פאנטזי אטרקציות באילת

הפעלות ליום הולדת באילת

מתחם פנטזי הוא אחת האטרקציות המובילות באילת ולכן סוחף אליו לקוחות רבים מדי יום.

מתחם אטרקטיבי במיוחד

מתחם פנטזי יוצר אפשרויות בילוי יוצאות דופן עבור הנופשים המגיעים לחופשה ורוצים להוסיף חוויות נפלאות שימלאו עבורם את ימי החופש.

האטרקציות הייחודיות המוצעות להן מוסיפות הרבה מאד שעות של אושר והנאה עם בני הזוג, החברים או בני המשפחה שירדו יחד לאילת.

כדורגל מול שחקן קשיח במיוחד – רובוט

הרובוט העומד ברחבת השער קולט כמעט כל כדור שנבעט לכיוון השער, מכל זווית אפשרית ובכל עוצמה של בעיטה.

הפספוסים הרבים הם אלו שסוחפים את המתחרים לעשות כל שניתן כדי להבקיע גולים, הם מנסים שוב ושוב להבקיע בהתלהבות עצומה ובעידוד של כל החברים כדי להצליח ולהבקיע את הכמות הגדולה של גולים בזמן שהוקצב לכך.

בתום המשחק המתיש, השחקנים המזיעים מרוצים מאד גם אם הם הבקיעו בבעיטות הפנדלים כמות קטנה של גולים וזכו במתנה מגניבה מהנהלת המתחם וגם אם לא הצליחו במשימתם כיוון שההנאה הייתה עצומה.

הפעלות ליום הולדת באילת

קולנוע תלת ממד

מי לא רוצה להיות שחקן קולנוע? אם נכנסים לקולנוע התלת ממד, נהנים כמו שחקנים בסרט. הקהל חש את כל אותם הרגעים הייחודיים שחווים השחקנים על הסט. נסיעה בשדה פרחים תוך הרחת הפרחים המלבלבים, טיסה במטוס או הפלגה בספינה.

בכל אחת מהאופציות קיימות תזוזות של הכיסאות המעניקים תחושה עוצמתית של נוכחות בהם. אם מדובר על מכונית מרגישים את הסיבוב בכל עיקול דרך כיוון שהכיסאות זזים לכיוונים שונים ויוצרים התלהבות רבה אצל כל הצופים שצורחים מהתרגשות.

אין כמו מזרקות מים או טיפות גשם שזולגות על הקהל, מפתיעות אותו מאד וגורמת להם לחוויה נפלאה.

מבוך המראות

במבנה הייחודי קיימות מראות רבות שהותקנו בפוזיציות שונות. זו הסיבה שקשה מאד לראות את הדרך הנכונה, המסלולים מתעתעים וגם שביל שנראה מבטיח הופך בסופו של דבר לדרך ללא מוצא. לכן יש למצוא נתיבים חלופיים כדי להצליח לצאת מהמבוך.

ההנאה העצומה כוללת הליכה בשביל מסוים וחזרה בדרך אחרת ושוב חוזר חלילה עד שמוצאים את המסלול המוביל ליציאה החוצה.

הפעלות ליום הולדת באילת

משחקי מלחמה בלייזר טאג

תחרות בין שתי קבוצות שכל אחת מהן רוצה להיות המנצחת בקרב המלחמתי העתידני. הרבה מאד אקשן, הצלחות ואכזבות לאורך כל מסלול הלוחמה, שימוש בכלי נשק דמי, המון צבע, התלהבות ורצון עצום לנצח את היריב.

בפינות רבות אורבות למתחרים הפתעות שונות ההופכות את המשחק להרבה יותר מסקרן ומרתק כך שבסופו של דבר כשהמשחק מסתיים הם מתאכזבים מהעובדה שהכול נגמר והיו רוצים להמשיך ולשחק עוד ועוד.

קורת הפחד

משחק מתעתע באמצעות משקפי מציאות מדומה. המתחרים עולים על קורה המדמה מצב שבו היא ממוקמת מעל בניין גבוה מאד. המתחרים חשים את הפחד העצום בהימצאות במקום כה מסוכן עבורם ועושי של שניתן כדי לרדת בשלום מהקורה.

מתחם הפנטזי

שמו של המתחם החדשני והמוצלח הממוקם בתוך האייס מול מכה גלים ורבים מהטיילים באילת נחשפים למקום הבילוי החדש ומגיעים אליו פעם אחר פעם.

זהו מקום מצוין המשמש לעריכת ימי הולדת עבור בני משפחה, חברים ילדים ועובדים במקומות עבודה שונה. החוגגים מתחלקים לקבוצות ונהנים מאד להתחרות זה בזה ולהצליח לנצח בתחרויות השונות שכל אחת מלאה בהמון אקשן.

המסיבה המיוחדת בעלת האופי התחרותי תותיר את רשמיה הטובים לאורך פרק זמן ארוך וכל המשתתפים ייזכרו תמיד בהנאה גדולה במיוחד, בהפעלות יוצאת הדופן שקרו ביום ההולדת הספציפי שחגגו לחבר.

לחצו לשיתוף

דילוג לתוכן