פאנטזי אטרקציות באילת

אטרקציות באילת בשבת

אטרקציות פתוחות באילת בשבת

כל מי שמגיע לאילת לסוף שבוע מעוניין למלא את הזמן וליהנות מפעילויות המייחדות את העיר הדרומית.

עם השנים הפכה אילת לעיר שיש בה הרבה מאד פעילויות חדשות ומובילות בתחומן המתקיימות גם בימי שבת. חלק מהאטרקציות קיימות רק באילת ואי אפשר ליהנות מהן בערים אחרות ברחבי הארץ.

אטרקציות בשבת – פעילויות בבית המלון באילת

זמן מנוחה בשילוב עם הנאה בבריכת השחייה, בג'קוזי, מסג' מפנק ועוד, הן חלק מהפעילויות שאפשר ליהנות מהן גם בשבתות באילת. מי שמחפש חופשה הכוללת גם בטן גב כדי לנוח מהימים האינטנסיביים הכוללים עבודה טיפול בילדים ועוד, זה המקום הנוח ביותר לנפוש.

חופי הים הקסומים של אילת

מי שמעוניין לרבוץ בשבת בחוף הים, ליהנות מהשמש בשעות שאינן מסוכנות מוזמן לאחד מחופיה היפהפיים של אילת. חוץ מרחצה בים יש בחופים השונים אפשרות להשתלב גם בספורט ימי. נסיעה בסירות מרוץ ובסירות רגילות, אופנועי ים, רכיבה על בננות, מצנחי רחיפה ועוד.

אחת הפעילויות החביבות ביותר על הקהל היא צלילה. מי שיש לו כוכבי צלילה והוא מיומן בכך צולל פנימה ונהנה ממראות יוצאי דופן הכוללים אלמוגים בשלל גדלים וצבעים, זנים רבים של דגים קטנים גדולים, צבעוניים ובעלי גוונים זוהרים. מי שאין לו כוכבי צלילה והספורט הזה מרתק אותו, יכול להצטרף גם בשבת ללימודי צלילה בקבוצות תחת הדרכה קפדנית ולאחר כמה שיעורים גם לו יהיה כוכב צלילה.

אטרקציות פתוחות באילת

אטרקציות פתוחות באילת? טיולים בטבע הם בהחלט פתרון טוב

לאור החום הכבד מומלץ לצאת לטיולים מוקדם בבוקר, אפשר לטייל לכוון הקניון האדום, לפארק תמנע חוות הגמלים, יוטבתה, עין יהב, קיבוץ איילות ועוד.

הנופים עוצרי הנשימה בכל אחד מהמקומות הללו והפעילויות הנחמדות בטבע, יוסיפו חוויות לחופשה.

אטרקציות באילת בשבת – קניון אייס מול

פארק הקרח הוותיק מציע שלל חוויות לנופשים גם בשבתות. אפשר להסתובב בין החנויות הממותגות וליהנות מיום של שופינג. בנוסף לכך אפשר ליהנות מארוחות מצוינות במסעדות ובבתי הקפה הפזורים במקום.

גלישה על משטח קרח היא כיף גדול במיוחד בימים החמים ומי שמבצע זאת נכון בהדרכת המדריך המקצועי מוסיף לעצמו ידע גם בגלישה על משטחי קרח.

מתחם פנטזיה הוא מרחב יוצא דופן בתוך האייס מול המאחד מספר אטרקציות באילת: יש כמה וכמה משחקים ומקומות מאתגרים המתאימים לכלל האוכלוסייה ופעילים גם בימי שבת.

אחת האפשרויות המלהיבות היא בעיטת כדורגל לשער בו עומד רובוט המסוגל לקלוט את רוב רובם של הכדורים. הכדורגלן שעומד מול הרובוט עושה כל שניתן כדי להכניע אותו וזו מלאכה לא פשוטה. מי שמצליח במשימה זו זוכה גם לפרס איכותי מהנהלת המקום.

דרך נוספת להוצאת אנרגיה היא משחק לחימה הנקרא לייזר טאג בו מתמודדות שתי קבוצות זו בזו. המטרה היא ל"חסל" את האויב ולנצח בקרב. כדי להלהיב את המשתתפים הם מקבלים רובי דמי, לובשים עליהם אפוד צבעוני ומהר מאד הם מתחילים בלחימה בהתאם להנחיות של המדריכים. ההפתעות שאורבות בכל פינה והקושי הרב מול הקבוצה השנייה שגם היא נלחמת ללא לאות יוצר קרבות מלאי אנרגיה ואדרנלין לשמחתם הרבה של כל המשתתפים.

