פאנטזי אטרקציות באילת

אטרקציות באילת לנוער

אילת אטרקציות לנוער

אחד האתגרים היותר גדולים בתכנון חופשה, היא העסקת בני הנוער שלנו. בעוד הילדים יכולים ליהנות משלל אטרקציות מלהיבות ובגיל קטן הם עדיין לא "מתפנקים" ויכולים ליהנות שעות ארוכות אפילו מהאטרקציות הפשוטות ביותר הרי שבגיל נוער הילדים הבוגרים שלנו כבר מצפים לאטרקציות מלהיבות ומרגשות יותר.

אז בין הבריכה, הים, ריף הדולפינים ושלל האטרקציות שיש לעיר אילת להציע לכם אנו מזמינים אתכם לבקר במתחם הפאנטזי הנמצא באייסמול באילת, מרחק של כמה דקות בלבד משדרת בתי המלון והטיילת.

המתחם כולל מגוון רחב של אטרקציות באילת לנוער, לילדים ולכל המשפחה למעשה. כל אחד יכול למצוא אטרקציות שילהיבו אותו כך שגם ההורים לא ישתעממו ובוודאי שלא הילדים שלכם גם אם הם בגיל נוער.

עליה ברמת האטרקציות באילת לנוער:

בני נוער בוגרים יותר, בני 12 עד 18 ובגיל הזה הם מחפשים אטרקציות יותר מלהיבות, מרגשות, מפחידות או מאתגרות. את כל אלה ועוד תוכלו למצוא במגוון האטרקציות של פאנטזי.

להלן כמה מהאטרקציות המלהיבות שתוכלו למצוא במקום:

  • מתחם הxd DARK RIDE – מתחם קולנוע מתקדם בטכנולוגיה המובילה בעולם, המבטיח חוויית משחק ברמה הגבוהה ביותר. אתם נכנסים לעולם שתבחרו (מבין 6 סוגי סיפורים) ודמויות "אפלות" יחלו לרדוף אחריכם וינסו "לתקוף אתכם" – החל מאנשי זאב, דרך זומבים ועד מפלצות, פיראטים ואפילו ליצנים מפחידים – האם יש לכם מה שצריך כדי לשרוד?
  • לייזר טאג – משחק לייזר קבוצתי מדליק במיוחד בו המטרה היא לנצח את הקבוצה השנייה ולצבור יותר נקודות. משחק מלאאא באקשן ואדרנלין – לבני הנוער זו תהיה החוויה של החופשה.
  • נהיגה בסימולטור – אם הילדים שלכם אוהבים מרוצי מכוניות (גם אם אין להם רישיון) זה הזמן להיכנס לסימולטור של מכונית מיניאטורית אמיתית ולהיכנס לאווירה תחרותית ואפילו הקהל ברקע יריע לכם. שימו לב – זהו אינו משחק מחשב אלא מסלול מרוצים אמיתי וממוזער, המתקן היחיד מסוגו בארץ !
  • מבוך המראות הגדול בארץ – מבוך הבנוי על 130 מ"ר וכולל מגוון הפתעות בתוך המבוך ובהחלט שווה ביקור. נראה אתכם יוצאים מהצד השני.
  • ועוד שלל רחב של אטרקציות מלהיבות במקום שאסור לכם לפספס!

אטרקציות באילת לנוער

מחפשים אטרקציות לנוער באילת? דעו איפה כדאי לבלות

לסיכום, אטרקציות באילת לנוער קיימות רק צריך לדעת היכן ללכת. במתחם הפאנטזי באייסמול תוכלו לספק לבני הנוער שלכם מגוון רחב של אטרקציות ופעילויות שהם פשוט לא ירצו ללכת משם!

בני הנוער המגיעים בכל קיץ לאילת מחפשים אטרקציות וריגושים חדשים. רבים מהם היו כבר כמה פעמים באילת ויש בה מקומות רבים שהם מעוניינים לראות שוב. עם זאת הם מחפשים גם מקומות חדשים כדי ליצור הווי חדש של כל החברים וחוויות שילוו אותם לאורך שנים.

אטרקציות באילת לנוער בחופי הים

החופים היפהפיים של אילת קורצים לנוער והם נהנים מהאפשרויות הרבות. רבים מהם עולים על יאכטות ומפליגים דרומה כדי לראות את חופי סיני הייחודיים.

