מה אפשר לעשות בים המלח

ישראלים ותיירים רבים מגיעים מדי יום לים המלח כדי ליהנות במקום הנמוך ביותר בעולם. ברוב המקרים השהייה באזור מלונות ים המלח היא בת כמה ימים ולכן באופן טבעי האורחים מחפשים אטרקציות מעניינות ומרתקות.

פעילות משפחתית וחברית באזור ים המלח 

משפחות, זוגות וחבורה של חברים מגיעים לעיתים תכופות למתחם הפעילויות שלנו, כדי ליהנות מפעילות מגוונת ויוצאת דופן. כך בין הרחצה בים המלח, לבריכות הגופרית ולבריכות המים הצלולים הם קופצים למתחם החדשני, כדי להוציא אנרגיה וליהנות משינוי האווירה.

משחק לייזר טאג 

אם חיפשתם אטרקציות בים המלח – את האטרקציה הזאת לא תרצו לפספס! לייזר טאג הוא משחק מלחמתי שבו שתי קבוצות מתחרות זו בזו כדי לנצח ולסיים את המסלול.

כל אחד מהמשתתפים מקבל רובה לייזר ואפוד מגן והוא יוצא לקרב, ברגע שהוא רואה מתחרה מהקבוצה השנייה הוא יורה בו, כדי שלא יפריע לו במהלך של ההגעה לסוף המבוך במינימום נפגעים. 

לאורכה של כל הדרך נתקלים השחקנים במקומות חשוכים שקשה להתמצא בהם ולראות מה קורה, דבר שיוצר מצבים מפחידים ולפעמים מצחיקים.

המוזיקה הקצבית אשר נשמעת לאורכו של כל נתיב המעבר של חברי הקבוצה, מדרבנת אותם לפעול באופן נחוש ועל פי הקצב המוזיקלי שנשמע כל הזמן. 

שדה הקרב הופך להיות מקום שיש בו נפגעים וכל קבוצה מעוניינת שיהיו לה מינימום נפגעים ומקסימום שורדים ולכן הם מבצעים את כל הפעילות במקסימום ערנות, תוך סיוע זה לזה וכך הם מונעים פגיעות מיותרות.

לאחר שאחת הקבוצות מנצחת, אפשר לראות על לוח התוצאות את הניקוד שקיבל כל אחד מחברי הקבוצה לאורך מהלך זה וגם את הניקוד הקבוצתי הן של המנצחים והן של המפסידים.

לאור ההצלחה הגדולה רבים מהנופשים מעוניינים לבצע סבב נוסף וממתינים לתורם כדי ליהנות שוב מהתחושה שחזרו לצבא, אך בזמן העתיד. 

משחק לייזר טאג

קולנוע שבעה ממדים 

מתחם הקולנוע המשוכלל בישראל קיים במתחם פנטזי שלנו בים המלח וסוחף אליו הרבה מאד מבקרים שמתגעגעים לסרט טוב בהקרנה יוצאת דופן.

באולם קולנוע זה הקהל הוא חלק אינטגרלי ממה שקורה על המסך, הם חשים באופן מלא מה שקורה על הסט, הכיסאות נעים בתנועות חדות וכולם זזים עם מכונית שנוסעת במהירות, עם רכבת בסיבוביה או נוחתים עם מטוס שהגיע לקרקע.

בנוסף לכך הם נהנים מריחות נפלאים של משקאות או מאכלים, עשן הנישא באוויר, רוחות שמנשבות בשטח, מים של ממטרות או מהמפלים. 

הפעילות האינטראקטיבית אהובה מאד על הלקוחות שלנו ואפשר לראות בבית הקולנוע ילדים החל בגיל ארבע שנהנים מסרטי ילדים מסקרנים ואהובים ואת הקהל המבוגר יותר שנהנה מסרטים קצרים בקטגוריה של סרטי הרפתקאות או סרטי אימה מלאי אקשן מתחילת הסרט ועד סופו.

קולנוע שבעה ממדים

בפעם הבאה שתגיעו לים המלח, אתם מוזמנים לשעה של נחת במתחם פנטזי שיהפוך את החופשה הזו למלאת התרחשויות וחוויה עוצרת נשימה.

לחצו לשיתוף

דילוג לתוכן