בחדר האשליות קשה לזהות את החברים ואת בני המשפחה, כל אחד מהם מקבל צורה חדשה. אדם גבוה נראה נמוך וההפך, מי ששמן נראה רזה וההפך. הסיטואציות המצחיקות הללו הופכות את השהייה בחדר זה למצחיק וחוויתי במיוחד.

כדי להירגע מהשבת העמוסה, נכנסים לקולנוע הייחודי במתחם הפנטזי המאפשר לצופים להרגיש שהם שחקנים בסרט, חשים את הנסיעה במכוניות או ברכבות כאילו הם יושבים בתוכם ונהנים מריחות מיוחדים הנישאים באוויר בהתאם למה שרואים בסרט.

אטרקציות באילת בשבת

אטרקציות פתוחות באילת בסופ"ש

נמצאים באילת ומחפשים אטרקציות מלהיבות לכל המשפחה או יום כיף באילת? במתחם הפאנטזי באייסמול זמינות עבורכם אטרקציות פתוחות באילת בשבת, במגוון רחב של פעילויות מדליקות לכל הגילאים. המתחם פתוח כל השבוע מהבוקר עד הלילה. אנו מזמינים אתכם להגיע, ליהנות ולצבור חוויות מרגשות ומדליקות.

היתרונות של מתחם הפאנטזי באילת – מגוון אטרקציות פתוחות בשבת:

  • המתחם נמצא בקניון, כך שתוכלו לשחרר שם את הילדים ובני הנוער שלכם במתחם לבלות וליהנות (מגיל מסוים הם יכולים להישאר ללא השגחה) וללכת לקניות. כמו כן תוכלו לעשות הפסקה מהאטרקציות המלהיבות וללכת למתחם האוכל לארוחה טובה.
  • תוכלו לשלב את האטרקציות במתחם עם אטרקציות נוספות כמו שופינג, תספורת, מניקור/פדיקור, טיפול פנים ועוד ועוד.
  • מגוון רחב של אטרקציות בילוי לכל המשפחה כך שאף אחד לא צריך להשתעמם.
  • האטרקציות במגוון ז'אנרים שונים כך שכל אחד יכול לשחק וליהנות במה שמעניין אותו.
  • הקניון מקורה וממוזג ומתאים לכל מזג אוויר.

אילו סוגי אטרקציות פתוחות באילת נוכל למצוא במתחם?

במתחם הפאנטזי באייסמול באילת, תוכלו למצוא מגוון רחב של אטרקציות פתוחות באילת בשבת ומלהיבות המחכות רק לכם אז אם אתם מחפשים אטרקציות לילדים באילת זה המקום. לדוגמה תוכלו להיכנס לסרט מפחיד ולירות על גורמים עוינים המנסים לפגוע בכם כמו אנשי זאב, זומבים ועוד בהתאם לסיפור שתבחרו. תוכלו לנסות את קורת הפחד, להיכנס לסימולטור הליכה על קורה בגובה שידמה הליכה בגובה 120 מטר! תוכלו לשחק בפעילויות קבוצתיות של לייזר טאג, לצפות בסרטי 7 ממדים עם כיסאות זזים, לזכות בפרסים מדליקים וחטיפים במנוף האנושי, לירות עד כמה אתם טובים בירי בסגנון המערב הפרוע או כמה אתם טובים בכדורגל ובעיטות לשער מול שוער הרובוט המתקדם שלנו. במילים אחרות כל מה שאתם צריכים במקום אחד!

חנויות פתוחות בשבת באילת

המתחם פתוח במשך רוב שעות היום (כדאי להתעדכן בשעות הפתיחה באתר). הפעילויות פתוחות לכולם, ויש לכם מבחר גדול של אטרקציות, המספיקות ל3 חופשות… אנו מזמינים אתכם להגיע עם הילדים, החברים, בני/בנות הזוג וכל המשפחה. המתחם מתאים גם לאירוח קבוצות ואירועים שונים בתיאום מראש כמובן. תבלו!

לחצו לשיתוף

דילוג לתוכן