אחרים עולים על בננות או אופנועי ים ונהנים מאדרנלין גבוה בשייט המרתק. יופיים של האלמוגים בים האדום קורץ לנוער והם יוצאים למסע צלילה עם מדריך מקצועי כדי לראות את הדגים הצבעוניים ויוצאי הדופן, את המבחר העצום של האלמוגים בגוונים ובגדלים שונים ואת היופי שלא נגמר.

זו ההזדמנות להוסיף כוכב צלילה וללמוד בקורס צלילה לשלב הבא. תמיד כיף שיש לך תעודה ואתה יכול לצלול באחד המקומות היפים בעולם.

אטרקציות לנוער באילת – טיולי שטח 

אחד המקומות הסוחפים את הנוער הוא פארק תמנע באילת כיוון שאפשר לבצע בו שלל פעולות מיוחדות הכוללות טיולי לילה, נסיעה בטרקטורונים ובאופניים, שיט סירות באגם ואפילו משחק בחול הצבעוני שקצת מחזיר אותם בחיוך גדול לימי הגן.

לייזר טאג

מתחם פאנטזי – שלל אטרקציות לנוער באילת

אחרי כל הסיפורים של החברים שהיו לאחרונה באילת על מתחם פנטזי, זו ההזדמנות להגיע למתחם האטרקציות הטכנולוגיות המתקדם באילת, הממוקם בתוך קניון האייסמול (בקומה התחתונה) ולהנות מבילויים משותפים וייחודיים.

דארק רייד

אטרקציה מטורפת וחדשנית, שניתן לומר בפה מלא כי זו האטרקציה הכי "מטריפה" באילת. לשבת על כסאות נעים, לצפות בסרט תלת מימד ולירות ברובה חווייתי לעבר דמויות בסרט שמנסות … איך לומר זאת: לחסל אתכם.  זומבים, אנשי זאב ומי לא ? לפרטים נוספים על דארק רייד

דארק רייד

לייזר טאג

הכנסו בשתי קבוצות לזירה עתידנית עם ערפל ותאורה מיוחדת. בין הקבוצות יתנהל קרב רציני כדי בסגנון "2 דגלים". המטרה מקדשת את האמצעים והצעירים נלחמים במלוא כוחם כדי לזכות בהכרעה.

הקבוצה שמוצאת את השיטה שהיא הנכונה ביותר, תוקפת את האויב ומנצחת בקרב. 

המלחמה הזו יוצרת חוויות עוצמתיות המוציאה מהם את המיטב. הם נכנסים לדמויות ומנהלים קרבות עיקשים שמפתיעים את כל השחקנים ויוצרים מעטפת נהדרת של יחד. לפרטים נוספים על לייזר טאג

קורת הפחד - אטרקציות באילת

קורת הפחד

כל משתתף עולה על קורה צרה כשהוא שם עליו משקפי מציאות מדומה. הוא אמור ללכת בסך הכול כשלושה מטר אך לאור התחושות שהוא חווה כמו אוויר קר או החשיבה שהוא נמצא בראש מגדל גבוה מבלבלות אותו ומכניסות בו המון פחד ללכת אפילו חצי צעד.  לפרטים נוספים על קורת הפחד

סימגול

הנוער בחופשה נהנה ללא ספק לשחק משחק כדורגל. הפעם בשונה מהמשחקים שהם רגילים לשחק יחד ליד הבית, הם מתחרים מול רובוטית קשוחה וחדורת מטרה אשר הודפת את רוב הכדורים שנזרקים אליה.

הפעולות המקצועיות שלה מגבירות את המוטיבציה של השחקנים ומדרבנות אותם לנסות לבעוט שוב ושוב עד שיצליחו להכניע אותה.

הנהלת מתחם פנטזי מודעת לקושי הרב בהבקעת גולים ולכן בני הנוער שהצליחו במשימה והבקיעו גול זוכים לפרסים יקרים. לפרטים נוספים על סימגול

קולנוע 7 ממדים

כיף גדול לשבת בבית קולנוע, לראות סרטי הרפתקאות ואימה ולהיות חלק מהסט של השחקנים.

הכיסאות זזים בהתאם לנהיגה, מים עפים גם על הקהל ובכל רגע צץ דבר מפתיע אחר שגורם לנוער ליהנות ולצחוק מכל פעולה. לפרטים נוספים על קולנוע 7 מימדים

מקספלייט – סימולטור 360 מעלות

יש לכם אומץ ??? מתקן בגודל של תא טייס זוגי, מקרין סרטי HD חווייתיים, שיגרמו לכם לחוש באוויר ! בחרו תוכניות מסע מסוגים שונים – כמו רכבת הרים, טיסה בחלל – ובקרוב גם סימולטור טיסה.

