פאנטזי אטרקציות באילת

רעיונות מקוריים ליום הולדת באילת

 

יום הולדת לאחד מבני המשפחה הוא סיבה מצוינת לחגוג כמו שצריך, והדרך הכי מסעירה – היא עם אטרקציות מדליקות שיעשו לכולם שמח.

אם אתם רוצים לחגוג לאחד מבני המשפחה יום הולדת באילת, עיר הנופש והתיירות, תוכלו לצאת לחופשת יום הולדת וליהנות מהמגוון הנרחב של האטרקציות הנפלאות שיש לאילת להציע לנופשים החוגגים, אטרקציות שמתאימות לכל המשפחה.

לחגוג יום הולדת באילת עם כל בני המשפחה

לרבים מאתנו אין הרבה זמן איכות עם בני המשפחה. לוח הזמנים הלחוץ ועודף המשימות שיש לבצע מדי יום, לא משאירים לנו יותר מדי זמן. לכן, אם הגיע מועד יום ההולדת של אחד מבני המשפחה, כדאי לנצל את האירוע ולצאת לנופש במסגרתו תחגוג המשפחה את יום ההולדת בדרכים מקוריות.

לפניכם 5 רעיונות מקוריים לחגיגת יום הולדת באילת:

1. לייזר טאג+ מבוך המראות + סרט יום הולדת בחדר פרטי + פופקורן ללא הגבלה + בילוי משפחתי + מתנות

איזה שילוב מנצח לחגיגת יום הולדת!

במהלך משחק הלייזר טאג האדרנלין יקפוץ לשמים. בתוך המבוך האפל והעתידני אורבות שפע סכנות ואתם צריכים לפגוע ביריבים ולצבור נקודות – רק כך תוכלו לנצח בקרב!
ולא רק זה – הילד/ה שלכם יקבל נשק מיוחד ויהיה היחיד/ה שיוכלו לירות צרורות (כשכל האחרים יורים כדורים בודדים) וכך הניצחון והשמחה מובטחת להם !

בעת הפעילות במבוך המראות (המון מקומות להצטלם, למצוא את הדרך החוצה), הילדים יופתעו לגלות תמונה של ילד/ת יום ההולדת במקומות שונים – מה שיעצים את החגיגה.

במסגרת יום ההולדת תיהנו אצלנו מחדר VIP פרטי, שם תוכלו לצפות במצגת שהכנתם, הילדים יאכלו פופקורן ללא הגבלה ושם ייערך לכבוד חוגג/ חוגגת יום ההולדת טקס יום הולדת עם הרבה מתנות.

בנוסף,
הילד ישתתף בפעילות המנוף האנושי, שם יופתע לגלות מתנה מיוחדת ממכם בקופסא שבחר !

חשוב לציין שבמסגרת יום ההולדת, תקבלו אצלנו גיבוש מפנק עם הילד/ה המיועד רק לכם כהורים ולילד החוגג, במיטב האטרקציות שלנו. הילד ירגיש שהשקעתם בו זמן נוסף ובשילוב האטרקציות המטורפות שלנו יהיה בעננים.

2.המרוץ למיליון

נחלק את המשפחה למספר קבוצות – לתחרות ומשימות בין האטרקציות.  תחוו את הפעילות בכל האטרקציות שלנו, אבל עם טוויסט משימתי, כזה שיהפוך את כל הבילוי לתחרותי, עם המון אדרנלין, המון צחוק וחוויה בלתי נשכחת .

3. להתמודד עם הפחד בתוך מציאות מדומה

את התחושה הזו סביר להניח שלא יצא לכם להכיר (אנחנו מקווים בשבילכם, כי לחוות את זה במציאות זה משהו אחר). לאחר שתרכיבו את משקפי המציאות המדומה תתבקשו ללכת 3 מטרים לכל הפחות על קורה צרה.

עד כאן הכל בסדר, נכון? אז זהו – שלא! משקפי התלת מימד יגרמו לכם לחשוב שאתם נמצאים בגובה של 120 מטרים באוויר הפתוח, התחלתם להזיע?

