פאנטזי אטרקציות באילת

שבת עם ילדים באילת – לבלות עם הילדים באילת בכל עונות השנה

כמו רוב ההורים בימינו, גם אתם מוצאים את עצמכם בחיפוש מתמיד אחר פעילויות מהנות שמתאימות לילדים שלכם. מדובר על משימה שאינה פשוטה בכלל משום שישנן מגוון אטרקציות לילדים באילת בגילאים שונים ובעלי העדפות שונות ומשום שהחיפוש מתבצע (כפי שצוין) כל הזמן – בין אם מדובר על חופשים או סופי שבוע.

כשהילדים שלכם נהנים מפעילות, בעיקר מפעילות שמפעילה את גופם ומרגשת אותם, הם מרוצים, מחייכים וגם מוציאים אנרגיות. לאחר מכן, הילדים רגועים יותר והמשמעות היא שגם אתם יכולים לנוח מעט, לכן אתם יודעים שחיוני עבורכם לבצע בחירות נכונות.

אז כמו בכל שבוע השבת מתקרבת, והנה החלטתם לקחת את הילדים לחופשה קצרה באילת. אך מה אפשר לעשות עם הילדים באילת בשבת? זוהי שאלה טובה.

שבת בבוקר ואנחנו באילת. מה עושים עכשיו?

אם חשבתם שבעת בילוי באילת ביום שבת תישארו מקופחים ושתאלצו להישאר עם הילדים בבית המלון, הרי שיש לנו בשורות טובות: אילת מציעה מגוון פעילויות שמתאימות לילדים והפעילויות הללו מתקיימות גם בימי שבת. חלק מהאתרים בהם ניתן לבקר פתוחים רק מהבוקר עד אחר הצהריים אך במקומות אחרים ניתן לבלות משעות הבוקר המאוחרות ועד הלילה.

כשמחפשים מקום מתאים בו ניתן לבלות במשך שעות רבות, חשוב לוודא שהוא מציע פעילויות מרתקות. כולנו יודעים שהילדים של ימינו משתעממים במהירות, אי אפשר להתעלם מכך. גם אנחנו – המבוגרים, משתעממים הרבה יותר מהר מאשר בעבר וקל מאוד להסיח את דעתנו (או לפחות את דעתם של רבים מאתנו). כדי שאטרקציה תלהיב את הילדים לאורך זמן וכדי שגם אתם תוכלו להשתתף בפעילויות, חשוב שתמצאו מקום שמציע פעילויות שמתאימות לכל המשפחה, כך תוכלו לבלות ביחד עם הילדים, ליהנות מזמן איכות ולצבור חוויות משותפות וזיכרונות טובים.

בין המקומות המובילים שיוכלו לשמח את כל המשפחה נוכל לציין את המתחם שלנו – מתחם פנטזי שמתאים למשפחות ומציע שפע פעילויות מהנות. במתחם תוכלו לבלות בכל עונות השנה.

שבת עם ילדים באילת – לבלות עם הילדים באילת בכל עונות השנה
שבת עם ילדים באילת – לבלות עם הילדים באילת בכל עונות השנה

מה במתחם?

מתחם פנטזי מציע למבקרים קולנוע עם 7 ממדים, בו ניתן לצפות במגוון סגנונות של סרטים, לרבות סרטי ילדים. במהלך הישיבה באולם הקולנוע הכיסאות נעים בהתאם למתרחש בסרט, עשן נכנס לתוך האולם, טיפות מים יורדות על הצופים וכולם מרגישים שהם חלק מהסרט.

כמו כן, יכולים המבקרים להיכנס אל מבוך המראות שכשמו – שופע במראות מבלבלות. התחושה שנוצרת היא של הליכה במבוך שאינו נגמר. ההליכה מתבצעת כשברקע האורות משתנים ומוזיקה נשמעת – כל אלו יחדיו יוצרים אווירה מסתורית.

נוסף על כך, ניתן לשחק עם הילדים במשחק הלייזר טאג, ללבוש אפוד מגן, לאחוז ברובה לייזר טאג ולצאת למשימה – לירות באויבים ולצבור נקודות.

אטרקציה נוספת היא סימגול. במהלך המשחק צריכים המשתתפים לבעוט את הכדור הישר אל תוך השער ולהתמודד מול השוער הרובוטי – יריב קשוח ביותר.

מתחם פנטזי מציע עוד מגוון אטרקציות באילת בשבת מהנות וניתן גם לחגוג במקום אירועים שונים, כמו למשל: ימי הולדת. המתחם פתוח בכל השבוע מיום ראשון עד יום חמישי מהשעה 11:00 בבוקר עד השעה 23:30 בלילה וכפי שהובטח – בימי שישי ובימי שבת מהשעה 10:00 בבוקר ועד השעה 23:30 בלילה.

אם אתם מעוניינים לקבל פרטים נוספים בנוגע לאטרקציות באילת לנוער שיש לנו במתחם פנטזי, אם אתם רוצים לקבל מידע בנוגע לאירועים שניתן לחגוג במתחם או לקבל מידע בנוגע לכל נושא אחר, אתם מוזמנים ליצור קשר באמצעות הטלפון או להשאיר את הפרטים שלכם ונחזור אליכם במהירות האפשרית.

לחצו לשיתוף

דילוג לתוכן