פאנטזי אטרקציות באילת

מציאות מדומה באילת – חוויה שלא תרצו לפספס

במהלך חופשה באילת, כולם מעוניינים להגיע למקומות מרתקים כדי ליצור חוויה מעצימה בנופש זה.

בתוך העיר קיימים כמה מקומות מעניינים אך המתחם המוצלח מכולם הוא פנטזי. מדובר במתחם חדש יחסית וממוקמים בו כמה מרחבים חווייתיים מיוחדים שקיימים רק באילת.

מתחם פנטזי

המתחם הוקם בתוך פארק הקרח כך שאפשר ליהנות מהקניות, מגלישה על הקרח וגם מהאטרקציות הייחודיות.

סרטי המציאות המדומה שאהובים מאד על הקהל, סחפו את מנהלי המתחם לייצור אטרקציות ברוח זו של מציאות מדומה היוצרת עניין רב אצל המשתתפים.

קורת הפחד

קורה הממוקמת באולם והאדם העולה עליה אמור לעבור מרחק קצר אך המציאות המדומה יוצרת אצלו פחדים עצומים ולכן קשה לו להמשיך במשימה. האווירה השוררת היא בגורד שחקים והמתחרה אמור לעבור מנקודה לנקודה ולעשות כל שניתן כדי לא ליפול מגובה רב לקרקע. כדי להגביר את התחושה שמדובר בקומה גבוהה, שומע המתחרה ציוץ של ציפורים העפות לכאורה לידו, הוא מרגיש את הרוח הקרירה הנושבת על גופו כיאה לתחושה כשנמצאים בקומה כל כך גבוהה ועוד.

עקב הפחד, קשה לו להתקדם וחבריו מעודדים אותו להמשיך במשימה לאט לאט כדי לעבור את המשוכה ולהגיע בשלום לנקודת הסיום.

כל מי שמבצע את המאמץ הזה ומסיים את המסלול, יוצא בתחושת ניצחון עילאית כאילו כבש את פסגת העולם.

לייזר טאג

מתחם הלייזר טאג הוא מתחם קרבות ייחודי המדמה שהייה בשדה קרב עתידני אשר יש בו הרבה מאד מסתורין.

המשתתפים מתחלקים לשתי קבוצות המתחרות זו בזו. הם אינם יודעים במה ובמי הם יתקלו במהלך הקרבות אך הם לובשים את המדים המייצגים אותם כולל האפוד הצבעוני ויוצאים לקרב פנים אל פנים. רובה הפייזר שלהם עושה עבודה מקצועית ומותיר "חללים" בכל אחת מהקבוצות.

הקרב המרתק נמשך פרק זמן שנקבע מראש ובסופו נקבע מיהי הקבוצה המנצחת. הסיפוק בתום הקרב הוא עצום, זוהי הזדמנות להתפרק מהמתחים ומהלחצים ולהוציא כמות עצומה של אנרגיה במציאות עתידנית סוחפת ומאתגרת כך שרבים מהמשתתפים מרגישים שהם בסרט או שחזרו לימי השירות הצבאי.

מציאות מדומה באילת - חוויה שלא תרצו לפספס

חדר אשליות

בחדר האשליות קיימות אשליות אופטיות ולכן המציאות נראית בו שונה לחלוטין. הממדים של המשתתפים הופכים לאחרים, הרזים נראים שמנים, הגבוהים נראים נמוכים וכו'. עיוות הממדים יוצר מצב בו האורחים אינם מזהים את חבריהם ומתחילים לנחש במי מדובר על פי סממנים חיצוניים. הקוטביות הגדולה של כל אחד מהם יוצרת הרבה מאד צחוקים ושמחת חיים וקשה מאד לעזוב את החדר בתום הפעילות ולחזור למציאות העכשווית.

קולנוע 7D

אטרקציה יוצאת דופן אשר בה הקהל הוא חלק מהשחקנים בסרט ונשאב למציאות המדומה המתרחשת בסרט. הצופים נעים בכיסאותיהם המתנדנדים לכיוונים שונים עם מהלך הנסיעה, הם זוכים לחוויות מצחיקות ומפתיעות כמו גשם באמצע הקיץ שמרטיב גם אותם או נסיעה מפותלת ומסוכנת במכונית מרוץ כשהם הנהגים במכונית.

חוויה מטלטלת בקולנוע הכוללת אפשרות לצפייה בסרטי ילדים, סרטי אימה או פעולה כשבכל אחת מהקטגוריות יש סרטים עוצרי נשימה הלוקחים עימם את הקהל לחוויה של שכרון חושים, שלא תשכח במהרה.

מבוך המראות

מבוך המראות נראה מבוך רגיל שנכנסים אליו מכיוון אחד ודי בקלות אפשר למצוא את היציאה ממנו, אך זו מציאות מדומה המתרחשת בזכות הרבה מאד מראות ופרוזדורים המסבכים מאד את הדרך החוצה. הנתיבים מתעתעים ומפותלים, המראות מראות על מסלולים שהם למעשה דרך ללא מוצא ורק אחרי כמה ניסיונות מוצאים את השביל החוצה.

לחצו לשיתוף

דילוג לתוכן