פאנטזי אטרקציות באילת

אטרקציות באילת בחורף

החורף האילתי אינו מורגש באופן קיצוני. מי שיורד לאילת בחורף נהנה בדרך כלל ממזג אוויר נעים ופחות קר מאשר במרכז הארץ. פה ושם יש ימים גשומים וסוערים אך מספרם אינו גבוה בדרך כלל.

אם הגעתם לחופשה באילת ונפלתם על יום חורפי, יש היצע נרחב של אפשרויות בילוי גם במקומות סגורים או מקורים כך שתוכלו ליהנות מיום כיף באילת מלא בהנאות וחוויות חדשות ועוצמתיות גם כשהגשם מטפטף על החלונות. 

מה עושים באילת בחורף?

אם ביליתם לפני הימים הסוערים בחוף הים, במצפה התת ימי, בריף הדולפינים ובפארק תמנע, קחו לכם את היום הזה למנוחה ולצבירת כוחות לקראת החזרה לשגרה.

זה הזמן ליהנות מבריכת השחייה המקורה וממתחמי הספא המציעים הרבה מאד סוגי עיסויים וטיפולי גוף. הצוות המקצועי יעניק לכם שעות של שחרור השרירים, הפגת הלחצים וחזרה לרוגע ולשלווה.

יום חורפי הוא הזדמנות מצוינת לצאת לשופינג בקניונים, המקום סגור ואפשר להסתובב וליהנות ממבחר עצום של חנויות, מבצעים ועלויות מופחתות של המוצרים ולחזור למלון עמוסים בשקיות צבעוניות ומלאות. 

אטרקציות באילת בימי הגשם

לאחר הסיבוב באייסמול, מומלץ להיכנס למתחם הפנטזי המציע כמה פעילויות כיפיות למשפחות, לזוגות ולחברים. זהו מקום נעים במיוחד המציע כמה בילויים שכולם איכותיים מאד. כך תוכלו להעביר כמה שעות יחד בהנאה גדולה. אילת אטרקציות יצרו אצל כל אחד זיכרונות נפלאים שיצעדו אתו זמן רב.

סימגול 

מגרש הכדורגל הפרטי מיועד לכל מי שמבקיע שערים ללא בעיה. כאן תהיה לו התמודדות לא פשוטה מול רובוטית המסוגלת במהירות וביעילות לקלוט כמעט כל כדור. השחקנים האלופים מנסים להבקיע כדורים בדרכים מתוחכמות וייחודיות אך זו משימה לא פשוטה כיוון שהרובוטית אינה מתעייפת והיא נעה לכל כיוון ללא בעיה. מי שמצליח להבקיע גול, זוכה במתנה יוצאת דופן מהנהלת המתחם.

לאורך כל המהלך, הקהל מריע לשחקן, מעודד ומחזק אותו כדי שיצליח במשימה שלו. הדבר יוצר במגרש אווירה נפלאה ומחשמלת. גם השחקנים וגם האוהדים נהנים מאד מהחוויה הנהדרת.

מבוך המראות

למבוך המראות קל להיכנס, אך קשה מאד לצאת. במרחב זה קיים מספר עצום של מראות המותקנות זו מול זו בשפע של ווריאציות. עקב ההתקנה בדרך זו, המראות מתעתעות וקשה לדעת באיזה מסלול לבחור כדי להגיע בסופו של דבר ליציאה. כל אחד מנסה נתיב זה או אחר, לעיתים הוא מתקדם ולעיתים הוא צריך לחזור חזרה ולחפש מסלול חלופי. המהלכים הללו מצחיקים מאד את המשתתפים הנעים ממקום למקום עד שלאחר פרק זמן ארוך הם מצליחים למצוא את נקודת היציאה.

לייזר טאג 

פעילות מרתקת המדמיינת קרב בין שתי קבוצות. כל קבוצה מקבלת אפוד בצבע אחר כדי להבדיל ביניהם. בנוסף לכך הם מקבלים אביזרים כמו רובים או אקדחי צעצוע ובעזרתם הם אמורים להכניע את היריב. כל קבוצה מחפשת את האסטרטגיה הנכונה כדי להפיל כמה שיותר חללים בקבוצה השנייה וכך לזכות בניצחון המיוחל. 

הקרב הוא מסע מלא בחוויות מטורפות הנערך לאורך זמן, מזכיר לרבים מהמשתתפים את הימים בשירות הצבאי ובמילואים וכולם נהנים מכל דקה של קרב. 

קולנוע שבעה ממדים 

זמן קולנוע נראה כזמן הירגעות אך לא כאן. בקולנוע מוסרטים סרטי דרמה ואימה מיוחדים שבהם הקהל משתתף. הכיסאות זזים כשקורים דברים מסוימים על המסך, הממטרה משפריצה מים גם על הקהל, קיימים ריחות מיוחדים הנישאים באוויר ובכל דקה יש הפתעה חדשה כך שהתחושה היא שהקהל הוא חלק משחקני הקולנוע בסרט ספציפי זה.

פוט קורט אילת - יש מה לעשות עם הילדים באילת

מחכים לכם באילת  בקיץ החם וגם בימי החורף. 

לחצו לשיתוף

דילוג לתוכן