פאנטזי אטרקציות באילת

Sim Goal באילת

מתחם פנטזי החדש שנפתח בקניון האייס מול באילת סוחף אליו לקוחות רבים המגיעים מכל קצות הארץ.

כל מי שמבקר בקניון נהנה משופינג איכותי במבחר הגדול של החנויות הקיימות במתחם, מהחלקה או צפייה במופע של החלקה על הקרח, ממסעדות בסגנונות שונים כמו מזרחי, איטלקי, סושי ועוד ומכמה בתי קפה מצוינים.

כעת נוספה לכך גם אופציה לשחק במשחקים ייחודיים הקיימים רק במתחם פנטזי באילת וכך להוסיף מקום זה לשלל אילת אטרקציות הנפלאות בחופשה של בני המשפחה והחברים.

סימגול – אטרקציית הכדורגל במיטבו

הכדורגל הוא סוג של קונצנזוס, רבים שיחקו או משחקים עם החברים כדורגל בבית הספר או בשכונה בשביל הכיף. השעות הללו יחד לאורך שנים רבות יצרו חברויות נהדרות. מעבר לכך רבים מהם אוהדים קבוצת כדורגל זו אחרת, הם הולכים בקביעות לצפות במשחקי הכדורגל במגרשים או נהנים לצפות שוב ושוב במשחקי הכדורגל המשודרים מהארץ ומהעולם ברשתות הטלוויזיה השונות עם החברים ובני המשפחה.

לאור האהבה הגדולה לכדורגל, הקימו במתחם פנטזי את סימגול. זהו מגרש כדורגל מאולתר בעל שער אחד. המשתתפים מנסים להבקיע כמות גדולה של גולים מנקודת הפנדל שנמצאת במרחק של כשבע מטר מהשער.

Sim Goal באילת

הבקעת שערים

המשימה אינו כה קשה ורוב הכדורגלנים יצליחו באופן רגיל להבקיע גולים, הבעיה היא שבעמדת השוער מוצב רובוט מוצלח מאד המסוגל לנוע בכל שניה לכיוון אחר, הוא לא מתעייף והמהירות שלו היא כשבעים קילומטר לשעה.

הרובוט מצליח להדוף את רוב הכדורים הנעים לעברו ורק במקרים בודדים מצליח מישהו מהמשתתפים להבקיע גול. כשזה קורה השמחה היא עצומה, כולם מריעים מרוב אושר. גם הנהלת המתחם מודעת לקושי העצום של הבקעת הגולים מול הרובוט ולכן מעניקה פרס ייחודי למבקיע הגול.

במהלך המשחק וניסיונות ההבקעה הקהל שהגיע לאולם סימגול מעודד את הכדורגלנים, נוצרת במקום אווירה הדומה מאד למגרשי הכדורגל, שרים שירים, קוראים קריאות התלהבות ועוד. הקהל נמצא כל כולו בתוך המשחק, כולם משתוללים ונותנים עצות לכדורגלנים עד שנגמר זמן המשחק ומפנים את המגרש לקבוצה הבאה.

בתום המשחק כולם עייפים, שחוקים ומזיעים אך הם מאושרים מהחוויה שעברו במגרש הכדורגל שאיחדה את כולם למען מטרה אחת משותפת.

ערך מוסף ממשחק סימגול

ההצלחות של משחק סימגול נובעות משיתוף הפעולה בין כולם נגד הרובוט. הסיבה שמשחק זה הגיע לישראל ושרבים כל כך משחקים בו בהנאה גדולה היא הערך המוסף שמתווסף למשחק עצמו.

המטרה מקדשת את האמצעים ולכן כולם עשו יד אחת כדי להצליח במשימה. רוח קרב זו ושיתוף הפעולה המצוין ייתן את אותותיו בהמשך בליכוד של כל בני המשפחה ובעבודת צוות מעולה תוך חלוקת הנטל במקום העבודה.

כך משיגים שתי ציפורים במכה אחת. גם משחק מלא בהנאה וגם שיתוף פעולה ערכי שימשיך לאורך כל הדרך. ככה שאם אתם מחפשים אטרקציות לילדים באילת או רוצים לעשות יום כיף באילת בהחלט הגעתם למקום הנכון

לחצו לשיתוף

דילוג לתוכן