פאנטזי אטרקציות באילת

אטרקציות באילת לכל המשפחה

ילדים רבים מכינים לקראת הנסיעה השנתית לחופשה באילת רשימה של מיקומים מרתקים שבהם הם רוצים לבקר בעיר. כל הכיף בחופשה הוא ליהנות ממקומות חדשים ולהוסיף שפע של חוויות משפחתיות שיעצימו את הקשר ביניהם.

באופן טבעי כל משפחה אוהבת סוגים שונים של אטרקציות ולעיתים גם בתוך המשפחה יש כמה וכמה בקשות. ההורים משתדלים להעניק לכל אחד את סוגי החוויות האהובות עליו רק שכולם יהיו מרוצים מהחופשה. אצלנו תמצאו מגוון רחב של אטרקציות באילת לנוער.

מתחם פנטזי באייסמול 

מתחם איכותי המרכז בתוכו היצע נרחב של אטרקציות לילדים באילת שהן מפתיעות. כיף להיכנס למתחם הממוזג במיוחד כשבאים מהחום הכבד. 

סימגול

הפעלת כישורי שחקני הכדורגל במשחק אטרקטיבי מול רובוטית בעלת יכולות להדיפת כל הכדורים. הרצון להבקיע גול ולו אחד הופך את המשחק למשימתי ומתוכנן ובסופו של דבר קיימים מקרים שמישהו מצליח להבקיע גול וזוכה למתנה יקרת ערך מהנהלת המתחם.

סמיגול

קורת הפחד

להיות באילת אך להרגיש שאתה נמצא על גג העולם בגלל משקפי המציאות המדומה שמאפשרים תחושות מיוחדות כמו הקור הקיים בגובה רב, הציפורים הרבות הממוקמות על הגג ועפות ממקום למקום והפחד העצום להיות בגובה 120מטר. אף על פי שכולם יודעים שהם נמצאים בגובה דשא המצב מפחיד מאד והם לא מסוגלים ללכת צעדים בודדים, כאשר כל הנתיב הוא שלושה מטר בלבד. 

לייזר טאג

משחק משפחתי מושלם המלכד את המשפחה כולה מול הקבוצה השנייה במטרה להביס אותה. רובי המשחק הם אפשרות מצוינת לפרוק עול, לצעוק ולהעלות באופן משמעותי את רמת האדרנלין. ככל שמצליחים להכניע חיילים של הקבוצה המקבילה, ההנאה הופכת לגדולה יותר כשכולם ממוקדי מטרה ולא רואים ממטר – עד הניצחון המוחץ. 

מבוך המראות

מבוך מתעתע הקיים מהרבה מאד מראות חתוכות שמסתירות מה קורה בהמשך הדרך ולכן בני המשפחה הולכים וחוזרים ומתקדמים שוב, כדי למצוא את הדרך הנכונה החוצה.

אטרקציות לילדים הקטנים יותר

פארק החבלים הוא פארק ענק שבו מטפסים על אין ספור חבלים המובילים את הילדים לכיוונים שונים. כך הם מטפסים לגובה ורצים קדימה לכיוונים חדשים ועמוסי חוויות.

בפארק האתגרים ממתינים להם קירי טיפוס המדרבנים אותם לטפס עליהם ולהגיע לפסגה גם בקירות גבוהים במיוחד. הם נהנים מירידה מצוקים באמצעות חבלי סנפלינג. לומדים איך לאבטח את החבלים כך שאפשר יהיה לרדת ללא חשש. מכוניות הקרטינג לילדים ללא רישיון נהיגה הם אטרקציה נפלאה, הם נהנים לנהוג כאילו הם על הכביש ליד הבית בכיף אדיר ולאחר מכן יכולים ליהנות ממשחק חץ וקשת הדורש ריכוז רב ודיוק למטרה. 

הגדולים יוכלו ליהנות מצניחה חופשית מעל אילת כדי לראות גם את סיני ואת עקבה או מקפיצות בנג'י מדליקות מגובה של 15 מטר.

אטרקציות הקשורות לים

לראות כרישים בגודל טבעי ששוחים בבריכת הכרישים זו חוויה עוצרת נשימה שבה רואים ומבינים את עוצמתה של החיה הענקית הזו. 

בהמשך אפשר לשחות בהנאה מלאה עם הדולפינים בריף הדולפינים וליהנות משעה של נחת עם משפחת הדולפינים. 

היצע נרחב של פעילויות במים כמו סאפ, גלשני רוח, קייט סרפינג, סקי מים רכיבה על בננות ועל אופציות נוספות. 

בעלי כוכבי הצלילה ומי שמעוניין לקבל תעודה מצטרף לקורס צלילה מקצועי ומוקפד על פי הכללים הבין לאומיים כדי שיוכל לרדת למעמקי הים ולצפות במה שמתרחש שם כמו האלמוגים והדגים יוצאי הדופן.

טיולי טבע באילת וסביבתה

אפשר לטייל באמצעות ג'יפים בשמורת הרי אילת או ליהנות מהאטרקציות באילת בפארק תמנע הכוללות אגם שבו אפשר לשוט בסירות, טיולים ליליים מסקרנים עם עששיות ועוד. 

יש לנו מתחם נוסף של אטרקציות בים המלח שכולל מגוון רחב של אטרקציות לילדים בים המלח.

לחצו לשיתוף

דילוג לתוכן