פאנטזי אטרקציות באילת

מקומות לחגוג יום הולדת באילת

בעיר הכי חמה בישראל, חוגגים ימי הולדת בדרך כלל במקומות סגורים וממוזגים כדי שתהיה הנאה מלאה מכל פעילות חברתית ומשפחתית.

בין החוגגים ימי הולדת באילת יש הרבה מאד מקומיים וגם הרבה מאד נופשים המגיעים מכל רחבי המדינה כדי לחגוג בעיר הדרומית את יום ההולדת של אחד מבני הזוג, של אחד הילדים או בן משפחה אחר. קבלו כמה רעיונות להפעלה ליום הולדת במאמר הבא…

חגיגה מושלמת בפנטזי אילת

מתחם פנטזי באילת הוא המקום המתאים ביותר לעריכת ימי הולדת לאור האפשרויות הרבות הקיימות בו לבילוי ייחודי. יש בו מרחבים פנימיים שכל אחד מהם עוסק בתחום אחר והשהיה במרחבים יוצרת חוויה עוצמתית מאד המקרבת את המשתתפים זה לזה, הן אם מדובר בבני משפחה והן אם מדובר בחברים.

המטרה המשותפת מאחדת אותם, מדרבנת אותם לנצח במערכה ויוצרת שיתופי פעולה מדהימים שהם בסיס ליחסים ביניהם גם לאחר שהחגיגה מסתיימת.

מתוך המרחבים הקיימים, בוחרים מארגני כל יום הולדת אילו מהמשחקים הם המתאימים ביותר לקבוצה המגיעה בהתאם להרכב הגילאים, לאהבותיהם של האורחים ופרמטרים אישיים נוספים.

סימגול

פעילות פנטסטית לאוהבי הכדורגל המרגישים כי הם שחקנים מצוינים כמו רבים משחקני הכדורגל המפורסמים בארץ ומעבר לים. כאן הם יתמודדו מול רובוט שמשמש שוער ואמור לקלוט את הפנדלים הנבעטים ממרחק של 7 מטר לעבר השער. מכיוון שמדובר ברובוט, יש לו יכולות לעצור כמעט כל כדור אך אם הבעיטה מתבצעת בצורה מתוחכמת ומיוחדת, קיימת סבירות גבוהה שהשחקן יכניע את הרובוט ויזכה בנקודה לזכותו.

כיוון שמדובר במשימה די קשה, מי שמצליח להבקיע גול זוכה במתנה מכובדת מהנהלת המתחם כך שהמשימה הופכת לכדאית ומהנה הרבה יותר.

מקומות לחגוג יום הולדת באילת

קולנוע 7 ממד

בית קולנוע ייחודי הקיים רק באילת המאפשר לצופים ליהנות מסרט מוביל מתוך הקטגוריות של סרטי אימה, סרטי ילדים או סרטי פעולה כשהם בעצמם מהווים חלק מהסרט. במהלך הסרט קורים דברים שונים כמו עשן המתפזר במקומות שונים באולם ומריחים גם את ריחו, טיפות גשם הזולגות על היושבים, רוחות הנושבות בעוצמה, דגדוגים במקומות שונים בגוף, אורות המרצדים בין השורות ותחושות רבות נוספות ההופכות את הצופים לחלק מהשחקנים. הם מרגישים בדיוק מה קורה במהלך הסרט תוך כדי תזוזה של הכיסאות שלהם במצבים יוצאי דופן כמו בעת נסיעה במכונית או טיסה במטוס כך שמדובר בחוויה עוצרת נשימה.

לייזר טאג

מתחם מאתגר של מלחמה עתידנית בין שתי קבוצות פנים אל פנים תוך שימוש ברובה פייזר, תלבושות ייחודיות ואפודים צבעוניים כך שהמשתתף נמצא כל כולו בתוך המשחק ועושה כל שניתן כדי להיות בקבוצה המנצחת תוך שימוש באסטרטגיות פורצות דרך וטקטיקות מפתיעות כדי להכניע את היריב.

מקומות לחגוג יום הולדת באילת

קורת הפחד

להיות באולם אך להרגיש כאילו נמצאים בבניין רב קומות, בין שמיים לארץ. על כל אחד מהחברים ללכת מרחק קצר יחסית על הקורה אך לאור האווירה והסימנים, התחושה היא שנמצאים בגובה רב ולכן הפחד משתלט על כל אחד וקשה מאד להתקדם על הקורה.

חדר אשליות

זה המקום שבו כל אחד הופך פתאום לאדם בעל נראות שונה. הגבוה הופך לנמוך וההפך. הרזה הופך לשמן וכו'. הסיטואציות המביכות והמצחיקות גורמות לכולם לצחוק בקול רם לאורך כל הפעילות המבדרת כשקשה לזהות מי הוא מי(,)לאור האשליות האופטיות בכל רחבי האולם.

מבוך מראות

המטרה היא לצאת בדרך המהירה ביותר ממבוך המראות אך הדרך היא פתלתלה וצופנת הרבה מאד הפתעות, כל מה שנראה פשוט הוא מסובך וקשה מאד למצוא את המסלול החוצה.

לחצו לשיתוף

דילוג לתוכן