פאנטזי אטרקציות באילת

חוגגים יום הולדת 16 באילת

גיל 16 הוא אחד הגילאים המרגשים ביותר, משום שהצעירים כבר לא בדיוק ילדים, אך גם לא לגמרי מבוגרים. בגיל 16 המחשבות מתחילות להשתנות, מטרות חדשות מתחילות להפציע, מרד הנעורים כבר מתחיל להירגע (נכון, לא אצל כולם) והאהבות פורחות. כשחושבים על גיל 16 אפשר בהחלט לומר שזהו גיל מאוד מיוחד.

בגיל 16 האנרגיות גבוהות מאוד והחיים נסובים בעיקר סביב לימודים, חוגים וחברים, כך שאם אתם בני 16, סביר להניח שתרצו לחגוג יחד עם כל חבריכם. תוכלו לחגוג את יום ההולדת המיוחד בדרכים רבות, כאשר בין האפשרויות השונות תוכלו לבחור לחגוג עם חבריכם במתחם מושקע שמציע שפע אטרקציות לימי הולדת באילת. המתחם שאליו אנו מכוונים את מילותינו נקרא בשם: Funtasy.

אם תחליטו שאתם מעוניינים לחגוג את יום ההולדת במתחם Funtasy, תוכלו להיות בטוחים שכל החברים שלכם יתלהבו, כן, גם אלו שכמעט לא מתלהבים משום דבר.

פותחים שולחן – מה יש למתחם Funtasy להציע לכם?

מתחם Funtasy נמצא באייסמול אילת, כך שאם אתם מתגוררים באילת, תוכלו ממש "לקפוץ" אל המקום ולבלות עם חבריכם. כמו כן, תוכלו לארגן נסיעה ולעשות יום כיף באילת, למצוא מקום לינה בו נעים לשהות, לבלות תחת השמש ולהפוך את האירוע למושקע אפילו יותר.

במידה שתבחרו לחגוג במקום, נוכל להפיק לכם אירוע מרגש בהתאמה אישית ולהמליץ לכם על האטרקציות המתאימות ביותר עבורכם ועבור החברים שלכם. כל מה שיהיה עליכם לעשות זה לספר לנו קצת על עצמכם ועל החברים שלכם. חשוב לנו לציין שהאטרקציות מלהיבות במיוחד, כך שגם אם החברים שלכם שקטים ורגועים באופן כללי, סביר להניח שבמהלך הבילוי הם יתחילו להתלהב, לצחוק ואפילו להרים מעט את הקול. אם תרצו, תוכלו להזמין גם את בני המשפחה ולחגוג עם כל האנשים שאוהבים אתכם.

חוגגים יום הולדת 16 באילת

אז אילו אטרקציות יש במתחם? רוצים לשמוע קצת על הפעילויות שלנו?

בין האטרקציות באילת שתוכלו למצוא אצלנו נוכל לציין את הלייזר טאג המטריף שידרוש מכם לעבוד בשיתוף פעולה כדי להביס את המתחרים שלכם, את קורת הפחד שתפגיש אתכם עם אחד הפחדים הגדולים ביותר – פחד גבהים, את סימגול – שיגרום לכם להתאמץ מאוד להבקיע גול, משום שתתמודדו מול שוער רובוטי ואת מבוך המראות שיבלבל אתכם לחלוטין.

כמו כן, תוכלו לצפות בסרטים ב- 7 ממדים ולהרגיש כאילו שאתם חלק בלתי נפרד מהאירועים שקורים בסרט. במהלך הצפייה בסרטים, שיכולים להיות בין היתר: סרטי אימה, סרטי ילדים או סרטים מסוגים אחרים, תוכלו להרגיש את טיפות הגשם כשהן מטפטפות על גופכם או להרגיש במשב רוח. כמו כן, תוכלו לעופף בין העננים – כל אחד מהסרטים ייקח אתכם למקומות אחרים. הכיסאות הזזים יתרמו גם הם לחוויה הייחודית.

Funtasy – המקום שלכם לחגוג יום הולדת מהנה

במתחם שלנו נחגגו מגוון סוגים של אירועים, וצעירים רבים נהנו לבלות עם חבריהם ולשהות במקום במשך שעות. המתחם פתוח משעות הבוקר המאוחרות ועד הלילה ונשמח לארח אתכם במקום ולראות אתכם נהנים וקופצים מאטרקציה לאטרקציה.

במידה שאתם מעוניינים שנפיק לכם יום הולדת מהנה, או אם אתם רוצים שנפיק לכם מסיבה שמותאמת עבורכם באופן אישי ונציב אתכם באור הזרקורים, אנחנו כאן בשבילכם.

אתם יכולים למלא את הפרטים שלכם בטופס ונחזור אליכם בהקדם. כמו כן, אתם יכולים לצור קשר באמצעות שיחת טלפון. נשמח לעמוד לשירותכם, לענות על כל שאלה ולמלא את בקשותיכם.

זכרו: גיל 16 הוא גיל מיוחד, זהו בדיוק הזמן שלכם לחגוג ולבלות יחד עם כל האנשים שאוהבים אתכם. רק לידיעתכם יש לנו מתחם נוסף עם אטרקציות בים המלח שיש בו מגוון אטרקציות לילדים בים המלח.

לחצו לשיתוף

דילוג לתוכן