פאנטזי אטרקציות באילת

איפה ניתן לעשות קרבות לייזר באילת?

ההשפעה של השירות הצבאי ניכרת אצל הישראלים ברבדים שונים של חייהם וזהו דבר המייחד אותם מתושבים במדינות רבות אחרות.

זו הסיבה שקרבות לייזר באילת היא פעילות כל כך מוצלחת אשר סוחפת אחריה נופשים רבים ותושבים אילתיים לאורך כל השנה.

מי שמגיע אחת לכמה חודשים לחופשה באילת אטרקציות, כבר מכיר את המקום, אהב את החוויה ולכן בכל הגעה לעיר הדרומית הוא מגיע למתחם פנטזי ונהנה מקרב חדש מול מתמודדים ותיקים או חדשים.

רוב התיירים ששומעים על המקום המסקרן בו מתקיימים הקרבות הללו, מזמינים מקום כדי להבין במה מדובר ועד כמה מדובר בקרבות המזכירים להם אימונים צבאיים. בתום הקרב הם מספרים שזו אחת החוויות העוצמתיות ביותר שחוו בחייהם ולא אחת, הם חוזרים למחרת כדי לבצע שידור חוזר של המהלכים הללו.

קרבות לייזר באילת

המקום היחיד שבו אפשר לקיים קרבות לייזר באילת הוא במתחם פנטזי הממוקם בתוך פארק הקרח באילת אטרקציות לילדים. לקראת הקמת הפרויקט, גיבשנו חשיבה מעמיקה על אופיו של המקום כדי לאפשר למשתתפים ליהנות מכל דקה של הקרבות. יצרנו אפקטים רבים ההופכים את המקום כולו למסתורי וחשוך כדי שיחושו מה קורה בקרבות אמיתיים המתנהלים בתנאים מקבילים. 

בחלק הפנימי של המתחם קיים מבוך מעורפל וסבוך אשר בתוכו מקיימים את הקרבות בין שתי קבוצות אשר כל אחת מהן רוצה בחירוף נפש להגיע לניצחון.

כל קבוצה של המשתתפים מקבלת אפוד בצבע ספציפי כדי שלא יפגעו בטעות במישהו מקבוצתם אלא רק באחד האורחים בקבוצה המתחרה. 

המטרה היא לנצח את הקבוצה היריבה תוך שימוש במשחקי לחימה, אסטרטגיות וטקטיקות אשר יכניעו את המתחרים. המסלול הוא מורכב ומפותל וההפתעות מגיחות מכל עבר, כולם אמורים להיות מרוכזים וממוקדי מטרה כדי לצלוח את הקרבות הקשים.

כל אחד מהמשתתפים נעזר בכלי נשק בעל לייזר של אינפרה אדום כך שאפשר לסמן את הנפגעים אשר מסיימים את תפקידם במשחק הנוכחי.

בכל קבוצה מתחלקים המשתתפים ליחידות קטנות כאשר לכל אחת מהן יש משימות שתפקיד כולן יחד ליצור טבעת ומצור סביב הקבוצה השנייה, דבר שיוביל לניצחון הרצוי.

כל הכיף הזה נעשה באווירה מעורפלת ומחשמלת כאשר ברקע מושמעת מוסיקה קצבית וסוחפת אשר מוסיפה רבות הן להנאה, הן לקצב של המשחק ולכמות העצומה של האדרנלין אצל כל אחד מהמשתתפים.

זמן ההתארגנות והמשחק עצמו הוא כארבעים דקות וכולל הדרכה והסברים על מהות המשחק ואופן ביצועו. המשחק עצמו כעשרים דקות. כך תוכלו לבלות יום כיף באילת ולצבור המון חוויות.

מתחם פנטזי

המתחם שלנו נועד ליצור הווי משותף לחברים, ימי גיבוש לעובדים ולמשפחות אשר מעוניינים ליצור חוויות משותפות שהן יוצאות דופן. קרבות לייזר במתחם שלנו הם מסוג ההרפתקאות שלא שוכחים, בכל פעם מישהו אחר יספר על זה ויזכיר את זה כיוון שמדובר באירוע יוצא דופן אשר מטביע את חותמו על כל אחד מהמשתתפים.

שמו של מתחם פנטזי יצא למרחוק ורבים מהלקוחות מזמינים מראש מקום לאחד מהימים שהם אמורים להימצא בחופשה באילת כדי ליהנות שוב משדה הקרב העתידי.

אם גם אתם מעוניינים לתאם אצלנו מפגש חברי או משפחתי, מסיבת רווקים או גיבוש לעובדי החברה דברו אתנו ונשמח לתאם לכם מועד לביצוע קרבות הלייזר במתחם המדהים שלנו בפארק הקרח באילת.

במסגרת הביקור אצלנו תוכלו ליהנות בתיאום מראש גם מהמתקנים המוצלחים האחרים הקיימים בו כמו בעיטות כדורגל לעבר רובוט שהוא השוער, מבוך המראות, חדר אשליות, קולנוע בעל שבעה ממדים, קורת הפחד ואטרקציות מפתיעות נוספות השאירו את פרטיכם ונשוחח בהקדם. למידע נוסף על אטרקציות באזור ים המלח או בכללי מידע נוסף על אטרקציות לילדים בים המלח צרו קשר.

לחצו לשיתוף

דילוג לתוכן