פאנטזי אטרקציות באילת

האטרקציות המובילות באילת

בעיר הדרומית נוספות מדי פעם אטרקציות חדשות כדי להנעים את זמנם של אלו המגיעים להינפש בה ויש המון אטרקציות לנוער באילת. המיקומים הייחודיים מותאמים לבילויים של משפחות וחברים לאורך היום וחלקם גם בלילה.

המגמה היא להעניק לתיירים המקומיים וגם לאלו המגיעים מחו"ל אפשרויות רבות כך שכל אחד יבחר את התחום המתאים לו ביותר.

חופש וים 

אחת הסיבות המרכזיות אשר מושכות קהל לעיר הדרומית היא ים סוף. החופים היפהפיים והים השקט מוסיפים רבות לתחושת השלווה והרוגע במקום כה פסטורלי.

אפשר ליהנות משעות של רביצה בחוף הים או צלילה כדי להביט בשפע האלמוגים הקיימים מתחת לפני המים. עבור מי שהוא בעל כוכב צלילה, אטרקציות באילת היא אפשרות מצוינת לעבור קורס צלילה מתקדם ולהוסיף כוכב נוסף לרזומה. מי שאין לו עדיין כוכבי צלילה והוא אוהב את הים, מומלץ לעבור קורס צלילה שהוא תענוג עילאי.

שופינג באילת 

אחד היתרונות הגדולים באילת הוא העובדה שאין בה תשלום עבור המע"מ, גם כאשר רוצים לסגור יום כיף באילת. בסוגים רבים של רכישות מדובר בפערים כספיים מאד משמעותיים ולכן המטיילים מנצלים את שהותם בעיר כדי לרכוש מוצרים יקרים שבהם העסקה כדאית מאד. 

בחופשה אין לחץ של זמן ולכן אלו המועדים הנוחים ביותר לטיול רגוע בקניונים ובמרכזי הקניות השונים כדי ליהנות מהשפע בכל הטרנדים.

מגוון פעילויות משפחתיות 

החופש הוא הזמן האופטימלי לאיחוד משפחתי ולזמן איכותי עם החברים. אחד המקומות המתאימים לכך ביותר הוא המתחם שלנו – פנטזי הממוקם באייס מול באילת. במתחם זה אפשר לשחק במגוון משחקים מרתקים ומסקרנים אשר ייזכרו אצל כולם כחוויה עוצמתית שהטביעה את חותמה על החופשה כולה.

משחק כדורגל 

לשחק כולם יחד כדורגל זה נפלא אך כשהשוער הוא רובוט ולכן הוא מוכן לכל תרחיש ותופס את מירב הכדורים זו משימה לא פשוטה. המשתתפים בועטים כדורים לשער והשוער נע מצד לצד והודף את רוב הגולים הפוטנציאלים. מי שמצליח להכניע את השוער האגדי, זוכה גם בפרס מיוחד מהנהלת המקום.

לייזר טאג 

משחק בין שתי קבוצות אשר כל אחת מהן מעוניינת לנצח במערכה, כל קבוצה לובשת ביגוד שונה כדי להבדיל בין המשתתפים השונים. המשחק מדמה קרבות שבהם נעזרים המשתתפים בכלים דמויי כלי נשק. הכוחות זזים בכיוונים שונים תוך חיסול חלק מהמתחרים עד שאחת הקבוצות מצליחה לנצח. המשחק מוציא מכולם המון אנרגיה ואדרנלין וקשה לעצור את המשחק, גם כשהוא מסתיים. 

קורת הפחד 

עולים על קורה באולם אך התחושה היא שנמצאים על גורד שחקים ולכן הפחד הוא עצום. מנסים לנוע קדימה אך החרדה משתקת ולכן רבים מהמשתתפים נותרים במקומם וקשה להם ללכת לאורכה של כל הקורה. קהל החברים או בני המשפחה הנמצאים בסמוך לקורה, מעודדים את המתמודד למרות הפחדים הגדולים להתקדם כך שנוצרת אווירה מתוחה מצד אחד ומלאת התלהבות מהצד השני.

חדר האשליות

כל אחד מכיר את נראותו אך עם הכניסה לחדר האשליות כל אחד משנה את צורתו, השמן הופך לרזה וההפך, הנמוך הופך לגבוה וכו'. כך מסתובבים כל המשתתפים ברחבי המתחם כאשר הדמות המוכרת להם נראית פתאום באופן שונה לחלוטין ורק על פי הבגדים, יודעים מיהו המשתתף. אווירה מלאה בצחוקים ובחוויה מסעירה לכולם. 

קולנוע שבעה ממדים 

אחרי הפעילות המעייפת אין כמו לשבת בניחותא בבית הקולנוע וליהנות מסרטים מצחיקים ודרמטיים אשר הופכים את הקהל לחלק מקאסט השחקנים. הם זוכים למטרים של מים, ריחות מיוחדים, תחושה של נסיעה ברכבי ספורט ועוד.

בואו ליהנות מחוויות עוצרות נשימה במתחם פנטזי המרתק באילת. רק דעו שיש לנו מתחם נוסף בים המלח עם שלל אטרקציות בים המלח

לחצו לשיתוף

דילוג לתוכן