פאנטזי אטרקציות באילת

אטרקציות באילת בערב

אטרקציות באילת בלילה

הבילויים בערבים הם חלק מרכזי וחשוב בהגעה לחופשה. זה הזמן לצאת וליהנות מסוגים שונים של אטרקציות שברוב המקרים ביום יום לא מצליחים להגיע אליהן עקב אילוצי הזמן.

בשנים האחרונות נפתחו בעיר אילת הרבה מאד מקומות חדשים כך שההיצע של מקומות הבילוי היה להרבה יותר מהותי.

האופציות הן רבות ומגוונות ובמהלך ימי החופשה אפשר לבחור לאיזה בילוי יוצאים בכל ערב.

נופשים רבים אף מבקרים בשני מקומות בכל ערב כדי להספיק ולגמוע את מירב האפשרויות.

במאמר הבא רשמנו לכם על 9 אטרקציות באילת בלילה. תהנו.

אטרקציות באילת בלילה

1. מועדונים ברחבי העיר אילת

המועדונים באילת הם ברמה גבוהה מאד והם מציעים חוויה חדשה בכל ערב.

דיג'יי מעולים מרקידים את הקהל, רבים מהאורחים מתמקמים על רחבת הריקודים מתחילת הערב ועד סופו, מוגשים משקאות באיכות מעולה וצוותי המלצרים הם בעלי תודעת שירות גבוהה.

קיימים גם מועדוני זמר וחדרים לשירת קריוקי. הלקוחות נהנים לשיר את השירים האהובים עליהם בקולי קולות מתוך הידיעה שמדובר בחדרים אקוסטיים והם אינם מפריעים לשכנים.

הברים השונים עובדים לאורך כל הלילה, זה המקום ליהנות עם החברים ועם בני המשפחה, עוד משקה ועוד בירה. שוכחים את ענייני היום יום וחוזרים במונית לבית המלון.

מי שאוהב לשחק סנוקר יוכל להגיע למועדונים ולשחק כמה משחקים מרתקים ומאתגרים מול האורחים האחרים לשמחת כולם.

2. מסעדות ובתי קפה

גם בתחום הקולינרי חל שינוי גדול באילת בשנים האחרונות. נפתחו הרבה מאד מסעדות ובתי קפה המנוהלים באופן מקצועי על ידי שפים מובילים בתחומם.

ההיצע הגסטרונומי מאפשר לכל מי שנמצא בחופשה לבחור את המסעדה בסגנון האהוב עליו, מסעדות דגים, אסיאתיות, איטלקיות, מזרחיות וכו'.

האיכות והטיב המעולה של המטעמים תגרום לכך שהאורחים יבקרו שוב במסעדות ובבתי הקפה המעולים.

3. מצפה הכוכבים באילת

בכל ערב אפשר להגיע למצפה הכוכבים ולצפות בכוכבים באמצעות הטלסקופ הענקי.

הכוכבים נראים פתאום מאד קרובים ואפשר לראות את ההבדלים ביניהם. ההדרכה המקצועית מעניקה ידע רב לבני המשפחות ובעיקר לילדים הצמאים למידע ולכן מוסיפים לעצמם ידע רב.

מקום אידאלי לבילוי משפחתי עם ילדים הנחשפים לתחומי עניין כמו אסטרונומיה.

4. מתחם פנטזי

אחד המקומות האטרקטיביים הסוחפים אליהם קהל רב בכל יום הוא מתחם פנטזי.

מדובר במקום ממוזג ונעים במיוחד שהוקם כדי ליצור מתקנים מסקרנים עבור קהל הנופשים באילת. המקום פתוח גם ביום וגם בערב וממוקם בתוך קניון האייס מול.

בתוך המתחם קיים בית קולנוע המאפשר לצופים להיות חלק מהעלילה בסרט. הם יושבים על כיסאות שזזים בהתנהלות מסוימת כמו ברוחות חזקות או כשהשחקן נוהג במכונית.

כל מי שיושב על הכיסא חש את כל הסיבובים העליות והירידות, גם את פגעי הטבע מרגישים, גשם מטפטף, חום, עשן ועוד.

המקום המקורה והממוזג הוא האידאלי לבילוי בערבים כשחם בחוץ והלחות היא בלתי נסבלת.

במתחם אפשר ליהנות ממשחק כדורגל יוצא דופן מול רובוט הניצב בשער. בזכות החיישנים המדויקים שלו הוא מצליח לתפוס כמעט כל כדור שנבעט לשער, הרובוט לא מתעייף כך שהעייפות אינה משפיעה עליו.

האתגר הגדול גורם לכדורגלנים לעשות כל שניתן כדי להבקיע גול ומי שמצליח זוכה בפרס מטעם הנהלת המקום.

