פאנטזי אטרקציות באילת

מקום להפעלה משפחתית באילת

כל מי שמגיע לאילת ומעוניין בהפעלת משפחתית יוצאת דופן נחשף למתחם החדשני פנטזי הנמצא באייס מול.

מטרת המתחם המיוחד הוא ליצור פעילויות רבות עניין שיכניסו תחרותיות, צחוק והנאה לכל בני המשפחה. בחיי יום יום כל אחד מבני המשפחה עסוק בענייניו והפגישות הן לעיתים קצרות מדי עקב העיסוקים של כל אחד מהם. החופשה המשותפת היא הזדמנות מצוינת לסגור פערים וליצור קרבה בין כל בני המשפחה.

במקום קיימות כמה אטרקציות וכל משפחה בוחרת באילו מהן להתחרות או ליהנות מכולן בהתאם לסוג התחרויות המתאימות ביותר לקבוצה ובהתאם לסוגי הפעילות או לגילאים השונים של בני המשפחה.

פנדלים נגד רובוט

הכדורגל יוצר התלהבות רבה אצל בני המשפחה המנסים להבקיע גולים בבעיטות פנדלים משבע מטר כשבשער ממוקם רובוט המסוגל לתפוס כמעט כל כדור המגיע מהכיוונים השונים. הרצון העז להבקיע מוציא את המיטב מכל אחד מבני המשפחה, דבר שסחוף את כולם לעידוד משמעותי כדי גם להצליח להבקיע וגם לגרוף מתנות איכותיות מהנהלת המתחם.

מקום להפעלה משפחתית באילת

קורת הפחד

מתקן יוצא דופן שבו כל מתחרה מקבל משקפי מציאות מדומה ועולה על קורת עץ מאסיבית. המתחרה חש שהקורה עולה מעלה מעלה למרומי מגדל גבוה ביותר, הוא נמצא בין שמים לארץ ועושה כל שניתן כדי לשמור על שיווי המשקל שלו ולא ליפול מגובה רב. הפחד מהנפילה מוציא אמוציות וקולות ייחודיים של כל אחד מבני המשפחה, דבר שגורר הזדהות, אמפטיה רבה ורגעי צחוק ללא הפסקה.

לייזר טאג

המבוך העתידני מכניס את כל בני המשפחה לאווירה הנפלאה של לוחמה עתידנית החופנת בתוכה הרבה מאד הפתעות. כל אחד מבני המשפחה מנסה להשיג את מרב הנקודות כדי שהקבוצה שלו תזכה במקום הראשון.

המתחרים מקבלים רובי דמי ובאמצעותם הם מנסים להפיל כמה שיותר מתחרים כדי ליצור חופש פעולה והצלחות ענקיות בקרבות השונים.

המבוך העתידני מזכיר לבני המשפחה סרטי אקשן וסרטים עתידניים וכך קל להם להיכנס לדמויות השונות ולבצע את כל המשימות כדי להצליח ולזכות בנקודות הנכספות.

מקום להפעלה משפחתית באילת

מבוך המראות

כניסה למבוך הכולל מראות בפוזיציות שונות על הקירות צופנת הרבה מאד הפתעות. כולם מחפשים את הדרך החוצה אך די קשה למצו אותה כיוון שהמראות מתעתעות את הכיוונים ואת דרכי היציאה. כל אחד מנסה ללכת בדרך אחרת כדי למצוא את נתיב המילוט. המסלולים אינם פשוטים וטומנים בחובם הרבה מאד הפתעות לא צפויות המקשות עוד יותר את מציאת שביל הזהב.

האכזבות וההצלחות הרבות יוצרות גיבוש משפחתי נפלא שהוא ערך מוסף לחופשה המשפחתית באילת, דבר שישפיע רבות גם על איכותם של היחסים המשפחתיים בחזרה לשגרה היום יומית.

קולנוע תלת ממדי

אחרי הוצאת כמויות עצומות של אנרגיה זה הזמן לשבת ולהירגע בסרט טוב בקולנוע התלת ממדי. הקהל הוא חלק מהעשייה ולכן הוא נהנה מהאפקטים הקורים בסרטים השונים. סרטי דרמה, אקשן, לילדים וכו'.

הצופים נהנים ממטרי גשם, טיפות מים, ריחות מבושמים הנישאים באוויר ועוד. פעולות רבות הקורות בסרטים מקבלים ביטוי של כאן ועכשיו ומפתיעות את המשתתפים בכל פעם מחדש.

הכיסאות זזים בהתאם למה שקורה על המסך, קדימה, אחורה ובסיבובים חדים ועיקולי הדרך. הקהל המשולהב נהנה מכל דקה והצרחות ברקע מוסיפות רבות לסיפוק הרב, מאולם הקולנוע התלת ממדי.

חופשה באילת

הוספת מתחם פנטזי לרשימת הפעילויות המשפחתיות הקורות בחופשה באילת. מעבר לרביצה על חוף הים, שהייה בבריכות השחייה, השופינג בקניונים השונים, הארוחות הטובות במסעדות והבילויים בפאבים פנטזי היא עונג עילאי ומומלץ מאד לכולם.

לחצו לשיתוף

דילוג לתוכן