בואו לחוויה מסתובבת וייחודית שתעיף לכם את הפוני – ושלא תשכחו מהביקור באילת ! לפרטים נוספים על מקספלייט

מכוניות מרוץ

השתתפתם פעם במרוץ מכוניות אמיתי? המילה האחרונה בתחום משחקי מציאות רבודה ARace –
AR RACING : תחרות נהיגה בסימולטורים, עם מכוניות אמיתיות במסלול מקצועי אמיתי ומיניאטורי בקנ”מ 1:16 ! לפרטים נוספים על מכוניות מרוץ

סימולטור מכוניות מרוץ

המנוף האנושי

חוויה בין שמיים וארץ – עם פרס מפנק ! המתקן היחיד במינו בארץ, והיחיד בעולם שמאושר מכון התקנים. לפרטים נוספים על המנוף האנושי

המנוף האנושי

אחרי הבילויים המוצלחים, זה הזמן לארוחה טובה ולשופינג באייס מול, בטיילת או בקניון כדי למצות את האפשרויות הרבות המוצעות לנוער בעיר הדרומית.

אטרקציות לנוער באילת

כידוע, בני נוער קשה יותר לספק מאשר ילדים קטנים ולכן האטרקציות צריכות להיות מלהיבות ומרגשות יותר.

אז אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת ומחפשים אטרקציות לנוער באילת אתם מוזמנים לבקר אותנו במתחם הפאנטזי בקניון אייסמול שבעיר.

במרחק כמה דקות משדרת בתי המלון תוכלו למצוא את אחד הקניונים המלהיבים והמרתקים בארץ שכולל את המתחם האטרקטיבי ביותר לפעילויות לכל המשפחה – מתחם הפאנטזי.

המתחם כולל מגוון רחב של פעילויות ואטרקציות שונות, חלקן יבחנו את יכולות הירי שלכם או כישרון הכדורגל שלכם, אחרות יבחנו את האומץ שלכם, חלק יפתיעו אתכם, אטרקציות מסוימות יהיו ממש טעימות ומדליקות ובעיקר תוכלו לבלות שעות רבות של פנאי, כיף וחוויות בלתי נשכחות לכל המשפחה.

אטרקציות לנוער באילת במתחם הפנטאזי:

  • אטרקציות אומץ – אחד הז'אנרים האהובים ביותר באטרקציות הוא מבחן האומץ. זו ההזדמנות שלכם לבחון את האומץ שלכם או של ילדיכם. מה שבטוח הם ייהנו מאוד. תוכלו לנסות את קורת הפחד וללכת על קורה צרה בסימולטור המדמה הליכה בגובה גורד שחקנים של 120 מטרים! להרגיש את הרוח, לראות את הציפורים עפות מסביבנו ולנסות לעבור קורה של קצת פחות מ3 מטרים בסך הכול. תופתעו לגלות כמה זה קשה. אטרקציות נוספות שעשויות לבחון את האומץ שלכן הן משחק הxd DARK RIDE שבו תצטרכו לחסל זומבים, אנשי זאב, ליצנים מפחידים ודמויות מפחידות אחרות במתחם קולנוע 7 ממדים בטכנולוגיה חדשנית המבטיחה חוויית משחק ברמה הגבוהה ביותר.
  • אטרקציות אקסטרים – נסו את סימולציית המקס פלייט שלנו וטיילו במטוס בשמיים, עלו על רכבות הרים מפחידות ועוד.
  • אטרקציות ספורט – נסו את מתחם הפוטקורט שלנו הכולל בעיטות לשער, סנוקר-רגל, מתחם חץ וקשת ועוד. יש גם סימולטור עם מסלול מיניאטורי אמיתי של מרוץ מכוניות אמיתי.
  • אטרקציות ירי – מגוון אטרקציות ירי מלהיבות שבוחנות את החדות שלכם. לדוגמה מטווח המערב הפרוע המדליק שלנו שבו תירו לכדורים, צלחות ועוד.

אטרקציות לנוער באילת וגם לכל המשפחה

לסיכום, כאשר מארגנים חופשה משפחתית באילת חשוב לאטרקציות גם לאטרקציות לילדים ולנוער שכן צריך להעסיק אותם ולעזור להם לצבור חוויות מרגשות ומדליקות. במתחם הפאנטזי שבקניון אייסמול באילת תוכלו למצוא חוויות מעשירות לכל המשפחה ומגוון אטרקציות שפשוט יגרמו לכם לרצות לשחק עוד ועוד.

 

לחצו לשיתוף

דילוג לתוכן