4. קולנוע 7 מימדים

אם תרצו להעשיר עוד את החוויה (שהיא תכל'ס כבר מוגזמת…) ניתן יהיה להוסיף פעילות לקבוצה במסגרת קולנוע 7 מימדים.
שם תוכלו לבחור אחד מסרטי 7 המימדים המדהימים שלנו ולתת להם להרגיש איך זה לחיות בתוך סרט.

הסרט בתלת מימד, הכסאות נעים, יש המון אפקטים דוגמת רוח, מים, עכברים ועוד – את צעקות השמחה וההפתעה ישמעו בכל הקניון …

5. הפעלות נוספות

חוץ מאטרקציות, אנו נפעיל את הקבוצה במשחקים בסגנון של פעם – משיכת חבל, ים/יבשה בטוויסט תחרותי מעניין, לימבו ועוד ועוד !

אז נכון שאנחנו מתחם האטרקציות הכי מתקדם בארץ, אבל החוויה שהילדים יעברו ביום ההולדת הזה נוגעת בכל החושים ומציפה את כל הגוף בשמחה ואקשן בפעילויות מגוונות ומיוחדות !

חגיגת יום הולדת אילת

 

 

מסיבת יום הולדת אילת

 

 

6. פארק תמנע

פארק תמנע מציע שפע פעילויות מהנות שמתאימות לכל המשפחה. בפארק תוכלו לצאת לרכיבה על אופניים. תוכלו לטייל בשבילים מסומנים ולראות אתרים שונים במהלך הנסיעה.

כמו כן, תוכלו למלא בקבוקים בחול צבעוני ולייצר יצירות שיישארו אתכם במשך שנים רבות ויקשטו את הבית.

נוסף על כך, תוכלו לטייל במעל 20 מסלולים, לשוט בסירת פדלים ואף לבקר בתמנע אקשן פארק. תמנע אקשן פארק מציע פעילויות מאתגרות ואנרגטיות כמו למשל: גלישה באומגה וחבלים.

אם תרצו לעשות קמפינג בפארק תמנע, תוכלו למצוא אוהלים גדולים, מזרונים, מחצלות, שירותים ומקלחות עם מים חמים. האזור של האגם מואר כך שהאווירה נעימה גם בשעות הלילה.

אטרקציות נוספות שניתן למצוא בפארק הן מיצג מולטימדיה וסיורים בשקיעה. המיצג שמוקרן באנגלית ועברית, כאשר ניתן להוסיף כתוביות בשפות שונות, נמצא במרכז המבקרים ומשכו 13 דקות.

המיצג ממחיש את תהליך הפקת הנחושת במקום. הצופים במיצג מרגישים שהם חוזרים לעבר, שומעים קולות ופוגשים את האלים המצריים.

 הסיורים שנערכים בפארק יכולים להתקיים בשעת השקיעה. כמו כן, ניתן לבחור בסיורי עששיות. סיורים אלו נערכים במהלך חופשת הקיץ ובחגים בתיאום מראש.

במהלך הסיורים מבקרים המשתתפים בעמודי שלמה, בגבעת בורג ובאתרים נוספים, צופים ברכסים המרהיבים ומגלים בעלי חיים מדבריים.

7. פיקניק במדבר

להורים משקיענים במיוחד – להתארגן בשעת אחה"צ (בחורף לשים לב לזמן השקיעה) – לארגן מחצות וכיבוד ולהכין לילדים הפעלות בקשורות בטבע.

תחרויות אאוטדור פשוטות וקלות לתפעול מרגשות מאוד את הילדים – דוגמת מזחק הזיכרון, כאשר ישנם 12/18 זוגות פריטים אותם ניתן להחביא מתחת לעציצי פלסטיק קטנים והילדים יצטרכו למצוא צמדים.
דוגמת בניית המגדל הכי גבוה מכוסות חד פעמיים ועוד ועוד פעילויות אאוטדור, שניתן למצוא במגוון אתרים באינטרנט.

זה יהיה יום הולדת מיוחד – וכמובן שכדאי להכין פרסים זולים אבל בשפע.

שיהיה לכם יום הולדת שמח!

לחצו לשיתוף

דילוג לתוכן