית המסע במתקן מקספלייט סימולטור באילת, מזכירה את המסלול שעושים ברכבת הרים שבה עולים בבת אחת ויורדים במדרון במהירות עצומה, לקול צעקותיהם של כל מי שנמצא על המתקן.

זמן השהות במתקן אינו ארוך אך לאור החוויות העוצמתיות התחושה היא שמדובר בפרק זמן ארוך מאד. 

קיימת גם תוכנית מסע אשר מדמה טיסה בחלל והיושבים בכיסאות חשים שהם יוצאים מחוץ לאטמוספרה והם טסים בחללית, או בכלי טייס אחר בחלל. הסימולציה מדמה הימצאות בקרבת הכוכבים הגדולים וגרמי השמיים המרתקים.

בקרוב יהיה במתחם זה גם סימולטור טיסה. המשתתפים יחושו שהם טייסים לפרק זמן מסוים, הם יפעילו את כל מערכות הטיסה, ימריאו משדה התעופה, יטוסו למדינות רחוקות לכאורה וגם ינחתו במסלול הנחיתה בשדה התעופה.

חוויות יוצאות דופן 

הפעלת כל האופציות של מקספלייט סימולטור הן יוצאות דופן ומעניקות חוויה של פעם בחיים לכל מי שעולה על מתקן זה.

ההנאה היא כה גדולה שרבים מהם מעוניינים לעלות שוב ושוב על המתקן כדי לצבור חוויות נוספות בסימולטורים האחרים, או בסימולטור זהה שוב, כל אחד על פי העדפותיו. 

המתקן החדש הגיע לא מכבר לאילת אך כבר הלהיב אוהדים רבים ולכן כל מי שמגיע לחופשה מזמין מקום כדי ליהנות מהחוויה העוצמתית.

לעיתים עולים למתקן יחד בני זוג, חברים, קרובי משפחה, אחים ועוד.

אין ספק שזה אחד המקומות הכיפיים ביותר באילת. למידע על אטרקציות בים המלח צרו איתנו קשר.

כשהם יורדים מהמתקן רואים שהם עברו חוויה מטלטלת שכללה המון הפתעות, פחדים וצחוקים. למרות החוויות יוצאות הדופן הם מוכנים כמעט באופן מידי לעלות על המתקן שוב, אך בדרך כלל ממתינים ומגיעים שוב למחרת לאחר תיאום מועד.

מגיעים בקרוב לאילת? מחפשים אטרקציות פתוחות באילת? תוסיפו לרשימה את מתחם פנטזי התוסס והמיוחד ותקבעו לוח זמנים למתקן מקספלייט סימולטור.

יש לנו

לחצו לשיתוף

דילוג לתוכן