פאנטזי אטרקציות באילת

באילת עם הילדים? דברים שכדי לשלב בחופשה

ברגע שמזג האוויר מתחמם הישראלים מתחילים לחשוב על החופשה הקיצית הבאה, כאשר בין מגוון האפשרויות ממוקמת לה החופשה המשפחתית באילת במקום של כבוד.

אילת, שנמצאת במרחק טיסה קצר במיוחד, מאפשרת למשפחות רבות לצאת לחופשה בלי להילחץ יותר מדי ובלי להימצא עם הילדים במטוס במשך שעות ארוכות, דבר שעשוי להוביל להתפתחויות לא נעימות.

אם החלטתם גם אתם לנפוש באילת עם הילדים, כדאי שתכירו מספר אטרקציות שכדאי לשלב בחופשה, משום שגם אם בית המלון בו בחרתם כולל בין היתר: חדר גדול ומאובזר, מרפסת ונוף יפה כאשר המלון עצמו כולל: בריכות, ספא, סאונה, חדר כושר, חדרי משחקים, שפע ארוחות ומתקני שעשועים שמתאימים לילדים, עדיין רצוי לצאת עם הילדים מחוץ למלון. פעילויות מלהיבות ימנעו מצב בו הילדים ישתעממו, יאבדו עניין וכתוצאה מכך – יתחילו לקטר.

אטרקציות שמתאימות למשפחות ונמצאות מחוץ לכותלי בית המלון

כדי שתכירו טוב יותר את האטרקציות שיש לאילת להציע לילדים, החלטנו לרכז 6 פעילויות מהנות במיוחד שיאפשרו לכל המשפחה ליהנות ולבלות ביחד:

1. לייזר טאג – בלייזר טאג של אילת תכנסו יחד למבוך חשוך שכאילו מתרחש בעתיד כשעל גופכם אפוד מגן ובידיכם רובי לייזר טאג. כאשר תמצאו בתוך המבוך יהיה עליכם להיזהר. הסכנות הרבות מחייבות דריכות מלאה ועליכם לפגוע ברעים ולצבור כמה שיותר נקודות. הפעילות מתקיימת באווירה מדליקה כאשר ברקע נשמעת מוזיקה קצבית ומעוררת.

2. המצפה התת ימי – אם מתחשק לכם להרגיש כמו משפחת צוללנים, תוכלו לבקר במצפה התת ימי של אילת. במצפה תוכלו לצפות על מגוון בעלי החיים שמתגוררים להם במים, ביניהם: צבים, דגים נדירים, שוניות ואלמוגים ואפילו בעלי חיים שהגיעו מהאמזונס. כמו כן, תוכלו ליהנות מאטרקציות נוספות שנמצאות במקום, ביניהן: בריכת כרישים ענקית וספינת הזכוכית קורל 2000. תוכלו לשבת בחלק התחתון של ספינת הזכוכית ולראות דרך החלונות את שונית האלמוגים.

באילת עם הילדים? דברים שכדי לשלב בחופשה

3. פארק תמנע – פארק תמנע מציע מעל 20 מסלולים ברמות קושי מגוונות ופעילויות רבות, ביניהן: מילוי בקבוקים בחול צבעוני, רכיבה בשביל אופניים, שייט בסירות פדלים, סיורי שקיעה ועששיות ומסעדה במדבר בה ניתן לאכול ארוחת צהריים ולאפות טריות. כמו כן, תוכלו לקחת את הילדים לחנות מזכרות שמוכרת בין היתר כלי נחושת ותכשיטים מאבני נחושת.

4. שוער רובוטי – מתחם שבנוי כמו מגרש כדורגל. התפקיד שלכם: להבקיע פנדלים ממרחק של 7 מטרים כאשר על השער מגן שוער רובוטי. המתקן המיוחד יקשה עליכם להגיע למטרה אבל כדאי מאוד לנסות! אם תצליחו להבקיע גול תזכו בפרס מדליק!

5. פארק יטבתה – הפארק לא נמצא בתוך העיר אך כדאי לבקר בו בדרך למלון או בדרך חזרה. בפארק שכולל ארבעה מבנים ניתן לגלות בין היתר: רפת ומתקן לונה פארקי. בפארק תוכלו ללמוד על המדבר דרך משחקים ומתקנים שונים.

6. קורת הפחד – אם יש לכם אומץ, קורת הפחד זו האטרקציה שמתאימה לכם! קורת הפחד היא אטרקציה של מציאות מדומה ומפחידה במהלכה אתם מטיילים על קורה צרה בין בניינים גבוהים. חושבים שתצליחו ללכת על הקורה הצרה כשלידכם מעופפות להן ציפורים? אם כן – הגיע הזמן לגלות האם אתם צודקים.

אטרקציות מדליקות שגורמות לכולם ליהנות מהחופשה ולעזוב את הסמארטפונים!

6 האטרקציות שהצגנו לפניכם יגרמו לחופשה המשפחתית להיות מהנה במיוחד ובעיקר – לא משעממת לרגע. האטרקציות המלהיבות יגרו את החושים של כל בני המשפחה וייתכן מאוד שתגלו שהסמארטפונים של הילדים נשמטו מידיהם ושהם סוף סוף מרוכזים במה שקורה במציאות (טוב, חוץ מאטרקציית "קורת הפחד" שלשמחתנו אינה אמיתית).

לחצו לשיתוף

דילוג לתוכן