פאנטזי אטרקציות באילת

פעילויות לטיולים שנתיים באילת

טיולים שנתיים באילת הם הזדמנות יוצאת דופן לפרוק את המתחים, ליהנות מהשמש ומאפשרויות הבילוי הרבות בעיר הדרומית ובעיקר לשכוח מהימים והלילות שבני הנוער למדו ללא הפסקה כדי להצליח בלימודים.

עיר הנופש האולטימטיבית אילת, מציעה הרבה מאד סוגים של פעילויות לטיולים השנתיים וצוות המורים בוחר מראש את האטרקציות המתאימות ביותר לתלמידים ומתאמים לוח זמנים עמוס הכולל התנסויות בתחומים שונים.

אטרקציות בטיולים השנתיים באילת

פעילויות לטיולים שנתיים באילת

בתחום הטיולים אפשר לבחור בטיול בקניון האדום, דרך מהממת ביופייה תוך עלייה וירידה בנקיקי הסלעים. ההליכה כוללת דרך לא קלה ומיקומים ספציפיים שבהם יורדים באמצעות רתמות וחבלים בסנפלינג, חוויה מאתגרת ויוצאת דופן.

טיול מהנה נוסף הוא נסיעה לחוות הגמלים אשר בה אפשר לצאת לטיולים קצרים על נאקות(נקבת הגמל), או בכרכרות המובלות על ידי חמורים ולנהוג ברייזרים בחווה בהתאם להוראות הבטיחות. בחווה קיים פארק חבלים סבוך ומורכב המאפשר לבני הנוער לטפס ולרדת שוב ושוב עד שהם מתעייפים.

מקומות המשלבים הנאה עם למידה

באילת קיימים מקומות מרתקים רבים שבהם המטיילים נהנים מאד לבלות אך הם יוצאים משם עם ידע רב כך שיש לכך גם ערך מוסף.

מצפה הכוכבים מאפשר לתלמידים לצפות בלילות בכוכבים השונים, ליהנות מראיה קרובה שלהם באמצעות הטלסקופ ולקבל מידע על הכוכבים השונים, ההבדל ביניהם והתנועתיות שלהם בשמיים.

הגן הבוטני מרכז שפע של צמחים, עצים ופרחים שחלקם היו בישראל גם בימי קדם. הסקירות המאלפות ששומעים במקום מעמיקות את הידע הקיים לכל אחד מהם.

פארק הצפרות שבו אפשר לצפות בהיצע נרחב של בעלי כנף החיים במקום באופן קבוע או נודדים ממקום למקום ומגיעים לאילת בעונות מסוימות. הטיפול בציפורים והמחקר עליהם הוא מידע מרתק וברוב המקרים בני הנוער יושבים פעורי פה וגומעים את המידע בשקיקה.

אטרקציות ימיות באילת

בין המקומות המיוחדים בעיר הדרומית שמגיעים אליהם אלפי תיירים בשנה אפשר למצוא את המצפה התת ימי המאפשר למטיילים לראות דגים בשלל צבעים ובשלל גדלים, אפילו כשיושבים ליד הזגוגיות פרקי זמן קצרים מצליחים לראות הרבה מאד סוגים של דגים גדולים ומיוחדים מאד ואלמוגים בשפע של צורות וגוונים.

כמו כן, ביקור בריף הדולפינים ושחייה עם הדולפינים זו אטרקציה נפלאה כשרואים את החיות הימיות ושוחים לידן ונחשפים להתנהגות שלהם, מדובר בחוויה עוצרת נשימה שתיזכר לכל החיים.

משחקים באייס מול

בין החנויות באייס מול קיים גם מתחם פנטזי המציע הרבה מאד משחקים חווייתיים לבני הנוער שמוציאים מהם המון אנרגיה.

במבוך המראות יודעים היכן הכניסה אך קשה מאד למצוא את היציאה. קיימות בו מראות רבות לאורך המסלול, בגדלים שונים היוצרות אשליות אופטיות. מקום שנראה מעבר זמין הוא בעצם דרך ללא מוצא ולכן יש ללכת חזרה ולחפש דרכי מילוט אחרות. ההסתובבות הזאת יוצרת המון רגע צחוק והתפרקות והחבורה נהנית שם מכל שניה.

 

לעלות על קורת הפחד נראה שזו משימה קלילה אך כשמצרפים לכך אשליה שהמתחרה נמצא במרומי גורד שחקים, הפחד הוא עצום אף על פי שבפועל הוא ממוקם מעט מעל הקרקע בלבד. הקהל מלווה את המתחרה בקריאות עידוד כך שמדובר בחוויה כיתתית מלכדת ונפלאה.

לאחר כל האטרקציות, זה הזמן לנוח והמקום המתאים ביותר לכך הוא קולנוע רב ממדי ייחודי אשר הקהל הופך לחלק פעיל בעלילה. הכיסאות זזים עם תנועת רכבי המירוץ, הגשם שרואים על המסך לא פוסח גם על הצופים והם נהנים מכך, עשן מכסה את האולם ואין ספור הפתעות מחכות להם בכל פינה.

לחצו לשיתוף

דילוג לתוכן