פאנטזי אטרקציות באילת

חוגגים מסיבת רווקים באילת

בשנים האחרונות יותר ויותר רווקים מחליטים כי כמה ימים לפני החתונה הם חוגגים מסיבת רווקים שלא תשכח במהרה. לחגיגה הגדולה מגיעים החתן עם חבריו הקרובים, בני משפחה כמו אחים, גיסים או בני דודים, חברים קרובים מהעבודה הנמצאים בקשרים הדוקים ועוד.

כשמחפשים מקום לחגוג רוב הרווקים או החברים המארגנים את המסיבה מעדיפים לתאם מקום למסיבת רווקים באילת, להיות במרחק רב מהבית ולחגוג כהלכה את ימי הרווקות האחרונים לפני שעונדים את הטבעת לכלה.

כך חוגגים מסיבת רווקים באילת – תיאום מיקום למסיבת הרווקים

חוגגים מסיבת רווקים באילת

מסיבת הרווקים נמשכת בדרך כלל לאורך כמה ימים או סוף שבוע ארוך. בוחרים מלון מפנק ומזמינים את מספר החדרים הנדרש ולאחר מכן בוחרים תוכן שיהיה מעניין, מרתק ויותיר את המוזמנים פעורי פה בימים הללו.

חוץ ממוסיקה טובה ומשקאות, אפשר לתאם חוויות עוצרות נשימה במתחם פנטזי הממוקם בתוך האייסמול ומציע לחוגגים מסיבת רווקים אטרקציות יוצאות דופן שבהן תהיה להם הנאה מכל דקה.

ברוב המקרים אחד מכל החבורה נבחר כמארגן של מסיבת הרווקים, הוא זה שנחשף לשפע האפשרויות במתחם ועל פי ההיכרות עם החברים, הוא מחליט אילו אטרקציות יהיו המתאימות ביותר עבור כולם. אתם מוזמנים לארגן את מסיבת הרווקים שלכם במתחם האטרקציות באילת הכל במקום אחד.

 

קולנוע 7D

אחרי הנסיעה המתישה לאילת ברכב או בטיסה, המקום הכי טוב להירגע הוא לשבת באולם קולנוע וליהנות מסרט פעולה או סרט מתח. רק כאן מצפה לאורחים הפתעה כיוון שהם משתתפים בסרט, הם מרגישים בדיוק מה שקורה על המסך, נהנים גם הם מהעשן שמתפזר באולם, מטיפות גשם באמצע הקיץ ומשלל חוויות נוספות שהפכו אותם לשחקנים לרגע.

החגיגה נמשכת, החברים מרגישים שהם בחופשה, מתפרקים לגמרי, שוכחים מבנות הזוג, מהעבודה ומכל מחויבות אחרות ונשבים בקסם של מתחם פנטזי שמאתגר אותם למסלולים נוספים.

סימגול

אחרי משחקי הכדורגל השכונתיים בימי ששי, זה הזמן להכניע את הרובוט שמבצע תפקיד של שוער כדורגל כול יכול. קשה מאד להבקיע גול אך החברים עושים כל שניתן תוך ביצוע טקטיקות חדשניות וחשיבה ספורטיבית, כדי להבקיע פנדל ממרחק 7 מטר. כשזה קורה הצרחות וקולות השמחה נשמעים בכל העיר, כל החברים על הרגליים וגם הנהלת המתחם מעניקה פרסים ייחודיים למי שמצליח להכניע את הרובוט הכול יכול.

המשתתפים מלאי אנרגיה ומלאי מוטיבציה והם מחפשים את האתגר הבא כדי להכתיר את מסיבת הרווקים באילת כמסיבה הכי טובה שהייתה להם לאור הפעילויות המיוחדות.

לייזר טאג

תחרות לייזר טאג באילת מפגישה בין שתי קבוצות של חברים למסמר הערב, כל קבוצה עושה כל שניתן כדי לנצח. לובשים את המדים יוצאי הדופן והאפוד המיוחד, חמושים ברובה פייזר הם יוצאים לכבוש את היעדים שנקבעו להם תוך לחימה עיקשת.

הם לא מוותרים לעצמם ולחברים ומנהלים קרבות פנים אל פנים כדי לזכות בקרב. בתום הזמן שהוקצה לכך, החברים מותשים אך מספרים כי היה זה אחד המשחקים שאהבו במיוחד במתחם והוא הוציא מהם את כל העצבים שאגרו בתקופה האחרונה כך שהם מרגישים כעת רעננים ומאושרים.

זה הזמן לחזור לבית המלון, ליהנות משחייה בבריכה, ממסג' מפנק במתחם הספא. אחרי ארוחת ערב חגיגית יגיעו כולם למועדון הנבחר ושם הם יעשו שמח, ירקדו ישירו וייהנו מאלכוהול משובח עד שעות הבוקר.

גם הרווק הנצחי של החבורה מצא את החצי השני שלו וכולם נהנים ממסיבת רווקים יוצאת דופן שכוללת היצע נרחב של משחקים לכולם, נופש אמיתי, מטעמים משובחים ואלכוהול שזורם כמים.

כולם ובמיוחד החתן, מוכנים ליום החתונה הקרב ובא אחרי שבילו במסיבת רווקים נפלאה שנמשכה כמה ימים בעיר אילת.

לחצו לשיתוף

דילוג לתוכן