פאנטזי אטרקציות באילת

מהי חווית מציאות מדומה?

מציאות מדומה נקראת באנגלית בשם: Virtual Reality. מדובר על טכנולוגיה שבאמצעותה ניתן לחוות מציאות ששונה מהמציאות בה נמצאים. המציאות המדומה יוצרת אשליה, כך שהאדם רואה סביבה אחרת. גם החושים האחרים של האדם "מבחינים" בהבדלים והוא יכול לשמוע קולות שמאפיינים את הסביבה האחרת. למידע נוסף ומחירים על יום כיף באילת צרו קשר.

בין הפיתוחים השונים בתחום המציאות המדומה ניתן לציין את משקפי המציאות המדומה, ישנם סוגים רבים של המשקפיים הללו. משקפי המציאות המדומה מגיעים לרוב עם חיבור למכשיר טלפון חכם שמשמש בתור מסך ובנוסף לכך עדשות. המשקפיים יכולים להגיע גם עם מסך בלבד. הצופים שמרכיבים את המשקפים רואים את הסביבה המוקרנת ולא את הסביבה שבה הם נמצאים.

קצת היסטוריה – על טכנולוגיית המציאות המדומה ועל הממציאים הראשונים

המציאות המדומה אינה טכנולוגיה חדשה, למרות שהיא כל הזמן מתפתחת. כבר בשנות השישים של המאה העשרים נבנה מעין תיאטרון מציאות מדומה על ידי הקולנוען מורטון היילינג, שמטרתו הייתה לגרות את החושים של הצופים על ידי שימוש באפקטים ויזואליים וקוליים, מגע באמצעות רוח וריח.

מספר שנים מאוחר יותר נבנה מכשיר שמכונה בשם: "חרב דמוקלס", המכשיר נבנה על ידי בוב ספרול ואיוון סאת'רלנד והוא כלל שני מסכי טלוויזיה. המסכים נתלו מהתקרה מעל הראש של הצופה והוצבו מול העיניים שלו. אלו היו משקפי המציאות המדומה הממוחשבים הראשונים.

מהי חווית מציאות מדומה?

שימושים מרכזיים של מציאות מדומה בימינו ומה צופן העתיד?

בימינו נעשה שימוש רב במציאות מדומה, במיוחד בסרטי קולנוע ובמשחקי מחשב. הטכנולוגיות נכנסות גם לעולמות אחרים, ביניהם: הרפואה, הצבא ואימוני טיסות, הטכנולוגיה מסייעת מאוד משום שהיא לא מסכנת חיים וחוסכת בעלויות.

הטכנולוגיה כפי שנכתב מתפתחת במהירות וניתן לראות שיותר ויותר מכשירי מציאות מדומה מתחילים להיכנס לעולמנו. ייתכן מאוד שעוד מספר שנים, יהיה ניתן להשתמש בטכנולוגיית המציאות המדומה כדי לבצע משימות שגרתיות. מעניין לחשוב על כך שעוד מספר שנים אולי נוכל לעשות קניות או ללכת לעבודה באמצעות שימוש בטכנולוגיה המתקדמת. האם זה טוב או רע? ברור שיש לדבר השלכות רבות ושהדעות בנושא מגוונות.

מהי חווית מציאות מדומה?

רוצים להתנסות בחוויית מציאות מדומה כאן – בארץ?

אם אתם רוצים להתנסות בחוויית מציאות מדומה, תוכלו לבקר במתחם שלנו. מדובר על מתחם מושקע ביותר שנמצא באילת ונקרא בשם: "פנטזי". במתחם תוכלו למצוא מגוון פעילויות מהנות שמתאימות לכל הגילאים, לרבות פעילות מרתקת ביותר בה נעשה שימוש במציאות מדומה – פעילות זאת נקראת: "קורת הפחד".

במהלך הפעילות מהלכים המשתתפים על קורה צרה מחוץ לבניין גבוה מאוד (120 מטר). תוך כדי  ההליכה רואים המשתתפים ציפורים וחשים באוויר הצונן. חווית המציאות המדומה אינה מסוכנת כמובן ומאפשרת למשתתפים להתמודד עם תחושת הלחץ והפחד, לכן היא מיועדת לאמיצים בלבד.

על מתחם פנטזי והפעילויות הרבות שניתן למצוא במקום

מתחם פנטזי מציע למבקרים שפע פעילויות, כמו למשל: לייזר טאג. במהלך הפעילות נחלקים המשתתפים לקבוצות בעודם מצוידים באפודי מגן ורובי לייזר טאג וצריכים לירות זה בזה כדי לנצח. סימגול הינו אטרקציה נוספת שבמסגרתה צריכים המשתתפים להבקיע גול מול שוער רובוטי שיכול לקפץ בלי להתעייף ולמנוע מהכדור להיכנס לרשת.

תוכלו למצוא אצלנו גם אטרקציות לנוער באילת, כמו דוגמת מבוך מראות שבו המשתתפים הולכים במבוך ורואים את עצמם משתקפים. נוסף על פעילויות אלו ניתן למצוא במתחם מגוון פעילויות נוספות. יש מגוון של אילת אטרקציות אצלנו.

במידה שאתם מעוניינים לקבל מידע נוסף על קורת הפחד או על מגוון הפעילויות הנוספות מהן ניתן ליהנות במתחם פנטזי, אתם מוזמנים לצור קשר באמצעות הטלפון. כמו כן, אתם יכולים למלא את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם. ואם אתם מעוניינים לקבל מידע על אטרקציות בים המלח או אטרקציות בים המלח לילדים צרו קשר.

לחצו לשיתוף

דילוג לתוכן