פאנטזי אטרקציות באילת

מקומות לימי הולדת באילת

אחד המקומות הנפלאים המתאימים במיוחד לחגוג ימי הולדת אשר מאגד את האטרקציות באילת הוא מתחם פנטזי המציע לאורחיו מקומות יוצאי דופן להנאה מושלמת.

המתחם האטרקטיבי המלא באטרקציות תוכנן במיוחד כדי ליצור מקום בילוי בתוך האייס פארק.

לייזר טאג במבוך עתידני

הזדמנות נהדרת להוציא המון אנרגיה היא פעילות במתחם המדמה לוחמה בין שתי קבוצות המתחרות ביניהן על הניצחון הנכסף. כדי להיכנס למוד הנכון מקבלים המתחרים בגדים מתאימים כך שיוכלו לנוע בנוחות מקסימלית, כמו כן הם מקבלים כלי לחימה ייעודיים.   כל אחד מחברי הקבוצה עושה כל שניתן כדי להכריע כמה שיותר מתחרים מהקבוצה השנייה כדי לזכות בנקודות ובניצחון מוחץ.

האווירה באופן טבעי הופכת למלאת התלהבות, חברי הקבוצה מעודדים איש את רעהו כדי להוביל בתחרות. כל הצלחה מגובה בצהלות שמחה עצומות וכך כל המתחם הופך לחגיגה אמתית כשהמתמודדים עושים כל שניתן כדי ליצור אווירה מיוחדת והנאה מלאה.

מקומות לימי הולדת באילת

קולנוע תלת ממדי

אחת האטרקציות מעוררת ההשראה במתחם פנטזי היא הקולנוע שקיים רק באילת המקרין סרטי תלת ממד הכוללים גם שיתוף של הקהל בנעשה במהלך הסרט.

הקהל חש את מהירת הנסיעה של מכונית מרוץ החולפת במהירות על פני כל אתר בדרך למטרה הם מסתובבים עם הרכב בעיקולי הדרך ונהנים מהתוואי הלא שגרתי של המסלול. כל צופה חש כאילו הוא נוהג במכונית, חש את משבי הרוח הנעימים או החזקים ומרגיש שעוד מעט הרכב מתהפך.

קולנוע תלת ממדי

חוויות נוספות בסרטים אחרים כוללים טיפות גשם שזולגות על הקהל, ממטרות של מים, תחושה של בעלי חיים הנמצאים בקרבת מקום, ריחות נעימים המציפים את האולם, עשן ואין ספור רגעי קסם של אפקטים נוספים.

כדורגל

אחד ממשחקי הספורט האהובים בכל הזמנים הוא משחק הכדורגל, לא פשוט להבקיע גולים בשער של היריב אך כשמדובר ביריב שהוא רובוט המשימה הופכת לבלתי אפשרי. הקושי הוא זה שמדרבן את השחקנים להשקיע את כל מרצם ולהכניע את הרובוט.

רבים מהם מצליחים להבקיע גולים ועל כך הם זוכים בפרסים ייחודיים ובעלי ערך כספי גבוה מהנהלת מתחם פנטזי.

מקומות לימי הולדת באילת

מבוך מראות

במבוך המראות רואים מי הכי יפה בעיר, אך התמונה היא מתעתעת. קיימות במבוך מראות רבות המותקנות בשיטות שונות ולכן לא ברור למתחרים מהי הדרך החוצה. כל אחד מהם מנסה כמה וכמה אפשרויות כדי למצוא את הנתיב החוצה, לעיתים זה קורה במהירות ולעיתים לוקח פרק זמן ארוך עד שרואים את האור בקצה המנהרה.

לאורך כל המהלך השחקנים נהנים מהלא נודע ושמחים מכל הצלחה במציאת השביל הנכון. המשחק כולו מתאים לכל הגילאים, כולם נהנים להשתובב, להתקדם בשביל ולחזור אחורה על פי הצורך.

הפעלות ליום הולדת באילת

 

חגיגה מושלמת

מחפשים רעיונות ליום הולדת באילת?

כאשר המטרה היא לחגוג יום הולדת בדרך שונה ולא שגרתית, מתחם פנטזי הוא התשובה האולטימטיבית לכך. החוגגים נהנים משפע של מתקנים שקיימים רק בפנטזי אילת ולאורך כל האירוע אין אף אחד בצוות שהוא משועמם, כולם נרתמים למשימות השונות ונהנים מזמן איכות היוצר תחרותיות עצומה ודבקות במטרה המעניקים לכולם זמן איכות עם הסובבים אותם ביום החשוב.

כשחושבים על חגיגה אחרת כדי ליצור חוויה עוצמתית אך שונה מהחגיגות הנורמטיביות, כדאי לתאם מראש את המועד וליהנות ממסיבה יוצאת דופן.

להנאה יש ערך מוסף רב היא יוצרת קשרים מצוינים בין החוגגים, עזרה הדדית ושמחה הגדולה. ההשלכות של הקשרים הללו בין בני המשפחה, החברים או העובדים הופכים לקשרים הרבה יותר מעמיקים ומשפיעים רבות על היחסים גם לאחר המסיבה.

לחצו לשיתוף

דילוג לתוכן