בנוסף לכך יש במקום מבוך מראות. נחמד מאד להיכנס אליו יחד כמה חברים ובני משפחה, זה נראה מאד פשוט למצוא את הדרך החוצה אך עקב האשליות האופטיות, גודלן של המראות והזוויות השונות שהן הותקנו, הן יוצרות מצב אבסורדי שקשה מאד למצוא את הדרך החוצה.

ההפתעות בכל פינה יוצרות חוויה מצחיקה במיוחד.

סימולטור כדורגל באילת

5. דארק רייד

דארק רייד היא אטרקציה אינטראקטיבית עשירה ורב חושית המשתמשת בטכנולוגיה חדישה עם אנימציה, סאונד, מוסיקה ואפקטים מיוחדים כדי להבטיח חווית משחק מעולה. במהלך המשחק תידרשו לכוון ולירות לעבר “גורמים עוינים” שרוצים לפגוע בכם – בין אם זומבים, אנשי זאב, ליצנים מפחידים או אפילו סתם פיראטים.

במהלך המשחק נדרשים לכוון ולירות לעבר “גורמים עוינים” שרוצים לפגוע בכם – בין אם זומבים, אנשי זאב, ליצנים מפחידים או אפילו סתם פיראטים.

האטרקציה האינטראקטיבית הרב-חושית הזו, שתוכננה לכל המשפחה, מיועדת ל-8 שחקנים עם מערכת הירי המהירה בעולם, מסך מעוגל, וגרפיקה תלת ממדית בזמן אמת עם אפקטים מיוחדים.

6. מקספלייט

אחד המתקנים המיוחדים שהגיעו לאחרונה למתחם פנטזי באילת הוא מקספלייט סימולטור אשר מזכיר בביצועים שלו את כל המתקנים המאתגרים המתאימים להרפתקנים בלונה פארק.

המשתתפים יושבים חגורים בתא אשר מזכיר תא טייס והמתקן מסתובב בלופים ובגלגולים מצד לצד. זוהי חוויה כיפית ומטלטלת וקולות השמחה המהולים גם בקולות הפחד, נשמעים למרחק רב. 

במהלך הזמן שהלקוחות נמצאים בתא זה, הם נהנים מסרטים ייחודיים ברמת הקרנה של HD.

קיים מבחר גדול של סרטים חווייתיים והמשתתפים נהנים לצפות בהם כשהם חשים שהם ממוקמים אי שם באוויר. 

תוכנית המסע במתקן מקספלייט סימולטור באילת, מזכירה את המסלול שעושים ברכבת הרים שבה עולים בבת אחת ויורדים במדרון במהירות עצומה, לקול צעקותיהם של כל מי שנמצא על המתקן.

זמן השהות במתקן אינו ארוך אך לאור החוויות העוצמתיות התחושה היא שמדובר בפרק זמן ארוך מאד. 

מקספלייט סימולטור

7. המנוף האנושי

אם אהבתם את המכונות בהן מכניסים מטבע ומפעילים מנוף שבוחר עבורכם פרס, לא תאמינו מה הבאנו לכם.
המנוף האנושי – פיתוח ישראלי עצמאי, היחיד שעומד בתקן מכון התקנים!
 
המנוף הוא אתם, או חבר, או ילדיכם – נרים אתכם לריחוף חוויתי בגובה של 3 מטרים ומשם תצללו לבריכה מלאה הפתעות. מי שמנווט אתכם ליעד הוא חבר או בן משפחה.
 
תוכלו לאסוף חטיפים כרצונכם + פרס אחד שתאספו על פי בחירתכם! 

8. מרוץ מכוניות

בואו לנהוג אצלנו – במתקן היחיד בארץ, אטרקציה חדישה שיצאה לשוק רק השנה, המילה האחרונה בתחום המשחקים האלקטרוניים! 

אצלנו תוכלו להשתתף במרוץ כזה, בעודכם נוהגים בסימולטור המדמה מכונית מרוץ. רק שימו לב – הסימולטור לא מריץ משחק מחשב, כי אם נוהג במכונית מוקטנת אמיתית לגמרי, על מסלול מירוצים, יחד עם אלו שאתם מתחרים בהם. אתם נוהגים מול מסך המציג את תמונת המצלמה על גבי המכונית שלכם!

מדובר במרוץ מכוניות מהיר מאוד וזה הדבר הכי מרגש בו!

9. לייזר טאג

לייזר טאג באילת, מצויידים ברובי לייזר טאג ואפוד מגן מתקדם. אתם נכנסים לתוך מבוך חשוך ועתידני בו הסכנה אורבת מאחורי כל פינה מרגע תחילת המשימה, מוזיקה קצבית, אווירה מעורפלת ומחשמלת, בתוך שדה קרב עתידני עליכם לפגוע ביריבים שלכם על מנת לצבור כמה שיותר נקודות ולנצח.

לחצו לשיתוף

דילוג לתוכן