פאנטזי אטרקציות באילת

מקומות בילוי באילת

מה לעשות באילת? כל מי שמתכנן חופשה באילת, חושב על הפעילויות השונות לאורך החופשה. רבים מהם רוצים רק נוח מהשגרה השוחקת, ליהנות מהשהייה בבריכות השחייה בבת המלון, אוכל טוב וצבירת כוחות חדשים לחזרה לשגרה. או שאפשרי להינות משפע האטרקציות באילת.

מתחמי הספא החדשניים והאיכותיים במלונות מציעים סוגים שונים של עיסויים, החל בעיסוי שבדי דרך עיסוי באבנים חמות, עיסוי תאילנדי והיצע נוסף שם עיסויים מצויינים המבוצעים על ידי אנשי מקצוע מיומנים.

טבילה בג'קוזי והתחושה הנפלאה של זרמי המים המקיפים כל אחד מהיושבים בו וממריצים את הדם במקומות החשובים, מוסיפה רבות לתחושת הרגיעה. אוהבי הסאונה נהנים משהייה בסאונה הרטובה או בסאונה היבשה על פי רצונם.

מקומות בילוי באילת

חוף הים של אילת

חופי הים הזהובים לאורכו של הים האדום מעניקים לנופשים אפשרות לרבוץ במשך שעות על החול הרך וליהנות מהשמש המלטפת כשהיא לא חמה מדי.

אוהבי הים יכולים להפליג בסוגים שונים של ספינות המשייטות לאורכו של ים סוף וליהנות מנופים מדהימים הכוללים ים כחול ורגוע, הרים גבוהים, את נופי סיני הרחוקה ואת עקבה הירדנית.

מי שמעדיף הרפתקאות יוכל לשכור בננה או סוגים אחרים של אטרקציות ימיות וליהנות מהשיט הפראי תוך נפילה מהבננה למים וחוזר חלילה.

אטרקציות באילת שאסור לכם לפספס

 

ספורט ימי אתגרי

אוהבי הספורט האתגרי נהנים לנוע במצנחים מעל המים, בסקי מים ובאפשרויות רבות נוספות המוצעות על ידי המפעילים בחופים השונים.

אחד המקומות היפים ביותר לצלילה בארץ הוא ים סוף. ההיצע הנרחב של אלמוגים, אין ספור סוגי דגים בשפע של גדלים, צורות וגוונים, סוחף אליו צוללנים מכל העולם. רבים מהם מבצעים צלילות כדי לראות את המראות המרהיבים, שבכל פעם מפתיעים.

מי שאין לו כוכבי צלילה, נהנה לעבור קורס צלילה מקצועי כדי שיוכל להצטרף לקבוצות הצוללנים ומי שיש לו כוכב אחד ומעוניין בכך מבצע קורסי המשך כדי להעלות את מספר הכוכבים שרשותו.אטרקציות לטיול שנתי באילת

ריף הדולפינים

הדולפין, החיה החכמה ביותר צוברת הרבה מאד מעריצים. בריף הדולפינים אפשר ליהנות מחברתם, לשחות איתם ובעיקר לבלות רגעי קסם עם החיות המקסימות והחברותיות.

מקומות בילוי באילת

שופינג באילת

לכיף הגדול בשופינג מתווספת העובדה שהרכישות הן ללא תשלום מע"מ, דבר המפחית משמעותית את עלויות המוצרים. הנופשים נהנים להסתובב ולעשות קניות במתחם ביג אילת, במול הים הוותיק, לאורך הטיילת ובאייס מול המאפשר שילוב של שופינג ואטרקציות כמו סקי על הקרח במשטח האיכותי שהוקם בו. נועלים את הנעלים הייעודיות ונהנים מגלישה איטית שמשתפרת לאט לאט על המשטח.

מתחם פנטזי

המתחם החדש יחסית באילת הוקם כדי לאפשר לנופשים ליהנות מפעילויות משותפות המתאימות למשפחות, לחברים ולעובדים. יש בו כמה וכמה אטרקציות מדליקות היוצרות שעות איכותיות לכל קבוצה שמוסיפות טעם נפלא לחופשה.

בין הפעילויות בפנטזי, משחק כדורגל שבו מנסים להבקיע פנדלים בשער המוגן על ידי רובוט שמצליח לחסום כמעט כל כדור המגיע לרחבת השער. משחקי לייזר טאג המדמים מבוך עתידני בו יש להתנהל, לנצח ולצבור נקודות רבות ככל האפשר.

מבוך המראות

מבוכי מראות אשר קל מאד להיכנס לתוכם אך קשה מאד למצוא את נתיבי היציאה עקב המראות המתעתעות. גם מי שחושב שמצא את המסלול הנכון, מסתובב לאחר פרק זמן מסוים ומחפש דרך חלופית. קולנוע תלת ממד בפנטזי היוצר אינטראקציה ופעילות בין הקהל לנעשה בסרט היא חוויה עוצמתית ויוצאת דופן לכולם.

טיולים

הטבע הפראי יוצר הרבה מאד מסלולי טיולים לאזורים שונים כמו תמנע, הרי אילת והחולות הצבעוניים באמצעות אוטובוסים, רכבי שטח, טרקטורונים ועוד. הנופשים נהנים מהליכה בשטח, מפגש עם חיות ונופים מרהיבים.

לחצו לשיתוף

דילוג לתוכן