פאנטזי אטרקציות באילת

ערב חברה במתחם פנטזיה באילת

בכל מקום עבודה, נוצר הווי בין האנשים במיוחד אם מדובר באנשים שהם פחות או יותר באותה שכבת גיל. הם כבר מכירים מצוין זה את זה, נהנים לעבוד יחד ולשתף פעולה, גם נוצרות חברויות אמיתיות ולכן זה כיף גדול להיפגש כל העובדים בשעות הערב כדי ליהנות מערב גיבוש שמארגנת הנהלת החברה לעובדיה.

כל ערב כזה הוא צעד נוסף בקשרים המצוינים בין העובדים אשר רק ילכו ויתחזקו לאחר ערב החברה. כדי להוסיף ממד של הפתעה, הנהלת החברה אינה מעדכנת את העובדים מה תהיה התכנית בערב החברה, העובדים יכולים לנחש שילכו יחד למועדון ריקודים, למופע של זמר מוביל, לארוחת ערב מצוינת או לכל מקום אחר שייבחר.

מתחם פנטזיה באילת

אחד המקומות המתאימים ביותר לערבי חברה באילת הוא מתחם פנטזי. מדובר במתחם אטרקציות באילת אטרקטיבי שיש בו כמה מרחבים פנימיים ובכל אחד מהם מוקד של משחק חוויתי, משחקים מאתגרים ועוד.

עובדי החברה שיגיעו למתחם זה ייהנו מערב מרתק וסוחף שיוציא מהם את המיטב ויגרום להם לרגעי צחוק ואושר רבים.

הנהלת החברה נחשפת מבעוד מועד לאפשרויות הרבות של מתחם פנטזי ומתוך ההיכרות עם העובדים בהתאם לרוח הספורטיבית שלהם ולגילם, משריינים מקומות במרחבים הרלוונטיים.

קורת הפחד

ללכת על קורה זה נראה הליך פשוט אם שומרים על שיווי המשקל, אך כשמדובר במקום אשר סביבו יוצרים מציאות מדומה, הצעדים הפשוטים הופכים להיות מפחידים למדי.

מי שמטפס על הקורה נחשף לרוח קרירה, בדיוק כמו שמרגישים בקומות העליונות של גורד השחקים, הציפורים מצייצות מסביב והעובד בטוח שהוא נמצא בגובה רב וכל צעד עלול להפיל אותו לתהום. החברים מעודדים את המתחרה, דבר שיוצר שיתוף פעולה יפהפה עד ההגעה לקו הגמר.

ערבי חברה באילת

חדר אשליות

כל מי שנמוך רוצה להיות גבוה וכמעט כל מי שקצת שמן, מעוניין להיות רזה. בחדר האשליות כל החלומות הללו מתגשמים, כל אחד מהעובדים נראה הפוך מהנראות שלו במציאות.

קשה להבחין בין אדם זה לאחר ולהבין מול מי עומדים. האשליה האופטית מבלבלת את כולם ויוצרת הרבה מאד מצבים מצחיקים המעלים מאד את מצב הרוח.

לייזר טאג

גולת הכותרת של מתחם פנטזי לערבי חברה באילת הוא הלייזר טאג. משחק מלחמה עתידני ורצוף הרבה מאד מסתורין הנערך בין שתי קבוצות של עובדי החברה.

האתגר המהותי שהוצג בפני העובדים מוציא מהם את רוח הקרב, חלק מהם מרגישים שחזרו לימי הצבא והם נלחמים עם רובה הפייזר שלהם בכל העמדות ובכל המסלולים כדי לנצח בקרב.

שאגות הקרב נשמעות למרחוק והעובדים מנהלים קרבות של פנים מול פנים מול העובדים האחרים ובתום פרק הזמן של המשחק, נקבע על פי ההישגים מול האבדות, מיהי הקבוצה שניצחה.

הסיפוק העצום של המתחרים הן של המנצחים אך גם של המפסידים יוצר אחווה נפלאה בין כולם וקשה מאד להרגיע אותם כיוון שרמת האדרנלין שלהם הרקיע שחקים במהלך הקרבות המרתקים.

קולנוע 7D

זה בדיוק הזמן להירגע וליהנות מסרט טוב, סרט אקשן או אימה אבל לצופים מצפה הפתעה גדולה כיוון שהכיסאות נעים במהלך הסרט לכיוונים שונים בהתאם לכיוון הנסיעה במטוס, במכונית או בספינה.

האורחים נהנים מחוויות מסעירות כמו רוח שנושבת בחוזקה, גשם המשפריץ עליהם גם כן, עשן המתפזר ברחבי האולם ועוד שפע של אטרקציות מצחיקות ומעוררות עניין.

בסוף הערב המרגש, זה הזמן לארוחה טובה ולבירה מהחבית כדי לסגור את הערב במצב רוח מרומם כדי שיהיו ערבים מוצלחים נוספים מסוג זה.

למידע ופרטים נוספים, אתם מוזמנים ליצור קשר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר עבור ערב חברה שלא תשכחו

לחצו לשיתוף

דילוג לתוכן