פאנטזי אטרקציות באילת

מקום לימי הולדת למשפחות באילת

יום ההולדת הוא יום מאד שמח בכל גיל והמטרה היא לחגוג אותו בצורה עוצמתית כך שבעל השמחה ייהנה מאד מההתרחשות סביבו. ברוב המקרים מתכננים בני המשפחה מראש את סוג החגיגות באילת, שיהיו בהתאם לגילו של בעל השמחה.

בחירת מקום לחגיגת יום הולדת

אחת האופציות המעניינות למקום לימי הולדת למשפחות באילת הם חדרי הבריחה. אפשר להזמין מראש חדר בריחה ולשיר בו שירים האהובים על כולם, ליהנות ממשחק מסקרן בסגנון הישרדות, המירוץ למיליון, תעלולי פיראטים, חווית הג'ונגל, התנהלות של עמים עתיקים ושפע הצעות נוספות. זהו זמן איכות משפחתי בו כולם מסייעים זה לזה כדי להגיע למטרה במהירות הגבוהה ביותר.

לאחר המאמץ הפיזי אפשר להגיע יחד למסעדה טובה או לבית קפה איכותי וליהנות מארוחה מפנקת וכמובן מהקינוחים יוצאי הדופן לכבוד יום ההולדת השמח.

מקום לימי הולדת למשפחות באילת

בילוי ימי

החופים היפהפיים של אילת מאפשרים ליהנות מיום כיף הכולל ספורט ימי. אפשר לשוט ביאכטה מפנקת, לבצע סוגים שונים של ספורט אתגרי כמו נסיעה על בננות, צניחה על פני המים, גלישה על המים תוך אחיזה בכבל המחובר לסירה.

נסיעה בספינות בעלות משטח זכוכית בחלקן התחתון כדי ליהנות מהאלמוגים והדגה או צלילה מאתגרת עבור מי שיש ברשותו כוכבי צלילה.

מתחם פנטזי

בתקופה האחרונה חלק מהותי ממסיבות ימי ההולדת נערכים במתחמי אטרקציות באילת הממוקם בתוך האייס מול. הסיבה לכך היא שבמתחם קיימים כמה משחקים מאד מיוחדים ושילוב של המשחקים הללו עם בני המשפחה יוצר יום הולדת מוצלח מאד.

בעל השמחה בוחר מתוך מבחר האטרקציות את המשחקים הנראים לו כמתאימים ביותר בהתאם לגילאים של בני המשפחה והוא מזמין את החוגגים להצטרף אליו.

מקום לימי הולדת למשפחות באילת

אחד המשחקים המאתגרים הוא לייזר טאג, זהו משחק עתידני בשדה קרב באווירה אפלולית שאי אפשר לדעת מה יקרה בו בהמשך. האורחים מתחלקים לשתי קבוצות ונלחמים זה בזה תוך שהם לובשים בגדים צבעוניים ואוחזים ברובים המדמים רובים אמיתיים.

המבוך החשוך צופן הפתעות לא צפויות עבור כל מי שנמצא בשני צדי המתרס ולכן כולם נעים בהתאם למקצב המוסיקלי ועושים כל שניתן כדי לנצח בקרב.

משחק מרתק נוסף הוא חדר האשליות. כל מי שנכנס לחדר זה מביט במראה ורואה את עצמו בצורה שונה. מי ששמן הופך לרזה, הנמוך הופך לגבוה וכו'.

הנראות של כל אחד מהמשתתפים הופכת למצחיקה מאד לכן קשה לזהות עקב האשליה האופטית את החבר או את בן המשפחה אלא רק באמצעות בגדיו.

סימגול הוא משחק כדורגל בו כולם מעודדים את השחקן הרלוונטי כדי שיכניס גול. גם אם מדובר בשחקן מוכשר מאד, יהיה לו די קשה להבקיע גול כיוון שבשער עומד רובוט בעל יכולות מדהימות אשר קופץ לכל כיוון ותופס ברוב המקרים את הכדור.

האתגר הגברי יוצר סיטואציות מצחיקות בה כולם עושים כל שניתן כדי להבקיע שוב ושוב ואלו שמצליחים מרוצים עד הגג מההבקעה שלהם ולכן גם ההנהלה מעניקה להם מתנה איכותית ומושקעת.

אולם הקולנוע שהוא בעל שבעה ממדים מזמין את החוגגים להיות חלק מהסרט, לשבת על כיסאות שזזים בהתאם לתנועת כלי התחבורה בסרטים, מאטרקציות כמו ריחות, עשן, טיפות גשם וחוויות מפתיעות נוספות.

לילדים הגדולים יש אפשרות להתנסות באתגר קורת הפחד באילת, אטרקציה של מציאות מדומה שתגרום לכם למבחן אומץ מרתק.

את החלק האחרון והחשוב של מסיבת יום ההולדת חוגגים באולם שהותאם לכך במתחם פנטזי. נהנים משפע של מטעמים, חטיפים, עוגה יצירתית ושלל קינוחים.

אין ספק שהיום המאתגר ענה על כל הציפיות ובעל השמחה לא ישכח עד השנה הבאה את שפע החוויות שמילאו את היום הכי שמח שלו בשנה. המתחם שלנו הוא מקום נפלא שמספק מגוון אטרקציות באילת לילדים וכמובן תוכלו לעשות בו יום כיף באילת שלא תשכחו! צרו קשר עוד היום לפרטים נוספים. חשוב לציין שיש לנו מתחם נוסף באיזור ים המלח ששם יש אטרקציות בים המלח אז שווה לבדוק.

לחצו לשיתוף

דילוג לתוכן