פאנטזי אטרקציות באילת

אטרקציות ליום הולדת באילת – לחגוג עם כל החברים

שוב חלפה לה שנה, הילד או הילדה שלכם גדלו והשמחה בבית גדולה. ילדים רבים מאוד מתרגשים ביום ההולדת שלהם ומחכים ומייחלים לכך שהוא יגיע ושהם יקבלו הרבה תשומת לב ומתנות מהקרובים. אך בכך לא מסתיימות שאיפותיהם של הילדים והם גם רוצים לחגוג את האירוע המשמח עם חבריהם, והאמת היא שגם אתם – שתמיד נהנים לראות את הילדים שלכם מרוצים, רוצים לחגוג להם את יום ההולדת.

כאן עשויות להופיע התלבטויות רבות, שכן אם בעבר הייתה מסיבת יום ההולדת מסתכמת במספר בלונים, עוגה ואיזה משחק או שניים שהיה ניתן לשחק בגינה, משחקים שההורים יכלו אפילו לארגן בעצמם, היום הילדים רוצים יותר, משום שהם חשופים למגוון אפשרויות. כמו כן, היום יש יותר פעילויות שמתאימות לילדים והדבר מקשה על הבחירה.

אטרקציות ליום הולדת באילת – לחגוג עם כל החברים

המטרה – לגרום לילדים ליהנות ולהישאר מרוכזים ואקטיביים לאורך זמן

כשמתכננים מסיבת יום הולדת לילדים, ובעיקר לילדים בימינו, שרובם שאינם נשארים מרוכזים לאורך זמן, יש לשים דגש רב על הפעילות. הפעילות צריכה להיות מרתקת ולסחוף את הילדים – כך שהם לא יתלהבו ממנה רק למשך מספר דקות ולאחר מכן ישתעממו ויפנו אל מכשירי המובייל שלהם כדי להעביר את הזמן. פעילות מרתקת שתמריץ את הילדים ותעורר בהם התלהבות, תגרום להם להיות אקטיביים לאורך כל האירוע ובצורה זו תוכתר המסיבה כמסיבה מוצלחת.

כמובן שיש לדאוג גם למאכלים טעימים שילדים אוהבים, ולכן יש למצוא מקום מתאים שמכיל מקום ייעודי בו ניתן להגיש את המאכלים השונים.

אטרקציות ליום הולדת באילת – לחגוג עם כל החברים

יש לנו רעיון בשבילכם – בואו ותחגגו את יום ההולדת במתחם שלנו – מתחם פנטזי

אם אתם רוצים לחגוג את יום ההולדת של הילד או הילדה שלכם במקום שגדוש בפעילויות שילדים (וגם מבוגרים) אוהבים, נוכל להציע לכם לחגוג אצלנו – במתחם פנטזי שנמצא באילת. המתחם שלנו מתאים מאוד למסיבות יום הולדת של קבוצות גדולות. אל המתחם תוכלו להזמין את כל החברים של הילד או הילדה שלכם. תוכלו גם להזמין למקום מפעילים מקצועיים שירקידו את הילדים וישירו איתם.

במסגרת המסיבה, ניתן להקרין סרט לכל המוזמנים שיאכלו פופקורן בלי הגבלה. הסרט מוקרן בקולנוע 7 ממדים שגורם לכל הצופים להרגיש כאילו שהם נמצאים ממש בתוך הסרט. במהלך הצפייה בסרטים הכיסאות זזים, לפתע מתמלא האולם בניחוחות וטיפות גשם וכל האווירה מלהיבה במיוחד. ניתן לצפות במגוון סוגים של סרטים, לרבות סרטי ילדים או סרטי אימה מפחידים.

כמו כן, יכולים הילדים לבלות במגוון פעילויות נוספות, כמו למשל: לשחק בלייזר טאג, להלך במבוך מראות מבלבל, להתנסות בהליכה על קורה גבוהה (חוויית מציאות מדומה כמובן) ולבעוט את כדור הכדורגל לשער – או לפחות לנסות, משום שהשוער הינו מיומן ביותר (שוער רובוטי).

המתחם הייחודי והמושקע שלנו מציע לילדים שפע פעילויות שיגרמו להם להתלהב, ובכל פעם שהם יסיימו פעילות אחת הם יוכלו להמשיך אל פעילות אחרת – בצורה זו הם לא ישתעממו. כדי לדאוג להעלאת האנרגיות נוכל – כפי שצוין, לדאוג לילדים לכיבוד מתאים ושתייה קלה שיאפשרו להם להתמלא בכוחות מחודשים ולהמשיך בחגיגה.

אם אתם רוצים לשמוע עוד על היצע האטרקציות שיש לנו במתחם פנטזי או אם אתם רוצים לקבוע מועד לחגיגה, אתם מוזמנים לצלצל אלינו או למלא את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם. אנו מבטיחים לכם שבמידה שתחגגו אצלנו, כולם יהיו מרוצים והאירוע ישמח את כל הילדים ובראש ובראשונה – את הילד או הילדה שלכם ואתכם.

נשמח לעמוד לשירותכם, שלכם, צוות פנטזי.

לחצו לשיתוף

דילוג לתוכן